Siis matkustatko omassa autossa takapenkillä kun miehes ajaa?
Kommentit (34)
Omassa autossani istun aina mieluiten takapenkillä silloin, kun en itse aja. Meillä on tilava auto ja siellä takana on ruhtinaallisesti jalkatilaa ja erittäin mukavat penkit.
Vierailija kirjoitti:
En. Istun silloin mieheni vieressä, sillä osaan pitää suuni kiinni. Mies taas ei osaa, joten kun minä ajan, hän istuu takapenkillä tai on tulematta mukaan. Tämä ratkaisu oli pakko tehdä, ettei tulisi onnettomuuksia.
Ei voi olla totta.
Tarttuuko se rattiin, vai kirkuuko se?
Mies osti meille auton ja istuu repsikan paikalla koska inhoaa ajamista joten mä ajan.
En näe muuta ongelmaa kuin miehen kauhunkiljahtelun ja dramaattisen kauhukahvaan tarttumisen kurveissa. Hohhoijjaa.
Muruseni ei edes tiedä miten rattiraivoan kun hän ei ole kyydissä :) ihmisellä pitää olla vähän salaisuuksia
Takapenkille ei mahdu koska siellä on lasten turvaistuimet. Joten en istu takana ikinä.
Vain silloin, kun autossa on joku niin iso ja/tai pitkäjalkainen ihminen, että hänellä olisi vaikea istua takana. Yleensä ajaa joku lapsista silloin, kun on mukana.
Mulla on hyvinkin puhelias mies, mutta kerran kun vaihdoin kaistaa ruuhkassa niin olipa sekin vähän aikaa hiljaa. Kauhusta kalpeana. Nykyään en enää aja autoa.
Mun paikka on suksiboxissa, paitsi jos anoppi on jo siellä.
Lapsenlapsi istui jonkin aikaa apukuskin paikalla. Nykyisin istuu taakse, ilmoittaa osoitteen ja kiinnittää huomionsa puhelimeen, perillä ilmoittaa hakuajan. Olen vain kuljettaja. - Oliko tämä sama ajatus Ap: n avauksen taustalla.
Kyllä, kuin ministeri konsanaan. Samalla mäkätän ja neuvon miestä ajamisessa.
Silloin, kun meillä oli VW, joo. Siitä jäätyi aina talvella repsikan ovi, joko kiinni tai auki. Auki oli niin epäkäytännöllistä, että meni pari talvea, ettei siitä kuljettu lainkaan. Ovimekanismin sisälle oli päässyt vettä, kesällä toimi hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuin ministeri konsanaan. Samalla mäkätän ja neuvon miestä ajamisessa.
Lapsenlapseni on matkan vaiti ja tuo vaitiolo antaa vaikutelman palkatusta kuljettajasta. Sinun täytyy opetella vaikenemaan ylhäisesti.
Tottakai, johtajat istuu vain takapenkillä!
Arabimuslimien kulttuurissa naisen kuuluu istua autossa takana
Minä miehenä istun mieluiten takapenkillä silloin, kun vaimoni ajaa. Takapenkillä on hyvin tilaa ja saa olla rauhassa paremmin kuin siinä kuskin vieressä.