G: Joulunajan muistaminen hoitajalle, hankitteko?
Niin, onko todella tarpeen muistaa hoitajaa/hoitajia Joulun alla? Hankitko lahjaa/et hanki, ja perustelut!
Kommentit (3)
Itse aiomme kuitenkin muistaa poikamme ryhmän hoitajia tänäkin jouluna. Minun mielestäni ei ole tärkeintä itse lahja, vaan ajatus. Lahjalla haluamme osoittaa, että arvostamme hoitajien työtä poikamme ja muiden lasten eteen.
Minun mielestäni ei ole suuri investointi muistaa hoitajia kaksikin kertaa vuodessa. Suurin " vaiva" on miettiä jotain sopivaa lahjaa. Mutta kaikki on tietenkin suhteellista.
Tänä jouluna taidamme turvautua ihan perinteiseen joulun ajan meininkiin (ehkä alkoholitonta glögiä, suklaata tai kynttilöitä --> eli sellaista, jonka voi kuluttaa ja joka ei jää turhana nurkkaan pölyttymään). Poika saa itse tehdä kortit hoitajilleen, ja lahjat pakataan nätisti.
meillä on todella iso sydämenmuotoinen piparimuotti ja ajattelin että tehdään jokaiselle hoitajalle / lto:lle (5kpl) oma pipari joka saa lapsi itse koristella. Eli ihan pieni muistaminen vain.
-minskuliina
paitsi kun ekan päiväkodin jätti muuton vuoksi,niin silloin annettiin itse tehdyt kortit ja kukat tädeille, ei muuten olla ' lahjottu' . Musta on jotenkin liikaa puolivuosittain muistaa - ehkä sit kun tulee ryhmän vaihto eteen...