Olen nainen ja nautin seksistä
Olen kohta 50 vuotta, varattu. Toivoisin löytäväni samoin tuntevia naisia, samoin toimivia naisia, eli naisia, jotka eivät tunnu saavan kaikkea seksuaalista tyydytystä parisuhteessaan, vaan etsiytyvät harrastamaan seksiä tuttaviensa (uusien tai/ja vanhojen) kanssa! En kaipaa paheksuntaa tai tuomitsemista. Uskon, että samoin kokevia ja halujaan tyydyttäviä on muitakin, ja toivoisin heidän kertovan tilanteestaan.
Itsellä pari sivusuhdetta, jotka nimenomaan molemminpuolisen tyydytyksen vuoksi. Toki kiimaa ja nautintoa lisää se, etteivät nämä ole henkilöitä, joiden kanssa jakaa arjen. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä estottomampi ja itseni hyväksyvämpi minusta on tullut, ja tämä näkyy myös seksissä, joskin olen aina ollut seksistä nauttiva niin saavana kuin antavana osapuolena.
Kommentit (17)
Mitä vanhemmaksi olet tullut, sen holtittomampi, ja itsekaskaisempi sinusta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan sullekin. Vastaava ihminen tuhosi elämäni omissa voimaantumishöyryissään.
Huikeeta! Näitä naistenvälisiä kissatappeluita on aina hauska seurata!! Nainen on naiselle susi!
Olen mies ja nautin seksistä. Olen kohta 50 ja varattu. En silti nykyisessä keskusteluilmapiirissä voisi koskaan kuvitella tekeväni AP:n avausta vastaavaa paljastusta tällä - tai millään muullakaan - palstalla. Minut revittäisiin riekaleiksi ja tuomittaisiin "ällöttävänä setämiehenä" alimpaan nettihelvettiin.
Nyt mielenkiinnolla seuraan, millaisia kommentteja AP saa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi olet tullut, sen holtittomampi, ja itsekaskaisempi sinusta on tullut.
Miehen näkökulmasta naiset on kyllä katkeroiduttuaan niin rumia ja luotaantyöntäviä! Varsinkin kun äityvät haukkumaan muita naisia!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja nautin seksistä. Olen kohta 50 ja varattu. En silti nykyisessä keskusteluilmapiirissä voisi koskaan kuvitella tekeväni AP:n avausta vastaavaa paljastusta tällä - tai millään muullakaan - palstalla. Minut revittäisiin riekaleiksi ja tuomittaisiin "ällöttävänä setämiehenä" alimpaan nettihelvettiin.
Kuten huomaat, puukkoa tulee, kuten odotettavissa olikin. Naiset ne osaa.
M50+
Missä kohtaan katosi rakkaus puolisoon? Miksei halua voi purkaa puolison kanssa? Jos kotona ei suksi luista niin toivottavasti käyt edes miehesi luvalla. Miehenä sanon suoraan, että jos oma vaimoni kävisi muualla purkamassa seksuaalisia patoumiaan minulle siitä kertomatta tai antamalla mahdollisuutta niiden purkamiseen, loukkaantuisin verisesti. Syystä, että olisin voinut koska tahansa lähteä vieraisiin naisiin toteuttamaan itseäni, vaan olen säästänyt kaiken vaimolle. Luottamustani ei voisi rikkoa kuin kerran ja peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan sullekin. Vastaava ihminen tuhosi elämäni omissa voimaantumishöyryissään.
Huikeeta! Näitä naistenvälisiä kissatappeluita on aina hauska seurata!! Nainen on naiselle susi!
Mistä päättelit että olisin nainen?
Olet hyvin kuvottava ellei nuo sivusuhteet ole sovittu juttu kumppanin kanssa, mitä epäilen. Olen nainen ja pidän myös seksistä hyvin paljon mutta jos olisi noin pakko päästä muidenkin kanssa sänkyyn niin kyllä suosiolla eroaisin ja elelisin sinkkuna seikkaillen ilman riskiä että särkisin jonkun toisen sydämen ja itsetunnon.
Tiedän että haluat kuulla vain jotain voimaannuttavaa etkä paheksuntaa mutta ikävä kyllä tuossa ei paista muu kuin itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin kuvottava ellei nuo sivusuhteet ole sovittu juttu kumppanin kanssa, mitä epäilen. Olen nainen ja pidän myös seksistä hyvin paljon mutta jos olisi noin pakko päästä muidenkin kanssa sänkyyn niin kyllä suosiolla eroaisin ja elelisin sinkkuna seikkaillen ilman riskiä että särkisin jonkun toisen sydämen ja itsetunnon.
Tiedän että haluat kuulla vain jotain voimaannuttavaa etkä paheksuntaa mutta ikävä kyllä tuossa ei paista muu kuin itsekkyys.
Kyllä ne sinkkuna joka suuntaan panevatkin osaa ihmisiä rikkoa. Yhden mukamas eettisen monisuhteilijan kanssa kävi niin.
Miehet pettää satakertaa enemmän kuin naiset, lisäksi vainpanevat välittämättä naisen nautinnosta tyyliin "en halua naista joka ei yhdynnässäsaa"...minunkin mies petti, onnekis kostin sille kunnolla, kuuluisan hänen tuntemansa miehen kanssa. Miehet on sikoja, ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää satakertaa enemmän kuin naiset, lisäksi vainpanevat välittämättä naisen nautinnosta tyyliin "en halua naista joka ei yhdynnässäsaa"...minunkin mies petti, onnekis kostin sille kunnolla, kuuluisan hänen tuntemansa miehen kanssa. Miehet on sikoja, ei naiset.
Taitavat tutkimusten mukaan naiset pettää enemmän. Varmaan syystäkin, jos oma mies ei ole kiinnostunut naisen tyydyttämisestä.
Missä on thty tutkimus, jossa "naiset taitavat pettää enemmään"? Kautta aikojen miehet pettäneet naisiaan, ja yhdenyön jutuissakin piittaavat vain omasta orgasmistaan, jotensekin puhuu naisetn vähäisen pettämisinnon puolesta. Miksi mennä "pantavaksi" kaikkine riskeineen, kun ei edes orgasmia saa. Miehet vaan haukkuvat takanapäin, nänhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaat, puukkoa tulee, kuten odotettavissa olikin. Naiset ne osaa.
M50+
Äijäthän täällä lyö löylyä kiukaalle. Ottaako jo eteen?
Ap:n asia on ok.
Ymmärrän ap:n oloa kai jotenkin. Itse 47n ja omat seksihakut jostain syystä pelmahtivat huippuunsa vuosi, pari sitten. Omalla rakkaalla hieman ongelmia erektion kanssa ja juttelimme aiheesta monta monta kertaa nätisti. Hän sanoi, ettei halua olla onneni esteenä ja jos kaipaan seksiä on ok hänelle jotkin seikkailut, kunhan tietää niistä avoimesti. Tomiii meillä, ei varmaan kaikilla. Meiehelleni riittää läheisyys ja hellyys, joku käsipeli ja kun on varma rakkaudestani - omat sseksitarpeeni saan tyydytettyä täysin näillä järjestelyillä. Olemme kaikki vähän erilaisia
ikävä kuulla. en nauti ikinä ja olen mies.
Oma mies niin ihana, että kysyy pian orgasmini jälkeen, haluatko toisen? Aamulla annoin hänelle handjobin, sitten hoiteli ihanasti minut, ja jatketaan myöhemmin.. ei parempaa olla vois. Ja juu haluan myös yhdyntää.