Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen neuvo treffipalstaileville

Vierailija
17.03.2023 |

Törmään jatkuvasti siihen, että mies yrittää viestitellä, mutta en saa mitään irti tyypistä. Olen nainen siis. Nyt on tässä tarjolla ilmainen vinkki kaikille ketkä kokevat vaikeaksi keksiä miten pitää yllä keskustelua.

Ensinnäkin, sano avauksessa muutakin kuin "Moi". Mieti mitä sanoisit keskustelussa seuraavaksi jollekin, ja laita sekin jo tähän avausviestiin. Mieti kuitenkin muutakin, kuin tyyliin "kuis menee?"

Ja nyt tulee se tärkein juttu. Eli miten viedä keskustelua eteenpäin. Jos vaikka kerrot, että pidät mansikoista. Ja toinen kysyy, että ok kerro siitä lisää. Älä vastaa, että "no mä nyt vaan pidän niistä". Vaan oikeasti kerro asiasta lisää. Jos sanot vaikka, että "pidän tietenkin hyvästä mausta, mutta sen lisäksi niistä tulee ihana kesäinen fiilis". Tämän jälkeen voitte puhua lisää mansikoista, tai jatkaa vaikka että "mä oon kesäihminen, entäs sä?"

Huomaatko eron? Töksäyttävä vastaus lopettaa keskustelun. Vaikka tulisi joristua jotain turhanpäiväistä, se kuitenkin antaa kuvaa siitä millainen toinen on. Ja sillä tavalla voi vähän haravoida sitä, mitä yhteistä löytyy mistä jutella enemmänkin.

Mitäs mieltä olette, onko hyödyllinen vinkki?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi moni etsii tinderissä fwb suhdetta.

Vierailija
22/38 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain miehet, jotka osaavat luonnostaan keskustella. Se on itseasiassa kaikista tärkein ominaisuus toisessa ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap varattu? Keskustelisin hänen kanssaan mieluusti makumieltymyksistäni. Ja totta kai välillä kysyisin mistä hän pitää ja miksi.

Vierailija
24/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hyödyllinen. Minusta on ihan normaalia avata kestustelu repliikeillä Moi tai Kuis menee.

Mutta jos saa vaikka kymmenen viestiä, jossa lukee "Moi, kuis menee?", ja yhden jossa mies tuo itsestään jotain esiin, niin kyllä tämä yksi paljon todennäköisemmin saa vastauksen. Ja tässä nimenomaan on kyse myös jatkokeskustelusta. Todella moni mies vastaa yhden tai kahden sanan töppäysvastauksia, eikä millään vie keskustelua eteenpäin. He eivät anna mitään tarttumapintaa keskustelulle eikä siten myöskään tutustumisen yritykselle. Näin se vain on. Jos asiaan vähän panostaisi, niin varmasti olisi paremmat mahkut.

Ap

Vierailija
25/38 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan kovin hyödyllinen ole, koska kirjoittamalla viestiminen ja sosiaalinen kanssakäyminen yleisesti ei ole kaikille helppoa. 

No sitten ei pidä mennä nettideiteille, eikä ihmetellä, kun ei löydy naista.

Vierailija
28/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain samaa kuin sulla oli silloin joskus kun tapasin netissä naisen jonka teki mieli tavata. Vaan sitten, kun vahingossa löysin hänen kuvallaan materiaalia netissä, en enää ollutkaan niin varma. Koska samalla naisella jonka halusin nähdä livenä oli ilmotuksessa kuva ja teksti jossa luki näin: "olen viehättävä, salaperäinen, määrätietoinen ja arvonsa tunteva "Prinsessa/Hotwife/Cruel girlfriend" sekä ammattidomina. Asustelen pääsääntöisesti ulkomailla, mutta vietän aikaa myös Suomessa. Olen estoton, avoin, luova, ajatteleva, rivo, leikkimielinen, optimistinen, rohkea, puhelias ja sarkastinen!" ? Mitä.

Se kyllä peloitti. Eihän tollasii naisia ole kuin jonain maksullisina tai muina kumman sarasseeneina! En kyllä vastannut hänelle enää netissä mitään.. Huh!

Enkä lähtenyt sen naisenhömpötyksiin mukaan. En suosittele kellekään naiselle samaa.

Ei noissa ole mitään samaa.

Vierailija
29/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naisena hyvä, jos tuo asia selviää heti. Ei se kommunikointi parisuhteessa muutu sen kummallisemmalsi. Next.

Vierailija
30/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki. Älä odota miesten tekevän, hyviä aloituksia ja keskusteluja. Panosta itse kiinnostaviin miehiin ja tee aloitukset itse.

Vierailija
31/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä ovat miehet, jotka eivät KOSKAAN kysy mitään takaisin. Keskustelu ajautuu siihen, että minä olen haastattelija ja mies vastailee. Tämä on TODELLA yleistä. Luonnollisesti en kovin kauaa sellaista "keskustelua" jää ylläpitämään, vaikka mies vastailisi pitkästikin. Minun vinkkini siis olisi, että kyselkää! Jos toinen esittää kysymyksen, on aika helppoa oman vastauksen jälkeen edes joskus heittää "mites sulla?".

Vierailija
32/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tindervinkki miehille: Valehtele olevasi pitkä, laita kuva komeista vatsalihaksista, ja anna ymmärtää olevasi varakas. Älä sano sitä, vaan näytä Omegan kello, tai Lexuksen logo tai jotain vastaavaa, mielellään heijastuksena tai muuten muka vahingossa.

Johan alkaa tulla osumia. Ekat treffit lenkkipolulle, niin erotat heti ne naiset, jotka puolestaan valehteli sporttisuudestaan. =D

Vierailija
33/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta kumpikin keskustelija saa keskustelusta sen mitä yhdessä keskusteluun panostetaan. 1-5 sanan vastaukset suoriin kysymyksiin ei vie keskustelua mitenkään eteenpäin.  

Vierailija
34/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin vakuuttaa, että naisistakin löytyy paljon näitä muutaman sanan töksäyttelijöitä. Olen joillekin kirjoittanut kappaleittain tekstiä, jonka olen vaivalla jäsentänyt ja tehnyt helposti jatkaa juttua. Ja sit tulee joku hätäinen töksäytys vastaukseksi tyyliin "heii, kiitti kivasta viestistä.. juu tykkään kans noista". 

Vierailija
35/38 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tindervinkki miehille: Valehtele olevasi pitkä, laita kuva komeista vatsalihaksista, ja anna ymmärtää olevasi varakas. Älä sano sitä, vaan näytä Omegan kello, tai Lexuksen logo tai jotain vastaavaa, mielellään heijastuksena tai muuten muka vahingossa.

Johan alkaa tulla osumia. Ekat treffit lenkkipolulle, niin erotat heti ne naiset, jotka puolestaan valehteli sporttisuudestaan. =D

Muistan hyvin suomalaisen "pojan" tinder profiilin jossa oli suihkun raikkaana sängyllä pyyhe vain lantiolla... Naiset viestittelivät kokoajan uutta tykkäystä tuli melkein joka minuutti. Syynä oli että pyyhkeen alla oli kurkku pystyssä. :D

Riippuu mitä haluaa, mutta toi saattaa olla yksi hyvä vinkki.

Vierailija
36/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/38 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa vinkkejä. :D

Vierailija
38/38 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että ihan sama miten yrittää niin naisten passiivisuus tuhoaa kaiken.