Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-vuotias, parisuhteessa oleva nainen, kuinka tärkeää seksi on sinulle elämässäsi?

Vierailija
16.03.2023 |

Jos vastaat rehellisesti, saamme todella mielenkiintoista tietoa keski-ikäisten naisten suhteesta seksiin.

45-vuotias, parisuhteessa oleva nainen, kuinka tärkeää seksi on sinulle elämässäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se, mutta näin siistinä naisihmisenä pitää kyllä myös todeta, että aika sottaista hommahan se on.

Vierailija
2/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhde tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tarkasti ikä valittu. Uskotko että väärän ikäiset naiset ja kaikki miehet kykenevät olemaan vastaamatta?

Vierailija
4/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vanhepi kuin 45, mutta vastasin, että ihan huipputärkeetä on minulle.

Vierailija
5/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pano raavaan miehen kanssa on ainoa asia, mitä naisellinen nainen kaipaa. N45

Vierailija
6/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on jo ajoissa hankittuja ja aikuisia, nainen voi tässä iässä keskittyä naiselle olennaisimpaan. N47

Vierailija
7/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi tässä iässä on elintärkeää, mikään pieni elin ei enää riitäkään. Yli 16/16 cm on must N45

Vierailija
8/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta ei voisi elää ilman päivittäistä seksiannosta. Siinä samalla tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin. Seksissä olemme kaikki samalla viivalla ilman titteleitä johtajasta tsuppariin. N46

Vierailija
9/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole parisuhteessa, mutta ei voisi elää ilman päivittäistä seksiannosta. Siinä samalla tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin. Seksissä olemme kaikki samalla viivalla ilman titteleitä johtajasta tsuppariin. N46

Upea asenne aikuisella naisella!! Lämmittää tällaisen seksimyönteisen keski-ikäisen miehen mieltä.

Vierailija
10/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fyysinen tarve seksiin 2 kertaa kuukaudessa. Toinen ovulaation aikaan, toinen juuri ennen kuukautisia. Muuten en juuri ajattele seksiä. Koska kuitenkin koen nuo kaksi kertaa hyvinvoinnilleni tärkeinä, vastasin että "melko tärkeää".

Vierailija
11/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka parisuhteessa oleva 45- vuotias nainen vastaa tähän kysymykseen että "seksi on minulle hyvin tärkeää", ei se automaattisesti tarkoita sitä että seksiä olisi siinä suhteessa enemmän kuin se yleinen 1 krt/ kk, tai jopa vähemmän. Voi olla että puolisoa ei huvita, voi olla että seksuaalinen halu ei kohdistu puolisoon, voi olla että seksi on naiselle hyvin tärkeää periaatteessa mutta ei käytännössä, tai voi olla että seksi on hyvin tärkeää itsekseen tehtynä mutta ei puolison kanssa.

Vierailija
12/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin ihan asiaa tässä joutessani miettimään sitä kautta, millaisen määrän energiaa/vaivaa/panostusta käytän elämässäni eri asioihin. Tämän jälkeen vertasin näitä siihen, kuinka paljon seksi on läsnä ajatuksissa tai käytännön teoissa. Totesin, että ei se kyllä näköjään kärkipäässä kyllä ole. Jos vertaan vaikka siihen, miten paljon mietin ruuanlaittoa tai suunnittelen erilaisia liikuntasuorituksia tai matkustelua niin seksi on kyllä todella kaukana noista. Ja tämä siis siitä huolimatta, että nautin kyllä silloin tällöin kovastikin seksistä.

Vierailija
13/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka parisuhteessa oleva 45- vuotias nainen vastaa tähän kysymykseen että "seksi on minulle hyvin tärkeää", ei se automaattisesti tarkoita sitä että seksiä olisi siinä suhteessa enemmän kuin se yleinen 1 krt/ kk, tai jopa vähemmän. Voi olla että puolisoa ei huvita, voi olla että seksuaalinen halu ei kohdistu puolisoon, voi olla että seksi on naiselle hyvin tärkeää periaatteessa mutta ei käytännössä, tai voi olla että seksi on hyvin tärkeää itsekseen tehtynä mutta ei puolison kanssa.

Olet ymmärtänyt täysin oikein. Tässä ei kysytty sitä, kuinka paljon seksiä harrastaa vaan sitä, kuinka tärkeänä ihminen sen kokee. Ovat nimittäin kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
14/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt täysin oikein. Tässä ei kysytty sitä, kuinka paljon seksiä harrastaa vaan sitä, kuinka tärkeänä ihminen sen kokee. Ovat nimittäin kaksi täysin eri asiaa.

Eli siis sama asia, jos minulta kysytään koenko tärkeänä sen että vaimollani on taloudellisesti turvattu elämä, että hänellä on hyvä sosiaalinen status ystävättäriensä silmissä, hän ajaa minun rahoittamallani uudella autolla, hänellä on uusia vaatteita jotka rahoitan hänelle, ja käymme useita kertoja vuodessa matkustelemassa kaukomailla. Koen tämän todella tärkeänä, on kertakaikkista elämän eliksiiriä meille.

Siis teoriassa.

Käytännössä vaimo käy töissä Siwan kassalla, ja minä itse olen peruspäivärahalla ollut jo toistakymmentä vuotta. Vaatteensa vaimo hommaa kirppiksiltä, kun vuokranmaksun ja muitten laskujen, sekä lasten kulujen jälkeen ei meinaa rahat riittää. Tallinnassa käytiin toistakymmentä vuotta sitten kun olin vielä töissä, nykyään ei rahat tahdo riittää. Onneksi yksi kaveri käy siellä säännöllisesti, ja tuo minullekin. Ei Alkon hinnoilla olisikaan varaa edes ryypätä.

Mutta kuten sanoin, koen erittäin tärkeäksi että vaimolla on taloudellisesti turvattu elämä.

Vierailija
15/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on naisille hyvin tärkeää. Nykyäänhän on vahva mediahöykytys sen suhteen, että ihmisen pitää olla syvästi seksuaalinen ja kokeilunhaluinen yms. Esimerkiksi kirjallisuudessa kaikki keski-ikäiset naiset tapaavat olla lähes räväköitä panomimmejä, vaikka elävät hyvin keskiluokkaista normielämää.

Mutta rakastelevatko tai edes panevatko naiset sen kumppaninsa kanssa vaikka seksi on hyvin tärkeää. Se on varmaan toinen kysymys.

Jos mies sanoo olevansa syvästi seksuaalinen, mutta ei pane naisia, niin kysytään onko homo. Jos nainen sanoo olevansa syvästi seksuaalinen ei ole syytä kykyä onko irl-seksi elämää.

Vierailija
16/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla, eli tykkäisin harrastaa mutkatonta, hauskaa, molempia tyydyttävää seksiä vähintään kerran päivässä ja mieluiten - ANTEEKSI KAIKKI PURITAANIT - vieraan kumppanin kanssa (ei välttämättä vieraan, mutta en oman).

Minusta meillä kaikilla pitäisi olla mahdollisuus saada antaa vartalomme tuottaa nautintoa juuri niille, joille itse haluamme, olivatpa nämä henkilöt muitakin kuin oma puoliso. Nautin suunnattomasti seksistä ja toivoisin, että olisi olemassa tapoja, joilla viestittää potentiaaliselle seksikumppanille esim. kauppareissulla, että minä haluan, entä sinä!

Upea asenne aikuisella naisella!! Lämmittää tällaisen seksimyönteisen keski-ikäisen miehen mieltä.[/quote]

Vierailija
17/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sama asia, jos minulta kysytään koenko tärkeänä sen että vaimollani on taloudellisesti turvattu elämä, että hänellä on hyvä sosiaalinen status ystävättäriensä silmissä, hän ajaa minun rahoittamallani uudella autolla, hänellä on uusia vaatteita jotka rahoitan hänelle, ja käymme useita kertoja vuodessa matkustelemassa kaukomailla. Koen tämän todella tärkeänä, on kertakaikkista elämän eliksiiriä meille.

Siis teoriassa.

Käytännössä vaimo käy töissä Siwan kassalla, ja minä itse olen peruspäivärahalla ollut jo toistakymmentä vuotta. Vaatteensa vaimo hommaa kirppiksiltä, kun vuokranmaksun ja muitten laskujen, sekä lasten kulujen jälkeen ei meinaa rahat riittää. Tallinnassa käytiin toistakymmentä vuotta sitten kun olin vielä töissä, nykyään ei rahat tahdo riittää. Onneksi yksi kaveri käy siellä säännöllisesti, ja tuo minullekin. Ei Alkon hinnoilla olisikaan varaa edes ryypätä.

Mutta kuten sanoin, koen erittäin tärkeäksi että vaimolla on taloudellisesti turvattu elämä.

LOISTAVA KIRJOITUS!

Toivon sydämestäni, että kaikki ne naiset, jotka kokevat seksin tärkeäksi, mutta siitä huolimatta jättävät miehensä kärvistelemään seksin puutteessa (koska seksiä on van kerran kuussa), lukisivat tämän. Ja pysähtyivät ajattelemaan asiaa. Ihan rauhassa ja ilman affektikramppeja.

Vierailija
18/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teoriassa.

Kyllä. Se, että ihminen kokee jonkin asian tärkeänä, ei tarkoita että tämä asia välttämättä juurikaan ilmenee käytännössä hänen elämässään. Tässä kyselyssä kartoitettiin pohjimmiltaan arvoja, ei käytännön suoritteita. Näin ollen tähän on aivan sallittua vastata "seksi on minulle hyvin tärkeää", vaikka ei käytännön syistä (esim. Kumppanin puute) harrastaisi seksiä ollenkaan.

Nyt varmaan ymmärsit?

Vierailija
19/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teoriassa.

Kyllä. Se, että ihminen kokee jonkin asian tärkeänä, ei tarkoita että tämä asia välttämättä juurikaan ilmenee käytännössä hänen elämässään. Tässä kyselyssä kartoitettiin pohjimmiltaan arvoja, ei käytännön suoritteita. Näin ollen tähän on aivan sallittua vastata "seksi on minulle hyvin tärkeää", vaikka ei käytännön syistä (esim. Kumppanin puute) harrastaisi seksiä ollenkaan.

Nyt varmaan ymmärsit?

Ja kääntäen: siitä, kuinka paljon ihminen harrastaa seksiä ei puolestaan voi suoraan päätellä, kuinka tärkeää se hänelle on. On olemassa esimerkiksi paljon ihmisiä, jotka harrastavat kumppanin toiveesta paljon seksiä, vaikka se heille itselleen ei ole lainkaan tärkeää.

Vierailija
20/22 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli mielenkiintoinen kysely nimenomaan siksi, että siinä kartoitettiin arvoja, ei suoritteita. Jos tällaiseen kyselyyn saataisiin rehellisiä vastauksia vaikkapa 10 000 naiselta, saataisiin tärkeää tietoa keski-ikäisten naisten seksuaalisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan