Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Lars-Jockelle kaljaa, Paulalle siideriä sekä eläkeläiselle erilaisia rahkoja ja jogurtteja.
Karvaisen epäsymmetrisen piparin.
Leipomuksia jotka teen luomukermaan ja -voihin mutta joiden huijaan olevan laktoosittomia. Siinäpä nähdään ettei allergia höpötyksillä ole oikeasti mitään väliä!
Vegaanisen persun. Lauantaimakkaraa ja silakoita Holkeri-reseptillä.
Sen *jokapaikan Joonaksen * josta oli juuri lehtijuttu... jakamaan hyvää tikkaristaan.
Tuon vaalikahveilta jääneitä Runebergin torttuja leikattuina 4 osaan pystysuunnassa, niin ovat siten normaalihintaisia.
Sellaisen saa, jos on äänestänyt mun ehdokasta.
Kännykuva todisteeksi.
En mitään, koska naisena eli hypergamisena oletan, että minulle tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljua janoon mutta mitä on "vegaaninen savukala?"
Ei sellaista olekaan.
Onpas, jos hän kerran sellaista osaa tehdä!
Mä kyllä syön, kun tykkään savun hajusta ja olen vegaani.
Tuon muutaman levyn suklaa. Fazerin sinistä varmaan.
Imelää boolia ja riittävästi kondomeita lisääntymisen estämiseksi.
Tatjoan piparia kaikille komeille vauvapalstan miehille. EN muille!
Perseistetyn valkoisen nahkasohvan pussitettua hajua tunnelman kohottajaksi. Saavun paikalle movolla.
Lasten vanukkaita, anopin hyydykekakun, raikkaita voileipiä ja 200g makaronilaatikkoa jokaiselle. Siihen on jauheliha pesty hyvin pesukoneessa 60 asteen pesuohjelmassa ja vielä linkous päälle. Juomaksi raikasta ja ravitsevaa makaronien keitinlientä, joka sopii myös vegaaneille.
Vierailija kirjoitti:
Lasten vanukkaita, anopin hyydykekakun, raikkaita voileipiä ja 200g makaronilaatikkoa jokaiselle. Siihen on jauheliha pesty hyvin pesukoneessa 60 asteen pesuohjelmassa ja vielä linkous päälle. Juomaksi raikasta ja ravitsevaa makaronien keitinlientä, joka sopii myös vegaaneille.
Syön, jos makaroonilaatikko on tehty aitoon jauhen lihaan.
Ruokien lämmittämistä varten voin lainata omaa obduktiouuniani, jos onnistun saamaan sen hienosta illuminaattiparketistani irti. Narsissimieheni sotkee tahallaan keittiössäni.
Gaucho -leipiä. Vaaleaa patonkia siivutettua, päällä smetanaa, johon on sekoitettu aurinkokuivattua tomaattia, öljyä, reilusti valkosipulia ja chiliä. Päälle ripoteltu juustoraastetta ja paistetaan uunissa kunnes juusto on vähän ruskettunut.
Käärijänvihreää kääretorttua tuon minä