Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Tuon muutaman purkin mansikkahilloa. Ihan heitä ajattelen, joilla on hilloviikko meneillään.
Vaapukkamehua av-lukijareissun mukaisesti. Itselle sahtia. Pukeuden kukkaiseen tunikaan.
En tahdo vieruskaverikseni:
Kahta naista jotka hyv... hol vi kaaren alla
(niin nähty jo)
Sitä joka kuvailee loputtomiin, mitä omituisinta on nähnyt uimahallissa/kauppareissulla
Ukko Nooaa
Ukkoa, joka jakelee ääliömäisimpiä vonkausreploja
Luistinkaunotarprimadonnadiivaa
Kaikki ehdotukset kuulostaa hyvältä!
Minä tuon sitten sitä samaa mitä tein miehen kavereille.
Juttelias utelias kirjoitti:
Vaapukkamehua av-lukijareissun mukaisesti. Itselle sahtia. Pukeuden kukkaiseen tunikaan.
En tahdo vieruskaverikseni:
Kahta naista jotka hyv... hol vi kaaren alla
(niin nähty jo)
Sitä joka kuvailee loputtomiin, mitä omituisinta on nähnyt uimahallissa/kauppareissulla
Ukko Nooaa
Ukkoa, joka jakelee ääliömäisimpiä vonkausreploja
Luistinkaunotarprimadonnadiivaa
Minä en halua vieruskaverikseni myöskään sitä jonka p*llu haisee pahalle. Päälle puen ehdottomasti leggingsit, mahdollisimman kireät, ihan siksi että mammat saa päivitellä miten kehtaan. Tuomisina vaikka raikkaita voileipiä :)
Vanukkaita, siltä varalta että jonkun mies on syönyt lasten vanukkaat kaapista. Itsehän olen yh eli ei ole miestä, mutta otan sitten myös lapset mukaan (oli kutsuttu tai ei).
Saako pukeutua Munsalan kansallispukuun?
Lapsen vanukkaat jotka mies meinaa syödä.
Gluteenitonta, pähkinätöntä, kalatonta, laktoositonta, suolatonta. Omat alapeukut mukaan.
Jotain vegaanista. Mietin vaan, miten saan autottomana tuotua ne kaikki alapeukut mukanani.
Punalaputettuja tuotteita (olen rikas).
Valmiiksi imeskeltyjä irttareita, kaupassa maisteltuja viinirypäleitä ja lattian kautta kierrätettyjä paistopisteen piirakoita. Olen tällä hetkellä kassajonossa ja kaikkia kiinnostaa mitä olen ostanut.
Raikkaat voileivät ja isoäidin hyydekaakkua.
Savuahvenia suoraan avannosta ja tinktuuraa palanpainikkeeksi.
Kevätkääryleitä. Paras kiinalainen ruokalaji. Mahdollisesti number one ruokalaji kokonaisuudessaan.
Keitettyä spagettia, jossa on seassa tomaattia ja sipulia.
Perheeni oli syönyt poissaollessani iltsukkapaltsukaksi ne sipsut ja pitsun, jotka mun piti tuoda. Niin tuon nyt vain mustaa kahvia, johon on liuotettu tramalia.
(Jälkimmäinen laji on oikeastikin aamupalana täällä mulla.)