Onko mahdollista että Kokoomus pelaa itsensä vielä ulos hallituskuvioista?
Tähän mennessä pidetty itsestään selvyytenä Kokoomuksen mukana oloa hallituksessa, mutta entäs jos on joku niin juonikas kuvio taustalla, että Kokoomus pelataan ulos?
Kommentit (30)
Kokoomus oli oppositiossa surkea. Opposition tehtävå on kyseenalaistaa hallitusta, kokoomus ei tehnyt sitä kertaakaan. Ei saa enää minun ääntä. Eli voit olla oikeassa. Liike nyt on mun.
Se on suorastaan todennäköistä. Petteri Orpolla on siitä käytännön näyttöjä.
Kokoomus on joka tapauksessa hallituksessa - ei ole vaihtoehtoa ilman kokoomusta;
sinipuna tai porvarihallitus, punamultaa ei enää ole
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on joka tapauksessa hallituksessa - ei ole vaihtoehtoa ilman kokoomusta;
Kyllä on, kun hinnasta sovitaan. Se on siinä miljardin kieppeillä mitä jollekin risusavotalle luvataan niin Kepu on mukana vaikka itse Saatanan muodostamassa hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus oli oppositiossa surkea. Opposition tehtävå on kyseenalaistaa hallitusta, kokoomus ei tehnyt sitä kertaakaan. Ei saa enää minun ääntä. Eli voit olla oikeassa. Liike nyt on mun.
Harkimon vuoksi meillä on ollut oikeistolaisessa Suomessa vasemmistohallitus- Ootte varmaan aika ylpeitä siitä?
Sen sylikoiran uhkailut hoitaa kokoomuksen oppositioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkimon vuoksi meillä on ollut oikeistolaisessa Suomessa vasemmistohallitus- Ootte varmaan aika ylpeitä siitä?
Ei se Hjallis tainnut niitä hallitusneuvotteluja käydä? Nyt on Petterillä selityksen makua.
Kokoomus floppaa, persut taitaa jyrätä, oma ääneni menee LiikeNytille. Siellä on hyviä asioita ajossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, kun hinnasta sovitaan. Se on siinä miljardin kieppeillä mitä jollekin risusavotalle luvataan niin Kepu on mukana vaikka itse Saatanan muodostamassa hallituksessa.
Sekin on parempi kuin olla punikin muodostamassa hallituksessa.
Keskusta lähtee ihan mihin vaan mukaan. Olipa vassarit tai persut. Se puolue on sellainen puluvaripuolue.
Mulle 3 kertaa päivän aikana sanottiin, että he äänestävät sdp, koska eivät tahdo Urpon talousoikeitohallitusta.
En usko, koska demarit ei lähde persujen kanssa. Se on siis kokkarit ja persut tai sinipuna. Veikkaan jälkimmäistä. Ja toivon.
Keskustaa ei enää hallitukseen oteta. Ovat osoittautuneet epäluotettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että kokoomus jää vaaleissa kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavadti. Olisi nautinto nähdä vasemmiston tuhoavan kaiken uskottavuutensa seuraavan 12 vuoden aikana sillä tavalla, ettei kukaan niistä puolueista palaa enää mihinkään hallitukseen.
Miten niin seuraavan 12 vuoden aikana?
Eduskunta kausi on neljä vuotta. Samoin kunkin eduskunnan hallituksen.
Mutta hallituksen kautta kukaan ei voi etukäteen ennustaa, sillä hallitushan voi kaatua, milloin vain, kesken vaalikauden.
Vierailija kirjoitti:
Mulle 3 kertaa päivän aikana sanottiin, että he äänestävät sdp, koska eivät tahdo Urpon talousoikeitohallitusta.
Monet tulevat tällä kertaa äänestämään demareita, vaikkei demarit ole heidän varsinainen ykkössuosikkipuolue. Tulee olemaan paljon taktisia äänestäjiä tällä kertaa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska demarit ei lähde persujen kanssa. Se on siis kokkarit ja persut tai sinipuna. Veikkaan jälkimmäistä. Ja toivon.
Demarit ei lähde kokoomuksen kelkkaan.
Vierailijja kirjoitti:
Keskustaa ei enää hallitukseen oteta. Ovat osoittautuneet epäluotettaviksi.
Sehän on aina ollut ja tulee olemaan täytepuolue, hyvä höynäytettävä ja kaikkeen mukautuva. Vähän vönkä, mutta aina luopio.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus floppaa, persut taitaa jyrätä, oma ääneni menee LiikeNytille. Siellä on hyviä asioita ajossa.
Liike nyt on täysin pellepuolue. Wannabekokkareita ne on.
En usko. Oikeistohallitus on tulossa.