Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö taivaassa tule aika pitkäksi?

Vierailija
17.03.2023 |

Vai millaista ohjelmaa siellä on. Onko suomalaisilla oma osasto, missä muistellaan menneitä?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan sanoko että taivaassa on jauhobileitä? En halua osallistua sellaisiin koska biletän omalla tavallani liittymällä harppukuoroon.

Vierailija
62/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla talo ja puutarha. On kaikenlaisia hommia.

Niin voi . Äitini kuoleman jälkeen kävin unessa muka hänen luonaan. Enhän minä toki oikeasti taivaassa luullut käyväni. Mutta siitä jäi onnellinen olo, kun äiti oli unessa nuori ja terve ja hänellä oli suloinen talo ja puutarha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä on kerran niin hyvä olla, niin miksi Jumala pyyhkii silmistä kyyneleen?

Miksi jumala sallii pienten lasten kuolemat? Jumala lähinnä kusee ihmisten silmiin.

Ei olla taivaassa vielä. Tääl on meidän harmina myös paholainen. Syntiinlankeemus jne. Lapset kuollessaa ilmeisesti pääsee taivaaseen. Mut aikuiset on vastuus uskooko Jeesuksee vai ei,eli voi jäädä matkan varrelle

Vierailija
64/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen elämä olisi pidemmän päälle kidutusta. Onneksi tuollainen on vain tarua.

Jos älyllinen kyvykkyytesi pystyisi spekuloimaan asialla niin olen varma että hajoaisit kuoleman jälkeiseen tyhjyyteen. Siellä on sellainenkin versio tarjolla.

Mikä sellainen versio on? Missä voi ilmoittauta siihen? Hauta/kuolema, ei yhtään ääntä, pelkkää hiljaisuutta. Ei yhtään urpoa huutamassa mikä on totuutta ja joitain uskovaisia jotka eivät ota vastuuta omasta elämästään.

Ei se ole mikään versio. Kävin itse katsomassa. Näin kolme asiaa 1) helvetin portit 2) totaalinen tyhjyys 3) Taivas

Näistä itseä kiinnosti vain pääsy pois tyhjyydestä ja se onnistui. Helvetin portti pelkästään oli niin pelottava, että halusin kauas siitä. Mutta myös tyhjyys oli kammottava paikka.

Vierailija
65/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna suurin onneni ois ennenaikane kuolema,pääsis tonne taivaaseen. Mut kai se vaa pitää sit taivaskutsua täällä ootella. Kun kerta jotku takaskin laitetaan kuolemanrajalta.

Vierailija
66/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule, kun pitää käydä kummittelemassa kaikille jälkeenjääneille (no pun intended) vielä elossa oleville sukulaisille ja läheisille. Se on kokopäiväistä hommaa. välillä pitää etsiä höyheniä ja heitellä niitä sukulaisten eteen vastaukseksi, toiset tahtoo kolikoita. Hirveästi duunia!

NO saapahan matkustella sitten, kun sukulaiset pyytelevät lomillaankin niitä höyheniä eteensä vaikka auttamana päätöksenteossa, että mennäänkö oopperaan vai taidenäyttelyyn

terkkuja täältä taivaasta

Vierailija
67/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä ole kelloa joten ei aika käy pitkäksi...? Ajassa ajattomassa sielut lepää,vai lepääkö? Joutuuko sielläkin olemaan työtön tai töissä? Haluaisin menehtyneiden,rakkaiden lemmikkieni luokse mutta nehän menevät Sateenkaarisillalle...miten päästä sinne?

Uskon, että eläimet menevät kyllä taivaaseen hekin. 

Vierailija
68/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä pitä soittaa harpuilla, niin minulta ei ainakaan onnistu. Olen niin epämusikaalinen.

Olin kerran lapsena isovanhempien mukana L tilaisuudessa, jossa laulettiin jotain kultakruunuista, valkeista vaatteista ja harpuista. Mietin että kuulostaa aika epämukavalta ja kakofoniselta.

