Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?

Vierailija
16.03.2023 |

Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.

Kommentit (599)

Vierailija
261/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaan tuomisiksi kahvipaketin jonka sitten 'unohdan' kotiin ja lokkeilen kunnolla muiden eväillä.

Vierailija
262/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuhtia savulohipiirakkaa ja kasvispiirakkaa sekä salaattia. Lisäksi pientä suolaista: Juustotarjotin (Edamia, Emmentalia, Stiltonia, Parmesania ja ranskalaista valkohomejuustoa joka oikein valuu sisältä), hillolajitelma, kirjolohen mätiä & smetanaa ja tietenkin suolakeksejä alustaksi tuolle kaikelle. Viinirypäleitä ja omenalohkoja. Suolatikkuja ja iso kulho suklaakonvehteja. Juomaksi kuohuviiniä, puna & valkoviiniä, olutta ja alkoholittomat vaihtoehdot. Kahvia (voi valita tumma tai vaalea paahto, sekä kofeiiniton), haudutettua teetä, kaakaota. Mukavaa jos tuot jotain hyvää mukanasi, mutta jos on rahat loppu niin voit tulla ilmankin. Laitan kaikkea reilusti.

Pesen kädet saippualla ennen kuin alan tekemään ja uudestaan kun paikan päällä laitan tarjolle.

Aitaan nyyttäripaikalle oman alueen. Portilla on vahtimestari ja alueella pari järjestysmiestä. Kaikki isokokoisia, mukavia ja kohteliaita, mutta päättäväisiä miehiä. Portilla on käsienpesupaikka, jonka kautta kaikki kulkee ja käsidesejä siellä täällä. Alueella on paljon pöytiä, tuoleja ja sohvia.

Minulle on sama kuka olet - rikas, köyhä, minkä elinkeinon harjoittaja hyvänsä, tumma, vaalea, pitkä, lyhyt, kapea, pyöreä... Mutta kunnioitathan muita sen verran että tulet paikalle siistinä. Arkisiisti riittää. Ethän laita hajusteita, moni saa niistä migreenin tai allergisia oireita. Ja kaikki muistaa kunnioittaa toisiaan myös puheissa. Ja hoidathan tyhjät astiat ja roskat palautus & kierrätyspisteelle.

Vahtimestari karsii jo portilla kaikki Vauvan ja muiden keskustelupalstojen trollit ja v****ilijat. Jos joku silti onnistuu livahtamaan sisälle, järjestysmiehet ohjaa hänet nopeasti, ystävällisesti mutta päättäväisesti ulos alueelta. Jos p****npuhuja alkaa laittaa hanttiin, kantaa järjestysmiehet henkilön portille, nakkaa niska-p***e otteella ulos ja lopuksi pyytää häneltä anteeksi ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.

Ja sitten me muut siellä alueella herkutellaan, puhutaan, puhutaan ja puhutaan, itketään ja nauretaan ja pidetään HAUSKAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naukuvalla äänellä huudahdellen valmistettua spagetti bolognesea.

Vierailija
264/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin syödä mitä vaan, pysyn silti hoikkana. Minulle mahtuu samat farkut kuin 18-vuotiaana, ja minua aina luullaan vähintään 20 vuotta nuoremmaksi.

Tänäänkin olen syönyt kilon irtokarkkeja, grillatun broilerin, pullapitkon, huulipunan ja koiransuklaata.

Vierailija
265/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikö tästä sovittu jo sen hääkutsukeskustelun tuloksena? Vain moukat tuo kuokkijoita mukanaan, vaikka eivät saaneetkaan hoitopaikkaa.[/quote]

Ei meidän puppa ja mumma ole kuokkijoita, moukkamaista ajatella moista!

Sukujuuret ovat Ranskassa, missä puppa jo lapsena tallasi viintä.

Ja jos joku kuokka on joskus suvussa ollutkin niin jäänyt ties minne matkan varrelle...

266/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varaan tuomisiksi kahvipaketin jonka sitten 'unohdan' kotiin ja lokkeilen kunnolla muiden eväillä.

Vierailija
267/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itseni. Saavat nuoleskella kerrankin kunnolla.

268/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii oikein hyvin porukan tyyliin 🙌😄

269/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin syödä mitä vaan, pysyn silti hoikkana. Minulle mahtuu samat farkut kuin 18-vuotiaana, ja minua aina luullaan vähintään 20 vuotta nuoremmaksi.

Tänäänkin olen syönyt kilon irtokarkkeja, grillatun broilerin, pullapitkon, huulipunan ja koiransuklaata.

Joo tota on liikkeellä paljon nykyään. Odotan vuoroani.

Vierailija
270/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikasta mämmiä.

Vierailija
271/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tota on liikkeellä paljon nykyään. Odotan vuoroani.

Loismatojako odotat?

Vierailija
272/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuoda n. 10 kertaa käytettyjä serviettejä.

Ovat Marimekon eli laatumerkkiä, hyvä kierrättää kun maksoivatkin...

Yritin niitä kirpparilla myydä, mutta jostain syystä ei menneet kaupaksi.

On se kumma, kun laadukasta tavaraa sentään.

273/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon narsistianopin ja jätän sinne niin saa kukin vuorollaan sanoa kasvotusten (kuten aikuiset) mitä ajattelee kun hän syö meidän eläkkeet.

T 70-luvulla syntynyt

Opettelen jo kunnon läksytyksiä 🙌😆

Vierailija
274/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikasta mämmiä.

Oho🙄

Onko Juha Miedolta karannutta?

Vierailija
275/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappia ja ketsuppia.

Eihän mikään maistu miltään, jos ei niitä näillä kuoruta.

Vierailija
276/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku on tuomassa hyydettä?

No, voin tuoda lisää.

Se on ainut syötävä, mitä meidän kylmiöstä löytyy.

Vierailija
277/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea aikuiseen makuun kuuluvaa ja sopivaa.

Vauvasuilta pääsy kielletty!

Vierailija
278/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan al dente.

Vierailija
279/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekaaniproileria ja laksatiivijälkkäriä, esim. jäätelöä.

Vierailija
280/599 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtoolliselta jäänyttä viiniä ja öylättiä.

T. Pastori Silli