Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Lättyjä, kaikille yhtä aikaa jakoon, ei tarvitse kiistellä saako syödä heti vai odotellaanko kaikkien valmistumista.
Kun raikkaat voileivät on jo varattu, niin 200 grammaa makaronilaatikkoa per nenä.
Vierailija kirjoitti:
Pakastettua makaronin keitinvettä. Sulaa matkan aikana kätevästi nautittavaksi tervetuliaismaljana.
Pakastaako joku sitä oikeasti??
Käpykakun ja raikkaita voileipiä sirosti liikehtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastettua makaronin keitinvettä. Sulaa matkan aikana kätevästi nautittavaksi tervetuliaismaljana.
Älä viitsi. Siinä vedessähän juuri ovat ne kaikki tärkeät aineet, jotka kehittämisessä liukenevat veteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Siinä vedessähän juuri ovat ne kaikki tärkeät aineet, jotka kehittämisessä liukenevat veteen.
keittämisessä*
Jonkun pitää pippaloiden jälkeen siivotakin, joten minä tulen norppien ja emättimien kanssa.
Jaan porukan heti kahteen leiriin. Tuon vegaaninakkeja ja nyhtökauraa, kuten myös ribsejä ja makkaraa. Matala väliaita, niin voidaan sitten "kritisoida" toistemme valintoja. Ehkä pieni puolueeton välileiri rentoutumista varten telttasaunalla.
Omat juomat mukaan.
Kun kerran joku muu tuo raikkaita voileipiä niin minä tuon sitten tunkkaista voileipäkakkua.
Karkkipuffetin ja vain vegaani karkkeja.
En haluaisi olla hankala, mutta se tyyppi jolla on se bakteerivaginoosi ei pääse istumaan mun viltille.
Burgundinpata on ranskalainen ruokalaji, joka valmistetaan yleensä naudanlihasta, punaviinistä, kasviksista ja mausteista. Burgundinpata valmistetaan yleensä padassa, joka on ensin ruskistettu ja sitten haudutettu muiden ainesosien kanssa. Ruokalaji on usein erittäin maukas ja mehevä.
Burgundinpadan valmistus aloitetaan usein lihan ruskistamisella padassa, johon lisätään sitten sipulia, porkkanaa, selleriä ja muita kasviksia. Tämän jälkeen lisätään punaviiniä, lihalientä ja mausteita, kuten timjamia, laakerinlehtiä ja valkosipulia. Pata haudutetaan sitten uunissa useita tunteja, jolloin liha on mureaa ja maukas.
Burgundinpata tarjoillaan yleensä perunoiden, riisin tai leivän kanssa. Se on lämmin ja täyttävä ateria, joka sopii erinomaisesti syksyiseen tai talviseen iltaan.
Minä tuon savulohen. Itkutuhruiset lapset pääsevät lohijonossa ensimmäisiksi ja rohmut ohjataan jonon perälle.
Minä en pääse ollenkaan paikalle. Mies kun on sitä mieltä, että vietän vapaa-aikaa muutenkin liikaa näiden puolivuotiaiden kaksosten kanssa sillä aikaa kun hän käy töissä.
Mansi-, musti- ja kirsikoita. Ehkä myös ananaata.
Mitkä nyyttikestit? En ole koskaan kuullutkaan tuollaisista juhlista.
Ihanasti näet vaivaa tarjottavien eteen! Arvostan.