Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri

Vierailija
17.03.2023 |

Onko teillä kiva naapuri? Minulla on kiva vanhempi setä joka tarkkaan pitää huolen ettei luonani käy liikaa vieraita, varsinkin öisin. Pitää myös tarkasti huolen etten vahingossakaan lajittele mitään väärin. Aina kun käyn viemässä roskat niin näen ikkunasta kun tulen sisään miten hän nopeasti menee tarkatamaan roskani. Kivasti lähettelee aina viestejä alakerran ilmoitustaulun kautta. Aika söpöä. Täällä on niin turvallista asua hänen ansiostaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut naapuriini

Vierailija
2/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavempi nukkua yönsä rauhassa, kun tietää et naapuri valvoo ja vahtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpiltä sedältä kuullostaa

Vierailija
4/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kivoja naapureita. Tai sitten ne esittää ystävällistä. Ihan sama. Tykkään. Tervehtii kivasti, antaa olla rauhassa. Naapuruston miehet on söpöjä, tykkään kaikista.

Vierailija
5/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanat naapurit aina jeesaavat jos tarvitsee. Tekevät lumitöitä, leikkaavat nurmikot, auttavat jos ostaa jotain isoa niin kantamisessa. Katsovat lapsiakin jos täytyy pikaisesti käydä vaikka itse lääkärissä tai kaupalla. En voisi parempia toivoa.

Vierailija
6/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähh?

Vierailija
7/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla. Harvat naapurit seuraavat, mihin aikaan valot sammuvat talossa, mihin aikaan verhot avataan aamulla, mihin aikaan lehti haetaan postilaatikolta jne.

Hassuinta tässä on, että he puhuvat näistä havainnoistaan avoimesti. Eivät itse ymmärrä, miten tahdittomia kyttääjiä ovat.

Vanhempaa väkeä, kuten voitte arvata.

Sitten kerrtovat, näimme kun lähdit illalla/tulit aamulla tms ja odotetaan innokkaasti, että raportoin menemiseni heille. Huooh.

Totta kai myös kaikki poikkeuksellinen liikenne, autoista vieraaseen koiranulkoiluttajaan menee rekisteriin.

Vierailija
8/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava vanhempi nainen, rauhallinen asukas.

Vierailija
9/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalossa huomaavainen naapurin setä tarkkailee aina kiikareilla ettei minulle vaan tapahdu mitään. Oli huolissaan kun olin ajellut karvani ja olin ihan posliini etten vilustu kun alasti käyn parvekkeella tupakoimassa. Sanoin vain että hupsu setä.

Vierailija
10/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät ovat raskaita. Ja niitä on oikeasti kaikissa ikäryhmissä. Omille lapsilleni opetan, että naapurin annetaan olla rauhassa. Kun naapuri tulee takapihalle ystäviensä kanssa, niin komennan lapset sisälle. Naapurin asiat eivät kuulu meille. Olemme oikeasti saaneet kärsiä liian uteliaista naapureista. Se on kamalaa, kun kurkitaan ikkunoista sisään, salakuunnellaan aidan takana, ängetään väkisin sisään, juoruillaan, kytätään joka liike. Annetaan naapureille rauha!

Vierailija
11/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on aloittanut kuorolaulun. Yhdesti melkein säikähdin äkillistä kovaa ääntä. Niillä on jokin kiertävä vuoro missä harjoittelevat. Oisko kolmen-neljän viikon välein tuossa naapurissa. Semipaha muttei mitään jatkuvaa metelöintiä.

Vierailija
12/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun täällä olis ees ykskin mies,jonka kanssa vois aloittaa jotain peliä,mutta ei...tylsiä,varattuja tai muuten ei mitenkään sytyttäviä,täällä ei yksinkertaisesti ole,ne mielenkiintoiset on tuolla muualla

Vierailija
13/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu naapurissa jotain uskovaisia. Sunnuntaiksi sinne kerääntyy aina väkeä laulamaan jotain virsiä. Ensimmäisellä kerralla pelästyin kun muutettiin tänne kun aamulla pahassa krapulassa alkoi yhtäkkiä kuulumaan päässä virsimusiikkia. Luulin jo että nyt se on lähtö tullut.

Vierailija
14/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tässä kerroksessa nyt yhtäkään naapuria tällä hetkellä. Muissa kerroksissa mukavia, rauhallisia. Pari kyttääjävanhusta mutta he asuvat maan tasalla ja itse asun neljännessä, joten mua ei haittaa.

Vierailija
15/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatutalo, laatunaapurit

Vierailija
16/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maalla. Harvat naapurit seuraavat, mihin aikaan valot sammuvat talossa, mihin aikaan verhot avataan aamulla, mihin aikaan lehti haetaan postilaatikolta jne.

Hassuinta tässä on, että he puhuvat näistä havainnoistaan avoimesti. Eivät itse ymmärrä, miten tahdittomia kyttääjiä ovat.

Vanhempaa väkeä, kuten voitte arvata.

Sitten kerrtovat, näimme kun lähdit illalla/tulit aamulla tms ja odotetaan innokkaasti, että raportoin menemiseni heille. Huooh.

Totta kai myös kaikki poikkeuksellinen liikenne, autoista vieraaseen koiranulkoiluttajaan menee rekisteriin.

No ainakin jos sulle sattuisi jotain, niin naapurit huomaisivat viim. 12 tunnin kuluttua.

Vierailija
17/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

0/5

Vierailija
18/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu naapurissa jotain uskovaisia. Sunnuntaiksi sinne kerääntyy aina väkeä laulamaan jotain virsiä. Ensimmäisellä kerralla pelästyin kun muutettiin tänne kun aamulla pahassa krapulassa alkoi yhtäkkiä kuulumaan päässä virsimusiikkia. Luulin jo että nyt se on lähtö tullut.

😂😂😂

Vierailija
19/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hullu naapuri videokuvaa ja kyttää ikkunasta meidän kotiin. Jatkunut jo vuosia toiminta. Näytin vähän takas kännykkää ja keskisormea. Nyt heppu selittänyt koko kylälle, että minä olen kiinnostunut hänestä😶!

Huono ryhti ja naama, kuin tammahevosen tuhma paikka. Varmasti toivoisi, että hänestä oletaisiin kiinnostuneita...

Hyi olkoon. Säälittävä ja nolo tapaus.

Vierailija
20/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut naapuriini

Niin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän