Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ollut entisiin työkavereihin missään yhteydessä sen jälkeen kun sain potkut töistä...

Vierailija
16.03.2023 |

Välttelen menemästä sinne. Tai en siis ole käynyt sen jälkeen. Ongelma on se että kyseessä terveydenhuolto, eli joskus pitäisi mennä. Hävettää vaan niin paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä? Ei sun terveydenhuoltoa entiselle työpaikalle kuulu enään.

Vierailija
2/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä? Ei sun terveydenhuoltoa entiselle työpaikalle kuulu enään.

Ei välttämättä. Voi olla kuuluu jos oli siellä sairaalassa töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne tarvitse mennä ellei ole kuoleman kourissa. Sen verran rikollisia ääliöitä ainakin Helsingin terveydenhuollissa että linnatuomioita tulisi jos jäisivät kiinni. Kannattaa välttää viimeiseen asti.

Vierailija
4/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun otin lopputilin, sinne jäi mukavat työkaverit enkä ole pitänyt mitään yhteyttä.

Vierailija
5/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut koskaan edes nykyisen työpaikan työkavereihin yhteydessä, satunnaisia kohtaamisia käytävällä vaan. En koskaan vietä vapaa-aikaa työkavereiden kanssa, niin läheiseksi ei tulla. Miksi ihmisten, jotka ovat täysin eri maailmasta, eri-ikäisiä ja erilaisia pitäisi olla ystäviä?

Vierailija
6/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain potkut itsestä riippumattomista syistä ja entiset työkaverini ovat auttaneet työhakemusten tekemisessä ja etsineet mulle työpaikkaa. Yhtä työtä kun hain, niin yksi entinen työkaveri (eri osastolta) lupasi auttaa valmistautumaan haastatteluun ja linkkasi mulle materiaalia kyseiseen työhön liittyen, sillä oli enemmän hänen alaansa, mutta hän oli sitä mieltä, että olisin täydellinen kyseiseen työhön.

Vierailija
7/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko muuten lääkäreillekin muuten velvollisuus rikollisten touhujen paljastamiseen terveydenhuollossa? Vai kuuluuko tuollainen pelkästään muille esim. alemmin koulutetuille, kun lääkäri jumalat tai muiden alojen ihmisille, kun ihmisen terveydenhuollon parissa puuhaileville. Kuitenkin vakavista rikoksista kyse.

Vierailija
8/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää jotenkin outoa? Mietin vaan..

Ap

Vierailija
9/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sait potkut? Pöllitkö lääkkeitä? Miten julkisesta terveydenhoidosta edes saadaan potkut?

Vierailija
10/10 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sait potkut? Pöllitkö lääkkeitä? Miten julkisesta terveydenhoidosta edes saadaan potkut?

Olin liian pitkillä sairauslomilla. Työnantaja pystyi antamaan potkut. Korvaavaa työtä ei ollut eikä haluttu edes arvioida sitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän