Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kondomin käyttö?

Vierailija
16.03.2023 |

Naiset, tapaatte uuden tuttavuuden ja päädytte sänkyyn.

Toivon, että vastaatte rehellisesti. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että n. 80% naisista on valmiita harrastamaan seksiä ilman kondomia. Itsellä aina kondomit matkassa, joten naisen vastuulle tätä en jätä. Olisi kiva kuulla kommenttia, mikä tilanne ajaa siihen, että kumi "unohtuu"?

En ole mikään pyhimys, olen itsekin ajautunut harrastamaan seksiä ilman kumia yhdenillan-jutuissa. Näin miehenä täytyy sanoa, että seksi ilman kumia tuntuu huomattavasti paremmalta kuin kumin kanssa, se ehkä ison syy siihen miksi olen suostunut jättämään kumin pois.

Naiset, kondomin käyttö?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdon käyttää kumia uuden seksikumppanin kanssa, tuppaan menemään sänkyyn ekoilla treffeillä jos menen ollenkaan. On käynyt useammankin kerran sillälailla, että sänkyyn on menty aika yllättäen eikä itsellä ole ollut kumeja mutta miehellä kyllä. Muistan kolome....? kertaa ettei kumia ollut saatavilla ja sovittiin että mies laukeaa vatsalle jos aikoo tulla. Yksi näistä lankesi sisään mutta en hakenut je:tä kun tiesin kiertoni vaiheen aika varmasti että ovis oli menny ja jotain tavallaan pms-aistimuksia alkoi olla (vaikkei ole varsinaisesti pms:ää, mut kaikilla varmaan vähän mehuttomampi olo voi olla). En tullut raskaaksi mut en olisi jatkanut raskautta jos olisin tullutkin, tiesin kuitenkin testata heti kun pystyi.

Ja yhden kerran yhden miehen kanssa hajosi se kondomi ihan kappaleiksi kun lankesi sisään. Silloin hain je:n kyllä kun oli aika lähellä oviksen tuloa.

Mut vaikka muutaman kerran oon ollut ilmankin niin en mene sellaisten kanssa joille se kumin käyttö on ongelma. Luulen että kumia ei suostu käyttämään oikeasti vain erektiovaikeuksista kärsivät miehet eikä mitkään "panee epätoivoisia yksinhuoltajia paljaalla" kirjoittelut auta.

Tuntuuhan se paremmalta ilman sitä kondomia. Koita pestä kädet kumihanskat kädessä niin huomaat eron.

Sukupuolitaudittomuus tuntuu myös paljon paremmalta kuin sukupuolitauti.

Vierailija
22/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden kanssa oon aina käyttänyt kumia,mutta työkaveri on saanut nussia paljaalla ja päästää mallit sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on kokemusta kumeista ja varatuista naisista minullakin. Voisin tiivistää asian niin, että alussa ollaan tarkkoja puolin ja toisin ja käytetään kumia. Kumin kanssa vain ei voi peuhata pitkiä aikoja, kun se venyy käytössä ja kohta hiertää ja kiertää ja valuu paikoiltaan. Homma menee siihen, että aluksi pannaan paljaalla ja otetaan kumi esiin ennen h-hetkeä. Toinen kierros sitten on enemmän hyväilyä käsin ja suulla ja lopuksi kumin kanssa laukeaminen hyvin on toiminut, mutta ei lyhytaikaisiin suhteisiin tautivaaran vuoksi.

Vierailija
24/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ilman kondomia mutta uusien tuttavuuksien kanssa vaadin kondomin käyttöä. En halua tauteja.

Vierailija
25/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdon käyttää kumia uuden seksikumppanin kanssa, tuppaan menemään sänkyyn ekoilla treffeillä jos menen ollenkaan. On käynyt useammankin kerran sillälailla, että sänkyyn on menty aika yllättäen eikä itsellä ole ollut kumeja mutta miehellä kyllä. Muistan kolome....? kertaa ettei kumia ollut saatavilla ja sovittiin että mies laukeaa vatsalle jos aikoo tulla. Yksi näistä lankesi sisään mutta en hakenut je:tä kun tiesin kiertoni vaiheen aika varmasti että ovis oli menny ja jotain tavallaan pms-aistimuksia alkoi olla (vaikkei ole varsinaisesti pms:ää, mut kaikilla varmaan vähän mehuttomampi olo voi olla). En tullut raskaaksi mut en olisi jatkanut raskautta jos olisin tullutkin, tiesin kuitenkin testata heti kun pystyi.

Ja yhden kerran yhden miehen kanssa hajosi se kondomi ihan kappaleiksi kun lankesi sisään. Silloin hain je:n kyllä kun oli aika lähellä oviksen tuloa.

Mut vaikka muutaman kerran oon ollut ilmankin niin en mene sellaisten kanssa joille se kumin käyttö on ongelma. Luulen että kumia ei suostu käyttämään oikeasti vain erektiovaikeuksista kärsivät miehet eikä mitkään "panee epätoivoisia yksinhuoltajia paljaalla" kirjoittelut auta.

Tuntuuhan se paremmalta ilman sitä kondomia. Koita pestä kädet kumihanskat kädessä niin huomaat eron.

Höpö höpö, osta sopivampia kumeja.

Kyllä se kumi peniksen päällä vähentää tuntoa, vaikka se olisi kuinka sopiva.

Kuka tätä alapeukuttaa? Itse en harrasta sivusuhteita, koska en vieraissa panisi paljaalla ja kondomin kanssa ei ole vaivan väärtiä.

Vierailija
26/30 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on tarkoitettu ensisijaisesti sukupuolitautien ehkäisyyn. Toki OIKEIN käytettynä se toimii myös raskauden ehkäisynä. Minä käytän aina kondomia uusien (ja vähän vanhempienkin) seksikumppaneiden kanssa, koska en halua mitään tauteja. En ymmärrä näitä paljaalla panijoita ja antajia. Käykää edes säännöllisesti testeissä sitten, ettette tietämättänne levitä tauteja muille. Moni sukupuolitauti on oireeton ja tarttuu silti.

Vierailija
27/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en vaadi kondomia ja aika paljon on yhden illan juttuja. Raskauden ehkäisynä pillerit. Mutta toki jos mies ehdottaa kumia niin annan kyllä..Kerran oon klamydian sairastanut .

Se tunne on vaan niin uskomaton kun saan spermat syvälle sisään ja toisinaan ne valuu sitten pikkuhousuihin jos ei kerkeä käymään pesulla..

Vierailija
28/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en vaadi kondomia ja aika paljon on yhden illan juttuja. Raskauden ehkäisynä pillerit. Mutta toki jos mies ehdottaa kumia niin annan kyllä..Kerran oon klamydian sairastanut .

Se tunne on vaan niin uskomaton kun saan spermat syvälle sisään ja toisinaan ne valuu sitten pikkuhousuihin jos ei kerkeä käymään pesulla..

Ihana nainen

Vierailija
29/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on upeaa aikaa enkä sitä kyllä enää suostu poistamaan elämästäni. Helkkari kun menkat pitää kestää niin vastapainoksi pitää olla myös se kiva ovisviikko, kun tuntee elävänsä ja naama on nätti. Mutta toisaalta en harrasta yhden illan suhteita, niin että asia ei koske minua. Toki on eräänlainen ongelma, että seksi on naiselle parasta ilman ehkäisyä ovulaation aikaan. Eli seksi on parasta silloin kun yritetään saada lapsi. Ja se muuten on <3

Vierailija
30/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt naimisissa ihanan miehen kanssa joka on isosti varakas, meille tuli vahinkolapsi kun sanoin että en tykkää kondoomista ja mulla on ehkäisy!