Kuinka usein olette humalassa?
Kommentit (78)
Olen ollut viimeksi humalassa kolmisen vuotta sitten. Silloin viimein päätin, että en ala enää juoda muiden mieliksi tai kestääkseni huonoa seuraa. Ehkä jos ihan sattuisi jokin onnettomuus ja olisi pakko puuduttaaa itsensä kaukaa tulevaa pelastushelikopteria odotellessa, niin voisin jonkun tarjotessa ottaa...
Viimeisen 20 vuoden aikana olen ollut alle kymmenen kertaa humalassa. Virvokkeeksi olen voinut ottaa jotain mutta sekin ehkä pari kertaa vuodessa eikä humalahakuisesti.
En koskaan. Muutaman kerran vuodessa juon aterian kanssa lasin pari viiniä, siinä se.
Nuorena olen ollut kerran humalassa, se riitti.
Aattelin eka etten vastaa kun ei kukaan usko kuitenkaan. Laitetaanpa silti. Oon työssäkäyvä alkoholisti. Juon joka päivä töiden jälkeen pullon viiniä. Näin on mennyt 14 vuotta. Mahdotonta olla ilman. Katkolla x 3 ei tehoa. Jos olis kymppitonni menisin sellaseen pitempään 1 kk kestävään vierotushoitoon. Ei krapulaa, terveys ok, vähän ylipainoa. Työt sujuu hyvin (2x henkilökohtainen lisä) ja muutenkin kaikki ok mutta mulla on pimeä puoli...
Melkein joka päivä viimeisen puolentoista - kahden vuoden aikana.
En koskaan enää. Viimeksi v 2016.
Joka pe ja la lisäksi aina jos on tiedossa etäpäivä töissä niin kännään huolella.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin eka etten vastaa kun ei kukaan usko kuitenkaan. Laitetaanpa silti. Oon työssäkäyvä alkoholisti. Juon joka päivä töiden jälkeen pullon viiniä. Näin on mennyt 14 vuotta. Mahdotonta olla ilman. Katkolla x 3 ei tehoa. Jos olis kymppitonni menisin sellaseen pitempään 1 kk kestävään vierotushoitoon. Ei krapulaa, terveys ok, vähän ylipainoa. Työt sujuu hyvin (2x henkilökohtainen lisä) ja muutenkin kaikki ok mutta mulla on pimeä puoli...
Olen aivan samanlainen, paitsi että yksi pullo ei ihan riitä, ja tätä on jatkunut vasta pari vuotta näin pahana.
Lähen tästä handeliin,koiran lenkitän samalla,illalla otan kalsarikännit,edellisen kerran otin vuodenvaihteessa,joten nyt on korkea aika hankkia darra huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämmöisen kuukauden vieroituksen saisi? Voisin maksaa.
Ei tarkkaa kaavaa. Marraskuusta huhtikuuhun en kertaakaan. Nyt kevään ja kesän aikana noin 6 kertaa ja siihen vielä tissuttelut päälle. Loman jälkeen kunnon nenänvalkaisu. Usein olen pitkiä aikoja juomatta ja sitten taas menojalkaa alkaa vipattaa.