Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti, kuinka usein teillä harrastetaan seksiä, haluaisitko useammin, harvemmin vai onko näin hyvä?

Vierailija
24.11.2006 |

Meillä jo parin vuoden ajan vain 1, korkeintaan 2 kertaa kuussa!

Itse haluaisin useammin, niin kuulemma miehenikin mutta hän ei lastenhoidolta ja stressaavilta töiltä kuulemma useammin jaksa. Itse voisin sekstailla vaikka joka ilta, ainakin nyt tuntuu siltä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis tyydyn odottelemaan milloinkahan se mies mahtaa taas haluta seksiä useammin. Ehkäpä kun tämä kiireinen ja pitkä projektityö vihdoin päättyy? Ehkä sitten tulee jotain muuta? En tiedä. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin odottaa milloin mies taas haluaa seksiä useammin.

Rakastan häntä enkä halua menettää häntä, mutta kärsin SUUNNATTOMASTI siitä että hän ei halua minua, ainakaan niin paljon, että tekisi aloitetta useammin. Olen vihjaillut, että otan rakastajan, johon hän on leikillään todennut että ota vain. Kuin näin meinasi oikeasti käydä, hän oli suuunniltaan. Hän ei siis halua seksuaalisesti minua kovinkaan usein, eikä hän halua jakaa minua, joten kohtalokseni taitaa jäädä vastentahtoisesti osittaisessa " selibaatissa" eläminen.

Harmillista, mutta tämä on varmasti myös monien miesten kohtalo. Naiseuttani vain loukkaa se, että meillä nämä halukkuudet eroaa näin päin.

Vierailija
22/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kuinka seksielämä muuttuu! Me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 6 vuotta.

*Aluksi tietysti oltiin ihan pupuja (joku vuosi). Että seksiä koko ajan ja joka päivä

* Sit tuli sellanen " normaali" tahti eli 2 kertaa viikossa.

*Sit miehestä tuli pihtari ja mun halut vaan kasvoi, olisin halunnut joka päivä, mutta sain pakkeja ihan koko ajan. mies ei jaksanut ja oli stressaantunut jatkuvasta kinuamisestani. Silloin harrastimme seksiä varmaan 2 kertaa kuussa.

*vauvan syntymän jälkeen tilanne on taas järkevöitynyt, Nyt me halutaan miehen kanssa yhtä usein. 1 kerta viikossa. Suurinpiirtein. Mies saa tehdä aloitteen, niin se pysyy tyytyväisenä. Ja itseasiassa tällä hetkellä tää tahti on mulle oikein hyvä, koska pienen lapsen äitinä en varmaan enempää jaksaiskaan. varsinkin kun haluan myös treenata ym. Aikaa on siis tosi vähän. Mutta tämä tilanne on meille ihan täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useemmin tekis mieli...

enkä ole tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseen

Yh-isä :-D

Vierailija
24/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomiota kyllä haen ja saan flirtin ym. tasolla. Mieluummin ottaisin sitä omalta mieheltäni, mutta ei kai toista pakottaakaan voi. En halua, että hän osoittaa minulle huomiota silloin kun pyydän sitä. Toivoisin olevani huomion arvoinen ihan pyytämättäkin.

Tragikoomisinta tässä on se, että mieheni tietää että flirttailen muiden kanssa. Hän tietää myös sen että se on vain flirttiä, eli hän suhtautuu siihen varsin rennosti. Hän tietää että oikeasti rakastan häntä, ja tottahan se on. Silti minusta tuntuu, että olen miehelle itsestäänselvyys. Ehkä salaa haluan, että hän joutuisi vähän taistelemaan minusta?

23

Vierailija
25/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa / vk

ihan sopiva on, ainakin melkein.. :)

Vierailija
26/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on että pian tulee vuosi täyteen. pitäis varmaan kakku leipoa sen kunniaksi. ikä alkaa vissinkin tehdä tehtävänsä senkin asian suhteen...

Vierailija
27/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkatauot erikseen.. Usein joka päivä ja sit ehkä 2taukoa.. mut noin yleensä!

7v yhdessä

Vierailija
28/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei haluttas oikeestaan ollenkaan, ehkä kerta kuukaudessa ois mulle hyvä.

Musta oli jännä huomata, että joillakin ei miehet halua.. Mä olen seurustellut vaan sellasten miesten kanssa, jotka on halunnut enemmän kuin mä..

Vierailija
29/33 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi joka päivä,

minä en,

siksi hoidankin hänet joskus suuseksillä,eli ei tarvi " yhtyä" !

yhdessä 15v...

Vierailija
30/33 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ihan uutuuden viehätystä enää;) Joku kysyi kuinka kauan ollaan oltu yhdessä, kun edelleen joka päivä pari kertaa rakastellaan ja parhaimpana päivänä 8 kertaa.

Vierailija
31/33 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva jos kerran kk. Seksi on siita janna juttu jos sita harrastaa usein tekee useammin mieli. Jos paastaa sen nain huonoon jamaan, pitaa tehda toita etta tilanne paranee.

Mutta ei se niin yksoikoista ole.

Vierailija
32/33 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pikapanoista, ja tulen hlposti, nuorenpana en tullut aina, nyt ihan toista. Emme temppuile, ihan sitä perus tavallista vaan.

Vierailija
33/33 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin useammin sen takia, että tuo on minusta niin harvoin, ei niinkään halujeni takia. Usein olen väsynyt, ja kai mieskin on. Ilmeisesti näin on kuitenkin hyvä.

Hyvä kuulla, että tämä tahti taitaa olla sittenkin aika tavallinen :).

Miten joku ehtii sekstata 8 kertaa päivässä.... Huh huh.