Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko tälle palvelulle kysyntää? Tulisitko itse?

Vierailija
18.03.2023 |

Mietin jos perustaisin sellaisen aikuisten päiväkodin/ rentoutumistilan . Yleisissä tiloissa olisi kiipeily seinät , ruokailutilat, ja sellaiset katosta roikkuvat isot pallo tuolit, minkä kopan voisi sulkea jos haluaa olla ihan rauhassa tai kuunnella siellä musiikkia. Yhdessä huoneessa olisi mahdollisuus askarrella, maalata, ommella ompelukoneella, ja tehdä savitöitä. Toisessa huoneessa olisi joogaa varten mattoja lattialla ja tunnelmallinen musiikki.

Kolmannessa huoneessa olisi rummut ja muita soittovälineitä.

Neljännessä huoneessa olisi isoja säkkituoleja ja sohvia ja valkokankaalta tulisi Disney elokuvia. Oma k16-18 puoli olisi erikseen ja sieltä tulisi aikuisten elokuvia.

Viidennessä huoneessa saisi leipoa erilaisia herkkuja opastetusti tai yksinään.

Kuudennessa huoneessa olisi sermein erotetut työtilat ja minijääkaapit mihin tuoda omat eväät.

Hinta olisi 10 euroa koko päivältä ja siellä vietetyn ajan saisi itse päättää.

Olisiko tälle palvelulle kysyntää? Tulisitko itse?

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupukurssit on keksitty jo

Vierailija
42/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olisi edes "ravintola" ilman päihteitä. Siis pääsymaksulla ja mahdollisill a toiminnoilla.

Haluaisin kaveerata, mutta en näiden "kuulevittukuule" kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 euroa päivä. Silläkö ajattelit että se kattaa mm.;

-tilan vuokra, x€ / kk

-sähkölasku, x€/ kk

-harraste välineet x€ /

+ elintarvikkeet/leivonta x€ /kk

-kalusteet x€

Siinä muutama esimerkki alkuun.

Plus firman perustamis maksut.

Firman kirjanpito, teetkö itse? Ulkoistatko / x€/ kk.

Ja tämä taitaa kuulua yleisen verokannan piiriin joka on 24% eli ota tuosta 10 eurosta vielä 24% pois ja jäljelle jäävän osuuden yrityksesi saa.

44/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ei nyt ihan tosissaan ole perustamassa tällaista, tuo kympin per päivä nyt oli esimerkkiheitto vaan.

Silti luulen että kävijöitä vois olla, saattasinpa itekin käydä päivähoidossa😄

Vierailija
45/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajatus tuossa siis olisi? Minkä takia minun pitäisi olla tuolla, kun voin olla kotonakin? Voin leipoa ja tehdä ruokaa kotona, syödä, istua mukavasti, katsoa telkkarista itseäni viihdyttävää ohjelmaa, kuunnella musiikkia, maalata, askarrella, ommella ja ihan mitä vain. En ymmärrä.

No esim jos sulla on väkivaltainem puoliso tai ikävä kämppis, ottaisit omaa aikaa töiden jälkeen , toisessa kodissa. Kympin lisämaksusta saisit jäädä yöksi ja lukittautua pallotuoliin tai Disney huoneeseen.

No ei se tietäisi missä olet

Mikä estää väkivaltaista puolisoa maksamasta kymppiään ja tulemasta perässä? 

No se ei tietäisi missä olet. Ja lisäpalveluna voisi ottaa sellaisen mikä maksaa 2€ että ilmoitan että et ole täällä tai että olet Laineen Markun luona käymässä , mitä vaan..

Vierailija
46/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajatus tuossa siis olisi? Minkä takia minun pitäisi olla tuolla, kun voin olla kotonakin? Voin leipoa ja tehdä ruokaa kotona, syödä, istua mukavasti, katsoa telkkarista itseäni viihdyttävää ohjelmaa, kuunnella musiikkia, maalata, askarrella, ommella ja ihan mitä vain. En ymmärrä.

No esim jos sulla on väkivaltainem puoliso tai ikävä kämppis, ottaisit omaa aikaa töiden jälkeen , toisessa kodissa. Kympin lisämaksusta saisit jäädä yöksi ja lukittautua pallotuoliin tai Disney huoneeseen.

No ei se tietäisi missä olet

Mikä estää väkivaltaista puolisoa maksamasta kymppiään ja tulemasta perässä? 

No se ei tietäisi missä olet. Ja lisäpalveluna voisi ottaa sellaisen mikä maksaa 2€ että ilmoitan että et ole täällä tai että olet Laineen Markun luona käymässä , mitä vaan..

Ei se varmaan uskoisi. Maksaisi sen kympin ja tulisi tsekkaamaan tilat. Jos ei löydä etsimäänsä, arvelisi että se on sulkeutunut pallotuoliin piiloon, mutta että kyllä sen on sieltä ennen pitkää tultava ulos edes vessassa käyntiä varten.

Vierailija
47/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tuota pystyy tekemään kotonakin ja paljon muutakin, seinäkiipeilyä lukuunottamatta. Se ei minua kiinnosta. Miksi minä tuollaiseen lähtisin ja maksaisin siitä. En kaipaa mitään pakkoyhteisöllisyyttä. Mieluummin käyn vaikka kirjastossa tai teatterissa tms. Jooga ei myöskään liikuntalajina kiinnosta.

Vierailija
48/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis hyvä idea mutta tietyt ihmiset pilaisi tän.

Vierailija
49/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävä lähetti tämän kyselyn minulle ja pyysi vastaamaan. On autisti ja oli keksinyt hienon idean mielestään, nyt itkee kun moni täällä kiusannut. Minusta hieno idea Milla! :)

Vierailija
50/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tuota pystyy tekemään kotonakin ja paljon muutakin, seinäkiipeilyä lukuunottamatta. Se ei minua kiinnosta. Miksi minä tuollaiseen lähtisin ja maksaisin siitä. En kaipaa mitään pakkoyhteisöllisyyttä. Mieluummin käyn vaikka kirjastossa tai teatterissa tms. Jooga ei myöskään liikuntalajina kiinnosta.

Vierailija
51/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksijakoiset fiilikset tän suhteen 😄

Vierailija
52/55 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi aikuisten puuhamaan. Sellainen paikka, joka olisi vain aikuisille ja siellä voisi kiipeillä, hyppiä trampalla, hypätä pallomereen, roikkua erilaisissa telineissä, ym ym. Ja sen jälkeen voisi käydä vaikka rentouttavassa porekylvyssä tai hieronnassa. Kaikki saman katon alla, johonkin kiinteään hintaan.

Apua, siis jos tollasen sais oikeasti toimimaan (ei perseilijöitä jotka häiriköi ja hajottaa paikkoja ym, tai ainakin tällaiset poistettaisiin alta sekunnin.) Noita liikuntajuttuja esim. tramppoineen, tanssitunteja ei-pingottaen vaan ideana hauskanpito, hyvää ruokaa, iso spa-osasto saunoineen ja hieronnat. Kaikki tämä jossain keskellä kaupunkia johon olisi helppo monen tulla. Ai hitto ois kiva

Vierailija
53/55 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulisin!! :D

Vierailija
54/55 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän mielenterveysyhdistykseltä. Kiipeilyseinää ei ole, mutta urheilupaikoille pääsee kun sanoo että on Jäsen.

Vierailija
55/55 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tästä mitään