Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mua hävettää ku 9kk vauva on lähiaikoina itkeny ihan hirveesti ja naapurit sano et se kuuluu tosi hyvin niille =(

Vierailija
24.11.2006 |

Asun rivitalossa ja naapuripariskunta on n.20v ja sano et aika hyvin kuuluu niille mut ei valittanu kuitenkaan.

Ite oon kovaääninen ja vauva myös kun sille päälle sattuu ja kyllä hävettää. Nytkin itki täyttä kurkkua 15min ennen ku suostu nukkumaan =((

Ne varmaan luulee et en osaa huolehtii lapsestani ku tolleen huutaa mut minkäs teet ku mikään ei lapselle kelpaa kun vaan haluu kiukutella... ahdistaa ihan hirveesti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asutaan myös rivitalossa ja toisella puolella on myös tuollainen 20-kymppinen pariskunta. Ei kyllä kiinnosta yhtään, mitä meiltä heidän puolelleen kuuluu:-P

Toisella puolella on ihana vanha pari, heille ei kuulu kuin satunnaisesti.

Vierailija
2/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis ajatella mitä muut ajattelee mut väkisinki ahdistaa et ne pitää mua huonona äitinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään lehahtele punaiseksi, vauvat itkee ja that´s it.

Kyllä niistä parikymppisistäkin joskus tulee vanhempia ja huomaavat sitten. Ja saattaahan olla, että ovat jo lapsuuden kodissaankin tottuneet.

Mua hävettää kun joskus on itse tullut miehelle korotettua ääntä ja sen varmasti naapurit ovat kuulleet :/ Vauvan itkut ei hävetä yhtään.

Vierailija
4/5 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vasta 1,5kk asuttu tässä ja ei hävetä kyllä enää. On nimittäin sellaset bileet nyt naapurissa että mä en oo saanu koko yönä unta. Aikasemmin ovat viimeistään 11 maissa lähteneet baariin, mut nyt on näköjään koko kaverikunta niillä bilettämässä.

Oikeen odotan huomista ja en yhtää enää pode huonoa omaatuntoa jos vauvan itkut kuuluu! Niin ja kyllä vaan meidän tyttö on niin temperamenttinen, että huuto tulee jos heti ei pääse syliin tai vaippa pitäis vaihtaa saatika ulkovaatteitten pukeminen. Noi itkut loppuu kyllä heti kun " homma hoidettu" , mutta auta armias kun pitäis päivä- tai yöunille käydä. Saattaa 15min huutaa jos ei neidille sovikaan... varsinkin nyt kun on oppinut seisomaan niin nousee väsyneenä pinnoja vasten seisomaan ja täytyy käydä uudelleen makuuasentoon laittamassa mooonta kertaa jne. Blaah... ei mun mielestä kuitenkaan normaalia enemmän itke, tuli ihan paha mieli kun epäilit. En selittele enempää, usko tai älä.

Vierailija
5/5 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä et itse tiedät että vauvalla kaikki hyvin eikä itke normaalia enempää, kyllähän äiti lapsensa tuntee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi