Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olette humalassa?

Vierailija
16.03.2023 |

Kerran viikossa, vai useammin?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkkaa kaavaa. Marraskuusta huhtikuuhun en kertaakaan. Nyt kevään ja kesän aikana noin 6 kertaa ja siihen vielä tissuttelut päälle. Loman jälkeen kunnon nenänvalkaisu. Usein olen pitkiä aikoja juomatta ja sitten taas menojalkaa alkaa vipattaa.

Vierailija
62/78 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeksi humalassa kolmisen vuotta sitten. Silloin viimein päätin, että en ala enää juoda muiden mieliksi tai kestääkseni huonoa seuraa. Ehkä jos ihan sattuisi jokin onnettomuus ja olisi pakko puuduttaaa itsensä kaukaa tulevaa pelastushelikopteria odotellessa, niin voisin jonkun tarjotessa ottaa...

Vierailija
64/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tekeillä.

Vierailija
65/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä 1-3 olutta.

Vierailija
66/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 20 vuoden aikana olen ollut alle kymmenen kertaa humalassa. Virvokkeeksi olen voinut ottaa jotain mutta sekin ehkä pari kertaa vuodessa eikä humalahakuisesti.

Vierailija
67/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
68/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Muutaman kerran vuodessa juon aterian kanssa lasin pari viiniä, siinä se.

Nuorena olen ollut kerran humalassa, se riitti.

Vierailija
69/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
70/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin eka etten vastaa kun ei kukaan usko kuitenkaan. Laitetaanpa silti. Oon työssäkäyvä alkoholisti. Juon joka päivä töiden jälkeen pullon viiniä. Näin on mennyt 14 vuotta. Mahdotonta olla ilman. Katkolla x 3 ei tehoa. Jos olis kymppitonni menisin sellaseen pitempään 1 kk kestävään vierotushoitoon. Ei krapulaa, terveys ok, vähän ylipainoa. Työt sujuu hyvin (2x henkilökohtainen lisä) ja muutenkin kaikki ok mutta mulla on pimeä puoli...

Vierailija
71/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurrissa on sairaan siistii !

Vierailija
72/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena.

Vierailija
73/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä viimeisen puolentoista - kahden vuoden aikana.

Vierailija
74/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enää. Viimeksi v 2016.

Vierailija
75/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pe ja la lisäksi aina jos on tiedossa etäpäivä töissä niin kännään huolella.

Vierailija
76/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin eka etten vastaa kun ei kukaan usko kuitenkaan. Laitetaanpa silti. Oon työssäkäyvä alkoholisti. Juon joka päivä töiden jälkeen pullon viiniä. Näin on mennyt 14 vuotta. Mahdotonta olla ilman. Katkolla x 3 ei tehoa. Jos olis kymppitonni menisin sellaseen pitempään 1 kk kestävään vierotushoitoon. Ei krapulaa, terveys ok, vähän ylipainoa. Työt sujuu hyvin (2x henkilökohtainen lisä) ja muutenkin kaikki ok mutta mulla on pimeä puoli...

Olen aivan samanlainen, paitsi että yksi pullo ei ihan riitä, ja tätä on jatkunut vasta pari vuotta näin pahana.

Vierailija
77/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen tästä handeliin,koiran lenkitän samalla,illalla otan kalsarikännit,edellisen kerran otin vuodenvaihteessa,joten nyt on korkea aika hankkia darra huomiseksi.

Vierailija
78/78 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöisen kuukauden vieroituksen saisi? Voisin maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi