Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Ei pitäisi näillä eväillä nähdä nälkää kyläpaikassa.
Hanna G:n ( tai siis H:n) mainostamaa Royalia.
Vaikka se ei ole enää yhtä hyvää.
Muille kuin mainostajalleen...
Saataisko häneltä pari palaa, jos laitetaan isot mainokset hänen nimellään ja naamallaan?
Kaurapuuroa, se on halpaa.
Myös gluteeniton mutakakku, koska on erikoisruokavalioita.
Ja sitten proteiinia. Laitetaan maitorahkaa ja raejuustoa kylkeen että pitää nälkää. Sopii itse asiassa myös gluteenittomalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon lasten omin käsin leipomia pullia.
No sitten minä uskallan tuoda meidän papan elikäs pupan omin kintuin/ jaloin polkemaa viintä!
Ei ole vielä laatikoissa, mutta mummahan ne nopsasti ja näppärästi kokoaa...
Lupasin ottaa heidät mukaan, jos osallistuvat järjestelyihin.
Tuoko kukaan mämmiä?
Itse voin tuoda viimevuotista passaa tai siis pashaa.
Lisäksi jotain semmosia yllätysmunia, joita oli ilmestynyt meidän vessaan yhtenä yönä.
Ei niissä taida olla suklaata, vaikka ruskeita olivatkin...
Tuon Pirkka-olutta sekä Atrilli-grillimakkaraa. Katson syvälle säihkyviin silmiisi, näen himokkaat huulesi, jotka levottomasti nykivät makkaran edessä. Otan palan makkaraa haarukkaan ja silitän hellästi poskeasi. Ohjaan makkaran kohti kärsimätöntä suutasi. Imaiset maukkaan Atrillin suuhusi hymyillen minulle samalla kauniisti. Laitan käteni polvellesi ja tunnen kuin jalkasi värähtää. Vaikka ympärillämme on mamma jos toinenkin, niin silti näemme vain toisemme. Me sovimme yhteen kuin Atrilli ja Pirkka-olut. Tästäkö alkaa vuosisadan rakkaustarina?
Tuon narsistianopin ja jätän sinne niin saa kukin vuorollaan sanoa kasvotusten (kuten aikuiset) mitä ajattelee kun hän syö meidän eläkkeet.
T 70-luvulla syntynyt
Kosteaa suolaista piirakka. Palanpainikkeesi koko rahalla juhannussimaa.
Kahvia, kermaa ja karjalanpiirakoita muna voi aineksilla.
Itse en syö mitään makeeta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon narsistianopin ja jätän sinne niin saa kukin vuorollaan sanoa kasvotusten (kuten aikuiset) mitä ajattelee kun hän syö meidän eläkkeet.
T 70-luvulla syntynyt
Minäkin tuon vanhan äitini, jolla on ikävä tapa yrittää antaa arvokkaita lahjoja, jotka eivät kelpaa minulle ja lähes aikuisille lapsilleni. Voimme sitten yhdessä paheksua häntä. Mokomakin uhriutuja.
Onko kukaan muistanut tuoda lapsille vanukkaita? Miehet pitää sitten jättää kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon lasten omin käsin leipomia pullia.
No sitten minä uskallan tuoda meidän papan elikäs pupan omin kintuin/ jaloin polkemaa viintä!
Ei ole vielä laatikoissa, mutta mummahan ne nopsasti ja näppärästi kokoaa...
Lupasin ottaa heidät mukaan, jos osallistuvat järjestelyihin.
Hei eikö tästä sovittu jo sen hääkutsukeskustelun tuloksena? Vain moukat tuo kuokkijoita mukanaan, vaikka eivät saaneetkaan hoitopaikkaa.
Pitääkö kokoajan puputtaa ruokaa ja hiilarihöttöä? Vain liha pitää nälkää! Raikkaiden leipien tilalle fetajuustoa.
Voin tuliaiset kuoreeseen laittaa.
Mä tuon herkullisia homejuustoja. On emmentaalia, goudaa, mozarellaa, leipäjuustoa ja cheddaria.
Ruokaa ja ruokaa.
Olette varmaan kaikki lihavia kun ette yksiä nyyttäreitä pysty ilman puputtamista pitämään.
Sitten itketään terveyskeskuksen jonossa elintasosairauksien kourissa.
Itse syön kerran päivässä ja sen kyllä pitää aikuiselle riittää. Kaikki aamu- väli- ja iltapalat on eliitin salajuoni, jolla rahvas halutaan hukuttaa läskeihinsä
Vierailija kirjoitti:
Mä tuon herkullisia homejuustoja. On emmentaalia, goudaa, mozarellaa, leipäjuustoa ja cheddaria.
Ovatko ne homeessa vai miksi kuuluvat kategoriaan homejuustot?
Montako sataa grammaa makaroonilaatikkoa on hyvä per vieras?