Naapuri kyttää
Hän kyttää ulkoiluni ja utelee asioista. Eilen soitti, kun ei ollut nähnyt minua, niin alkoi kaikkea utelemaan. Menin ihan kipsiin. Luulin ettei tässä omakotitaloalueella ole uteliaita ihmisiä kun melkein parikymmentä vuotta olen tässä asunut. Olen pettynyt olleeni väärässä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Miksi numerosi on jaettu kaikille? Piilosta se? Estä naapurin numero puhelimestasi..? Laita pensaikkoa suojaksi tms.
On pensaikko suojana, mutta ei se näin talvella auta. Tässä paljon naapureita, mutta vain tuo yksi tuollainen. Osti jopa samanlaisen auton kuin meillä. Ihan sama merkki, väri yms.
Milloinka ja miksi olet antanut sille puhelin numerosi. Nimittäin itse en tiedä kenenkään naapureitteni numeroita enkä edes nimiä.
Meillä naapurin koira haukkuu aina kun naapuri ei ole kotona.
Terveisiä naapurille ensi viikolla, kun tulet yövuorosta niin minulla on poppi soi kovaa vasarointi siivous päivä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapurin koira haukkuu aina kun naapuri ei ole kotona.
Terveisiä naapurille ensi viikolla, kun tulet yövuorosta niin minulla on poppi soi kovaa vasarointi siivous päivä.
Valitettavasti tuo päivä on naapurilla niin kauan aina yövuoron jälkeen, että minä saa töitä ja siihen voi mennä 2 vuotta.
Puhelinnumeroon voi laittaa eston. Tapaamista voi vältellä. Kun ei tapaa eikä keskustele pitkiin aikoihin, niin pääsee etääntymään.
Miksi numerosi on jaettu kaikille? Piilosta se? Estä naapurin numero puhelimestasi..? Laita pensaikkoa suojaksi tms.