Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et olisi kiinnostunut todella kauniista, laihasta

Vierailija
17.03.2023 |

naisesta joka on vielä mukavakin. Miksi et ottaisi häntä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kaikki käy -tyyppejä. On oltava yhteensopiva.

Vierailija
2/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä saattaisi olla paljon kilpakosijoita ja en jaksa lähteä tappelemana naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä naisessa mättää?

Ehkä sussa mättää jokin.

Vierailija
4/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hänellä saattaisi olla paljon kilpakosijoita ja en jaksa lähteä tappelemana naisesta.

Pelkäät menettämistä. Hiukan sairasta, että et uskalla aloittaa edes.

Vierailija
5/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas kysymys. Nainen voi olla liian erilainen kuin mies, mies tykätä muhkummasta jne.

Oletko itse tämä nainen vai mikä on ongelmasi?

Vierailija
6/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ei kauhea läski kuin laiha, laihat ei miellytä, täytyy olla 'muotoja' vaikkapa hieman ylipainoakin. Normaalipainoinenkin on melko varmasti minulle liian laiha, joka on turn off :)

-Äm 190/85

Vierailija
7/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää niinku on että mitä laihempi, sen parempi? Mä en ymmärrä. Selittäkää.

Vierailija
8/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauniit naiset kuuluvat ihan toisenlaiselle miehelle. Minulla ei ole mitään tarjottavaa kauniille naiselle. Haluan sellaisen naisen, jonka kanssa on tasavertainen olo.

Vierailija
9/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää niinku on että mitä laihempi, sen parempi? Mä en ymmärrä. Selittäkää.

Laihempi on yleensä kauniimpi. Nainen ei voi koskaan olla liian laiha.

Vierailija
10/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät menettämistä. Hiukan sairasta, että et uskalla aloittaa edes.

Voit uskotella itsellesi noin, mutta ei kannata. Et tiedä mitään minusta tai elämästäni.

Vierailija
11/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyteksti kuulostaa siltä, että kyseisellä naisella tärkeintä on ulkokuori ja ulkoiseen olemukseen panostaminen. Itse pidän luonnetta tärkeämpänä. Kaikkihan me jossain kohtaa vanhenemme, harmaannumme ja rupsahdamme, ja jos ei naisessa ole ollut muuta ihanaa kuin kaunis kuori, homma kuivuu siihen.

Vierailija
12/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sitä nyt aina ennemmin hoikan kuin ylipainoisen kanssa on.

Vierailija
13/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku kontrollointifetissi niinku? Onko kuvat keskitysleiriltä tällaisen miehen mielestä eroottisia?

Vierailija
14/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä hoikista ollut kyse, vaan nimenomaan laihoista. Mutä laihempi, sen parempi? Olis kyllä mielenkiintoista nähdä että minkä näköinen ja kokoinen mies tätä vaatii.

Vierailija
15/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku kontrollointifetissi niinku? Onko kuvat keskitysleiriltä tällaisen miehen mielestä eroottisia?

No ei mikään kuolemaa tekevä kuitenkaan. Mutta kyllä hoikka nainen, jolla ei ole vatsaa tai alleja ja on kiinteä, näyttää paremmalta. Luusto tulee esiin. Ei ole muodotonta massaa.

Vierailija
16/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta on tuon kauneuden ja hoikkuuden lisäksi? Se ratkaisee.

Vierailija
17/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittelyteksti kuulostaa siltä, että kyseisellä naisella tärkeintä on ulkokuori ja ulkoiseen olemukseen panostaminen. Itse pidän luonnetta tärkeämpänä. Kaikkihan me jossain kohtaa vanhenemme, harmaannumme ja rupsahdamme, ja jos ei naisessa ole ollut muuta ihanaa kuin kaunis kuori, homma kuivuu siihen.

Siis pinnallinen siksi, että sattuu olemaan kaunis ja laiha? Et ole tainnut tavata paljoa ihmisiä elämäsi aikana?

Vierailija
18/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen (täällä kutsustaan laihaksi) nainen pitkillä hiuksilla on herkku, jos ei ole liikaa pisamia, silmäpusseja tai naama jotenkin valahtunut, ikenet eivät näy hymyilessä ja hampaat eivät ole liian isot niin että törröttävät ulos jos aukaisee suun. Tietenkin sitten vielä sopivan ikäinen eli korkeintaan 30v, mielellään vähän alle.

Vierailija
19/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pinnallinen siksi, että sattuu olemaan kaunis ja laiha? Et ole tainnut tavata paljoa ihmisiä elämäsi aikana?

Olen eri, mutta itse laihana ja kaiketi kauniinakin en ymmärrä Ap:n kysymystä. Pinnallisella vaikuttaa minustakin.

Vierailija
20/35 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että niin harvat miehet soveltavat tätä itseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan