Olen löytänyt 35v "sen oikean" mutta hän ei ehkä halua lapsia
Kommentit (44)
Eroa. Jos toinen ei halua lapsia, niin silloin hän ei halua. Piste. Ei kukaan jaksa kuunnella kumppaninsa mankumista ja suostuttelua, että jos nyt kuitenkin hankittaisi lapsi. Etsi ihminen joka myös haluaa lapsia, älä jää odottelemaan ja myrkyttämään suhdetta ja omaa mieltäsi. Pään hakkaaminen seinään vaan on typerää.
Mies on järkevä. Enemmistö lapsia tekevistä suomalaisista naisista kyllästyy mieheen, kun lapset on tehty.
mitä hiton "oikeaa" siinä toisessa on, jos noin isosta asiasta olette eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen oikean pitäisi riittää? Miksi haluat siihen muita ihmisiä lisäksi?
Minulla on suvunjatkamisvietti ja korostuu vielä jos löytyy ihana ihminen 🥺 jotenkin vain onnistun aina kiinnostumaan miehistä jotka ovat lisääntymishaluttomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täydelliseltä. 80% lapsia hankkineista kavereista on eronnut vauvavuosien aikana.
Olen aina tiennyt haluavani lapsia. Olen dumpannut miehiä siksi koska he eivät ole halunneet. Nyt alan kuitenkin olemaan niin rakastunut etten varmaan pysty siihen :(
No pystytkö sitten elämään loppuelämäsi ilman lapsia tuossa suhteessa? Toki suhde voi kariutua aiemminkin. Älä odota, että toinen muuttaa mieltään ja todellakin unohda nuo jutut ehkäisyn huijaamisesta, toisen huijaaminen vanhemmaksi on itsekkään kuspään alhainen teko.
Olet jo liian vanha tekemään lapsia, äläkä ala vain väkisin tekemään kenellekkä tahansa sillä joudut yksinhuoltajaksi. Ollen pulassa sitten sen kakarasi kanssa ihan yksin. Ja siitä kakarasta tulee häirikkö joka kiusaa muita eikä menesty koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Puolaan noutamaan spermaa. 500e
Fertility clinics Poland.
Kuka haluaa ruman pallopääkakaran?
Ihmislapset ovat rumia, siksihän ne eläimiksi puetaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti lapsia haluat, älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen suhteeseen.
Tämä. Lapsen haluilla ei ole väliä.
Olet sen oikean kanssa. Parempi vaihtoehto kuin itkeä lapsettomana sinkkuna elämän rakkauden menettämistä.
No eihän hän sitten ole se oikea!
Jos sinä haluat lapsia niin silloin tuo mies ei ole 'se oikea'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ehkäpä pitäisi olla laitonta tää että töki reikiä ja unohda pillerit... Kuitenkin jos joku ei halua lapsia nii ei halua.
No ei kannata harrastaa yhdyntää heteroseksissä, jos lapsi olisi ihan kauhistus. Mikään ehkäisykeino ei ole 100 prosenttinen.
Niitä tilanteita varten on abortti.
Kaikki eivät halua tehdä aborttia.
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio :(
So? Eletään täällä se aika mitä on, sen jälkeen sitten ikuinen autuus tai kurjuus, omalla valinnalla.
Parempi olla lapsettomana kahdestaan kuin yksin sinkkuna.
Etkä välttämättä edes saa lapsia.
Lapsia haluavat, muistakaa ja ymmärtäkää pysyä kaukana vapaaehtoisesti lapsettomista. Se suhde ei tule toimimaan ettekä tule saamaan tahtoanne läpi. Jos vela ei tajua lopettaa suhdetta (harvinaista) niin lopettakaa se itse ja tosiaan olkaa rehellisiä lapsiajatuksistanne, ette tekään haluaisi tuhlata aikaanne asiasta valehtelevan velan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen oikean pitäisi riittää? Miksi haluat siihen muita ihmisiä lisäksi?
Minulla on suvunjatkamisvietti ja korostuu vielä jos löytyy ihana ihminen 🥺 jotenkin vain onnistun aina kiinnostumaan miehistä jotka ovat lisääntymishaluttomia
Minä taas aina kiinnostun miehistä, jotka ovat lisääntymishaluisia mutta itse en ole.. :D
Se olisikin todella mukava ja henkisesti helppo vaihtoehto naiselle, joka haluaa lapsia, mutta jonka kumppani ei halua. Haloo!