Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri

Vierailija
17.03.2023 |

Onko teillä kiva naapuri? Minulla on kiva vanhempi setä joka tarkkaan pitää huolen ettei luonani käy liikaa vieraita, varsinkin öisin. Pitää myös tarkasti huolen etten vahingossakaan lajittele mitään väärin. Aina kun käyn viemässä roskat niin näen ikkunasta kun tulen sisään miten hän nopeasti menee tarkatamaan roskani. Kivasti lähettelee aina viestejä alakerran ilmoitustaulun kautta. Aika söpöä. Täällä on niin turvallista asua hänen ansiostaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut naapuriini

Niin minäkin.

Onko sinulla nainen vai mies ihastus kyseessä?

Minulla mies, mutta en uskalla lähestyä.

Vierailija
22/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava neitonen naapurina. Vaimomatskua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naapuri huolehtii kun et itse osaa.

Vierailija
24/26 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kivoja. 

Sitten on raksamies, joka kasvattaa ja myy pilveä. Kukinnot haisevat rappuun ja naapurit seuraavat kiinnostuneina, kun on myyntipäivä ja jos jonkin näköistä peikkoa ilmestyy paikalle.

Minä en uskaltaisi kotona pitää pilvikauppaa, mutta tämä tyyppi on yltiöpäisen optimistinen. Kun jää kiinni - milloin mistäkin - niin aina on syy muissa ihmisissä. Ei hänen tyhmyydessään ja varomattomuudessaan.

Vierailija
25/26 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurina on juoppohullu. Lähden tästä heti, kun pystyn.

Vierailija
26/26 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rakastunut naapuriini, ja olen aivan pöljä, koska karttelen häntä. Pelkään, että punastun ja änkytän ja sanon jotain typerää tai olen rumissa vaatteissa juuri sillä kertaa.

Pystyn olemaan vain kaukorakastunut näköjään. Jos hän lukee tämän, niin ymmärtää, miksi minua ei näy ulkona juuri koskaan.

Kerran oli kysellyt naapureilta, missä olen, kun ei ole näkynyt. Voi, jos naapuri olisi tiennyt syyn, niin olisi kai sanonut että se on sinuun rakastunut, sen tähden piiloutuu.

N.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi