Siis onko totta, että esikoululaisesta ei saa kotihoidontukea???
Siis olen ymmärtänyt, että koululaisesta ei saa, mutta ESKARILAISESTA!!!
Kommentit (9)
Miksi pitäisi saada? Sitä en tiedä että jos on seurakunnan eskarissa, saako sitten.
Jos lapsi on vain esikoulussa, eikä päivähoidossa, hänestä saa kotihoidontukea, olettaen että kotona on myös alle 3v lapsi =D
Eli alle kouluikäisestä saa.
Meillä tällä kotihoidontuella maksettiin viime vuonna taksikyydit eskariin, joten olen asiasta aivan varma.
Että höpsistä sulle!
ps. meilläpäin taksitkin on eskariin ilmaisia.
Tulot vaikuttavat vain hoitolisään.
Minä vielä soitin kelaan ja kysyin, miten eskari vaikuttaa. Siis jos on vaan eskarissa, eikä muuten kunnallisessa hoidossa, non saa. Eikä ole mitenkään tuloihin sidottu. Suurihan se summa ei kyllä ole.
sad but true