Lestojen tilaisuudessa? "Onpa taivaassa tarjolla lapsillekin..."

Vierailija
69/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla talo ja puutarha. On kaikenlaisia hommia.

Niin voi . Äitini kuoleman jälkeen kävin unessa muka hänen luonaan. Enhän minä toki oikeasti taivaassa luullut käyväni. Mutta siitä jäi onnellinen olo, kun äiti oli unessa nuori ja terve ja hänellä oli suloinen talo ja puutarha.

Ihana uni

Vierailija
70/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt sekoittako Raamattua ja koraania keskenään. Koraani on pakanallinen

Vierailija
71/83 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanottuna suurin onneni ois ennenaikane kuolema,pääsis tonne taivaaseen. Mut kai se vaa pitää sit taivaskutsua täällä ootella. Kun kerta jotku takaskin laitetaan kuolemanrajalta.

Sitten kun aikasi tulee niin pääset pois tyhjyydestä pyytämällä apua Jesseltä ja kumppaneilta. Kerron tämän kun siellä kävin ja takaisin laitettiin. Ja tämä sopii samaan mitä kristinusko opettaa. Itse en nykyään kuulu kirkkoon edes. Mutta oma uskoni on, että isompi herra ei killinkejä laske.

Vierailija
72/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen elämä olisi pidemmän päälle kidutusta. Onneksi tuollainen on vain tarua.

Jos älyllinen kyvykkyytesi pystyisi spekuloimaan asialla niin olen varma että hajoaisit kuoleman jälkeiseen tyhjyyteen. Siellä on sellainenkin versio tarjolla.

Mikä sellainen versio on? Missä voi ilmoittauta siihen? Hauta/kuolema, ei yhtään ääntä, pelkkää hiljaisuutta. Ei yhtään urpoa huutamassa mikä on totuutta ja joitain uskovaisia jotka eivät ota vastuuta omasta elämästään.

Jotta vois olla hiljaisuutta, niin eikö sinun silti vielä pitäisi olla siellä, että voisit kokea sen hiljaisuuden ja äänettömyyden?

Vierailija
73/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen sananlasku:

Taivaassa on kaunista ja hyvä olla mutta helvetissä on parhaat ystävät.

Vierailija
74/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä ole kelloa joten ei aika käy pitkäksi...? Ajassa ajattomassa sielut lepää,vai lepääkö? Joutuuko sielläkin olemaan työtön tai töissä? Haluaisin menehtyneiden,rakkaiden lemmikkieni luokse mutta nehän menevät Sateenkaarisillalle...miten päästä sinne?

Mainitaa kyl et tulevas elämäs eläimet on myös lempeitä,kukaa ei tee pahaa enää,leijona ja lammas syö ruohoo/maan antimia rinnakkain,eli eläimetkää ei enää vahingoita toisiaa

Vierailija
75/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitaa kyl et tulevas elämäs eläimet on myös lempeitä,kukaa ei tee pahaa enää,leijona ja lammas syö ruohoo/maan antimia rinnakkain,eli eläimetkää ei enää vahingoita toisiaa

:DD

Vierailija
76/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen uskonnon opettaja sanoi että taivaassa jokainen saa tehdä sitä mitä eniten haluaa tehdä. Hän itse sanoi laskettelevansa sitten aina.

Joten minä sitten varmaan palstailen taivaassakin :D

Vierailija
77/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi ampua pikkuisia nuolia ihmisten per sydämiin.

Vierailija
78/83 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultainen kaupunki odottaa. Niin Herra pyyhkii ne kyyneleet mit täs elämäs tuli. Siel ei enää kyynehditä. Ikuinen onni ja autuus.

Taivaskutsua ootellen.

Itkenyt viimeksi 30 vuotta sitten. Eli sikäli ei taida paljon muuttaa asioita.

Taidat olla taivaassa jo? Itse itken viikottain melkein.

Vierailija
79/83 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut kumpaakaan?

Vierailija
80/83 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekoiteta, ovat erillisiä mielikuvituksen tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi