Onko yhdelle liian suuri lounasannos 500g lenkkimakkara ja 750g pakastelohkoperunoita?
Lenkki keskelle uunipellille ja perunat reunoille. 220C ja 25 min. Ketsuppia ja sinappia päälle. Olen 165cm/90kg.
Kommentit (44)
Luettelit vasta alkupalat.
Mitä sulla on ruoaksi?
Tuostahan syö kaksi päivää.
Siis kahden päivän sapuskat on tuo määrä.
No yhdelle varmaan on liian suuri, toiselle liian pieni ja kolmannelle juuri sopiva.
Muista ottaa lenkistä tukeva ote, kun nuolaiset.
Normaalissa perheessä tuosta satsista syö koko perhe. Porvoossa voi olla toisin.
Lenkkiin viilto ja siihen 400 g emmentalia, muuten ei tule riittävän täyttävä annos.
Meikäläisen, samanpainoisen diabeetikon lounas on ruisleipäpala juustolla ja kinkulla, sekä tomaatti vihanneksena. Yhteensä siis noin 170-200 grammaa. Niin, pituuttakin minulle on kertynyt parikymmentä senttiä enemmän kuin avaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa perheessä tuosta satsista syö koko perhe. Porvoossa voi olla toisin.
No joku 100g lenkkimakkaraa ja 150g perunoita per syöjä on kyllä aika epänormaali lounas.
Meillä söisi tuosta 3 hlöä hyvinkin. En ole itsekään normaalipainoinen muttei maha vedä noin hirveästi.
Eikö vatsalaukku ole täynnä jo 400g jälkeen ruokaa? Kyllä vaikuttaa aika suurelta annoskoolta.
Kuinka paljon aiot lihottaa itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan syö kaksi päivää.
Siis kahden päivän sapuskat on tuo määrä.
Minä söisin 4- 5 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Luettelit vasta alkupalat.
Mitä sulla on ruoaksi?
Jos on pieniruokainen, niin ok.
Tuo on perheateria neljälle hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkiin viilto ja siihen 400 g emmentalia, muuten ei tule riittävän täyttävä annos.
Käärisin vielä pekonia makkaran ympärille ja sivelisin voisulalla. Ja kourallinen merisuolaa lohkoperunoille.
Meitsille tuo on vasta sapuska (< ven. zakuuska, tai jotain = alkupalat).
Ylipäätään perunat ja jauhomakkarat eivät ole normaalia ihmisravintoa.
t. Ketolla -18kg vuoden alusta.
Sulle ihan sopiva, normaaliälyiselle ei.