Kustannatteko lapsillenne ehkäisyn?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aikoinaan kustansin poikani tyttökaverille pillerit. Onneksi!
Tämä. Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Twenty years ago, the United Kingdom’s Environmental Agency stated: “Estrogenic steroids natural and synthetic hormones in sewage effluent have been shown to be more potent than previously thought, with the synthetic steroid 17a ethinyl estradiol showing effects in fish at concentrations below 1 nanogram [one billionth of a gram] per liter.”2 These findings were confirmed in a 2020 study which also found that some streams had an ethinyl estradiol concentration of more than 60 nanograms per liter, far beyond the limit that causes grave harm to fish populations.3 This means that the problem of hormonal pollution is longstanding and causing ever more severe environmental impacts with each generation of fish.
En tietenkään. Sitten vasta on tarpeeksi vastuullinen seksiin, kun äidin ei tarvitse ostaa niitä kortsuja. Eihän lapsia pidä kannustaa seksiin. Alle 18 vuotiaita.
Muistaakseni maksoin. (Nyt jo aikuinen tytär eikä asu kotona.) Hän jopa pyysi minut mukaansa ehkäisyneuvolaan, että voin kertoa suvun sairaudet, joita pillerireseptiä hakiessa kysytään.
Olin ajatellut, että aikanaan tarjoudun kustantamaan, mutta en tullutkaan ajatelleeksi tuota, että kaupunki voi kustantaa. Täytyykin perehtyä tähän paremmin. Teini toki itse varmaan onkin tästä jo tietoinen 😄
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset (pojat) ottavat peppuun niin ei tarvi ehkäisyä. Ei Jani Toivolakaan käyttänyt ehkäisyä kun eka kerran otti pakariin(lähde: hänen oma kirja)
Se on reipasta.
Jani, hesa
En, jos ei ole tarpeeksi kypsä huolehtiakseen itse, ei ole valmis seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kustansin poikani työkaverille vahingossa, kun en oikein tajunnut tästä maailmasta mitään.
Ei minun tarvitse tietää mitä tytär saamillaan rahoillaan ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tyttöystävänä tekisi mieli seksiä jos anoppikokelas häärii mukana 🤮 tehokas ehkäisy sinänsä.
Todellakin kustannan kunnes menee töihin ja maksaa itse kulunsa. En halua mummoksi vielä tässä vaiheessa. Lapsi on nyt 17v.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Sitten vasta on tarpeeksi vastuullinen seksiin, kun äidin ei tarvitse ostaa niitä kortsuja. Eihän lapsia pidä kannustaa seksiin. Alle 18 vuotiaita.
Ne on jo harrastaneet seksiä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
En, jos ei ole tarpeeksi kypsä huolehtiakseen itse, ei ole valmis seksiin.
Mutta harrastaa sitä silti, oli valmis tai ei. Onnea vain siihen hetkeen, kun lapsesi kertoo teinivanhemmuuden olevan ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Aion maksaa. Itsehän olen äiti juurikin siitä syystä että sain nuorena kuningasidean, jolla säästää hetken aikaa rahaa.
Et tiennyt sitten myöskään mikä abortti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion maksaa. Itsehän olen äiti juurikin siitä syystä että sain nuorena kuningasidean, jolla säästää hetken aikaa rahaa.
Et tiennyt sitten myöskään mikä abortti on.
Ei ole ilmaista puuhaa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tyttöystävänä tekisi mieli seksiä jos anoppikokelas häärii mukana 🤮 tehokas ehkäisy sinänsä.
Pöljä! Ei se anoppi petipuuhiin mukaan tule, vaikka antaakin rahat pillereihin. Eihän niitä pillereitä edes oteta petipuuhien yhteydessä.
Tiedoksi että vekotin jolla tullaan emäksi on nimeltään äititin.