Kommentointi ripsienpidennysten poiston jälkeen :O
Päätin juuri luopua ripsienpidennyksistä rahan ja ajan riittämättömyyden vuoksi.
Töissä työkavereiden kommentointi ihmetyttää. Näytän kuulemma omituiselta, minulla on liian pienet silmät, ja että olin kuulemma paremman näköinen ripsien kanssa. Ripset olivat kuitenkin ihan luonnolliset, eivätkä mitkään katuharjat.
Mikä ihmisiä vaivaa? En yleensä loukkaannu helposti, mutta nyt myönnän, että tuli tosi paska fiilis. Minulla itsellä oli pidennysten poiston jälkeen tosi freesi olo. Tunsin itseni nätiksi, ilman feikki ripsiä. On ihana nukkua, ilman että ripset hankaa tyynyä, ja ihana kun ei tarvitse olla sopimassa huoltoaikoja.
Onhan nämä omat nyt ihan onnettomat, kun ovat nyt ihan nysätkin :( mutta sen päätin, että ikinä en ota enää uudelleen. Kääntäkööt muut päänsä muualle, jos eivät kestä katsoa.
Oletteko muut kokeneet vastaavaa? Ja miten saada nämä omat kasvamaan paremmin? Onko vinkkejä?
Kaikkeen typerään sitä sortuukin :(
Kommentit (4)
No onpas sulla urpoja työkavereita. Kyllä täytyy olla todella käytöstavaton, jos laukoo tuollaisia kommentteja.
En ole koskaan uskaltanut niitä laitattaa kun olen pelännyt että olen allerginen niille aineille joita siinä käytetään. Minulle ei pysty laittamaan edes kestoväriä ripsiin kun ei edes tartu ripsiin.
Sehän noissa kaikissa lisäkkeissä on, että myöhemmin ilman niitä kokee olevansa ruma. Tai no, vähemmän hyvännäköinen. Olet varmasti itsekin huomannut saman, mutta sinua harmittaa, kun toiset tuovat sen niin vilpittömästi esiin.
Osta xlash tai revitalash ripsenkasvattaja niin saat luonnolliset ja pitkät ripset. Vaatii kyllä malttia sillä pitää laittaa joka ilta ja alkaa näkyä vasta kuukauden-parin jälkeen.
En kyllä ymmärrä miksi pitää sanoa negatiivisia asioita, uskon että näytät hyvältä. Tällä hetkellä muutenkin luonnollisuudesta on onneksi tullut taas muotia.