Onko sulla jostain paha mieli?
Kommentit (32)
On ankea olo, jumissa huonossa suhteessa ja työpaikassa vailla tulevaisuudennäkymiä. Jos eroan, se tarkoittaa loppuelämää yksin ja parempaa työpaikkaakaan tuskin saan. Masentaa.
Nyt keväällä on kyllä suoraansanottuna vituttanut. Syytä en tiedä, mut hullu oon.
On vähän... Siskoni on valehdellut minusta kaikenlaista omille lapsilleen ( aikuiset lapset)...
Jopa sen on valehdellut että : minä haukun häntä !
Ei pitäs välittää, mutta on käsittämätöntä miten aikuinen ihminen voi valehdella !
Ja vielä sukulainen !
Mietin jopa sitä, että voiskohan hänellä olla alkava muistisairaus.... ja se tämän valehtelun takana , ...on jo eläkkeellä.
No näitä mietin.
Hyvää yötä kaikille 🤗
Kiitos kysymästä, ei ole ketään jolle olisin voinut kertoa tämän murheeni. Olen odottanut kuukauden onko muutama vuosi sitten hoidettu syöpä uusiutunut/levinnyt. En ole pystynyt keskittymään muuhun ja hoitamaan hommiani. Tänään piti tulos tulla. Kuinka ollakaan, se oli unohdettu laittaa eteenpäin ja nyt vasta lähtee tutkimukseen(koepala siis) ja vielä pitää odottaa.
Kuin löyhässä hirressä olisi. Itketti.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kyhmyt kainalosta ja pelottaa mitä sieltä voi löytyä kun menen lääkäriin maanantaina.
Onko vasta lääkäri vai ultra? Jos eka lääkärikäynti niin se varmaan laittaa lähetteen ultraan jossa otetaan koepala. Näiden odottelu on piinaavaa. On käyty läpi muutama vuosi sitten.
Voi olla hyvänlaatuistta, ja jos onkin pahanlaatuista niin muista että suurin osa selviää ja elämä jatkuu ja tukkaa kasvatellaan.
terv. edellinen syövän läpikäynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisista. En ikinä pääse naimisiin ja saa lapsia tässä maassa. Pakko muuttaa Aasiaan.
Ei tuo ole mikään ongelma
Miesten yksinäisyys ei ole suomalaisista naisista oikea ongelma? Selvä...
se on patriarkaatille ihan oikein
En voittanut lotossa 1,2 miljoona ja en maksanut arvoista tein vain laskennallisesti todennäköisyys-laskentakaavalla joka on alle 0,1 prosenttia että voittaa.
Se että en läpäissyt amk laskuja niin jouduin lopettamaan sen leikin kokonaan enkä valmistunut ammattiin. Töitä kyllä sai hakemalla mutta nykyään lukiossa olen 3v ja että en ole 1.dan miekkailulajeissa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
On ankea olo, jumissa huonossa suhteessa ja työpaikassa vailla tulevaisuudennäkymiä. Jos eroan, se tarkoittaa loppuelämää yksin ja parempaa työpaikkaakaan tuskin saan. Masentaa.
Miksi olet jumissa? Rohkeasti vaan ero ja opettelet rakastaan itseäsi. Kuulostaa klisheelle mutta on 100% totta; kun olet yksin ja elät omilla ehdoillasi, löydät elämäsi rakkauden -itsesi. Usko tilanteen kokenutta ja sen uuden rakkaudenkin nuoruuden liiton jälkeen löytänyttå. Vaikka on uusi kumppani nyt, oli paras hetki se kun löysin tyytyväisyyden elämään itsekseni.
Liukkaat kadut ja Ralph Fiennes:(
Vierailija kirjoitti:
Liukkaat kadut ja Ralph Fiennes:(
Anteeksi mitä?!🤣
Löysin kyhmyt kainalosta ja pelottaa mitä sieltä voi löytyä kun menen lääkäriin maanantaina.