Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Maailmanparasta ruskeata kastiketta ja keitinperunat. Ihan itte oon tehny av:n vinkeillä ja haluaisin niin että te muutkin saisitte maistaa!
No minä toisin pakastetussa makaronien keitinliemessä keitettyjä makaroneja, jotka olivat jääneet syömättä kun iskä oli ostanut kaupasta pahaa pippuriketsuppia (alleviivaten kolmeen kertaan, että ääliöäijä oli ostanut jotain, jota kakarat eivät ilman akan kotkotusta olisi edes huomanneet).
Makaronien sivuun tarjoaisin tietenkin Vauvan ohittamattoman klassikon: pestyn jauhenlihan. Tässä tapauksessa ehkä tiskikoneessa kierrätetty versio, kypsyy hyvin samalla, tosin raapiminen tiskikoneen seinistä on vähän työlästä.
Eiks oo vaan helpompaa, että tehdään niin kuin joku jo ehdottikin ja vaan grillataan se sika.
Raakoja perunoita hampaallisille.
Etkö sä lukenut niitä aiempia ohjeita ja laittanut sitä jauhenlihaa pesupussissa sinne astianpesukoneeseen?!?! Tartte seiniltä kaapia.
Jos se sika on vegaanista niin sit käy heillekin grillattuna.
Mutta eikös se seiniltä kaavittu jauhenliha ole entistä parempaa?
Varsinkin, jos samassa koneessa on pesty niin kissojen, koirien, undulaattien ynnä muiden ruokakipot🥴.
Lisäksi hikiset sukat, koska miksi niitä turhaan pesukoneeseen tunkee...
Samaan syssyyn ne alushousut, joiden haisemista yks ihmettelee noin 5 kertaa tunnissa.
Minun rahoillani ei mitään juhlia järjestellä, ainakaan köyhille.
Tuet pois. Ainaski asunto tuet. ei tatte tukija jos on varaa juhlija.
Seiskan toimittajan.
On sovittu, että on paikalla ennen muita.
Heti, kun ekat juhlijat ilmaantuvat niin alkaa salamavalot räiskyä📸.
On luvannut tehdä ihan keskiaukema jutun.
Vierailija kirjoitti:
Tuon punalaputettuja eineksiä.
Ei niitä saa ostaa, ne on köyhille.
Englantilaisen potilaan.
Se mies on niiin kuuma, että voi lämmittää kaikkia ketkä palelee!
Minä tuon buffetpöytään salaatin, jossa ei ole muuta kuin salaatinlehtiä. Ei pääse rohmut sitten kaapimaan kaikkia parempia paloja.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon buffetpöytään salaatin, jossa ei ole muuta kuin salaatinlehtiä. Ei pääse rohmut sitten kaapimaan kaikkia parempia paloja.
Eli siinä ei ole myöskään kulhoa?
Hyvä, koska aina on paikalla joku joka vie tuhkatkin pesästä.
Tai siis kulhotkin salaatista...
Suolakurkun lientä.
Sillä on hyvä purskuttaa suu välillä.
Hirviporukasta panivat pois. Kyllä syön sushia, hän alkoi kalastajaksi. Kokeilee nyt sitä.