Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tuntemani lääkäreiden lapset todella fiksusti käyttäytyviä ja suvaitsevaisia.

Vierailija
24.11.2006 |

Laaja elämänkatsomus ja avarat mielipiteet asioihin, sivistyneitä ja omanarvonsa tuntevia, itsevarmoja ihmisiä. Poikkeusta en ole vielä tavannut ja todella monta tapausta esimerkkeinä.



Onko joku ajatellut samaa? Kasvatuksesta osittain täytyy johtua kyseinen asia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin 4 v, on voimakastahtoinen, ei osaa jakaa lelujaan jne.

Sisarusnelikon temperamenttisin lapsi.

Muut ihan tavllisia ikäisikseen.

Enlä usko vanhempien ammatilla olevan lasten käytökseen vaikutusta. Kyllä ne elämänarvot vaikuttavat enemmän.

Vierailija
2/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on kasvatustakin MUTTA



lääkärit ovat yleensä itse älkyykäitä ja työteliäitä. Näin heidän lapsistaankin tulee suuremmalla todennäköisyydellä älykkäitä ja ahkeria.



Yleensä (siis karkeasti yleistäen) älykkyys ja hyvä käytös korreloivat positiivisesti keskenään.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä varmaan monet av-mammat paheksuu

Vierailija
4/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avarakatseinen ja ennakkoluuloton, itsevarma ja rohkea, sivistynytkin kai.

Lapsistammekin varmaan tulee sellaisia, mieheni kun on myös lääkäri. Itse olen arkkitehti.

Vierailija
5/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneminkin sanoisin, että ammattiryhmään katsomatta jo kouluissa nörttejä ja hikipinkoja olleiden lapsista tulee hyväkäytöksisiä!



Yleensäkin sellaisten ihmisten lapsista, jotka opettavat lapsilleen suvaitsevaisuutta, toisen huomioonottamista ja empaattisuutta tulee hyväkäytöksisiä.



Se, miten saadaan lapselle hyvä itsetunto, on asia erikseen. Kaikki hyväkäytöksiset eivät omaa vahvaa itsetuntoa, mutta tämä oli kai nyt sanomattakin selvää.

Vierailija
6/6 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tätini mies on lääkäri, ja kaikki 3 lasta tosi ahkeria, reiluja ja FIKSUJA. Ihania serkkuja. Yksi lapsista on fyysisesti monivammainen, mut äly leikkaa kuin partaveitsi.



Ei muidenkaan lääkäreiden lapsista mitään moitittavaa sanottavaa...

Pitäiskös vielä itekki lukea lääkäriks (;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi