Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimmät jutut mitä olet tehnyt pariutumisen eteen

Vierailija
15.03.2023 |

Tuli tuosta ikisinkkuketjusta mieleen.

-Luin varmaan 10 eri pelimieskirjaa
-Kuuntelin yhden kesän aikana kaikki Coach Corey Waynen deittailuvideot youtubesta. Kuuntelin niitä kaikki päivät töissä.
-Tein sellaisen 30 päivän haasteen, missä oli erilaisia tehtäviä minkä lopussa piti saada treffit. Ei onnistunut.
-Palkkasin valokuvaajan ottamaan minusta kuvia Tinderiä varten.
-Ostin kahdelta eri deittikoutsilta Tinder profiilin arvostelun ja vinkkejä Tinderiin
-Kävin lukemattomissa sinkkutapahtumissa
-Käytin kerran koko kesäloman siihen, että kävin joka ilta baareissa etsimässä seuraa.
-Uusin koko vaatekaapin muodikkaimmiksi vaatteiksi.
-Ostin vaikka mitä kalliita tuoksuja, miesten kosmetiikkaa ja hiustenhoitotuotteita yms.
-Postailin someen kuvia itsestäni ilman paitaa yms.

Mistään ei ollut kyllä apua. Sinkkuna mennään edelleen ja nykyään olen luovuttanut naisten suhteen ja muistelen myötähäpeällä noita aikoja kun naiivina nuorena jannuna koetin etsiä seuraa väkisin. Olin varmasti juuri se tyyppi josta epätoivo paistoi kauas ja jota naiset juoksi pakoon.

Tämä kaikki loppui siihen kun kerran baarissa katsoin itseäni peilistä ja näin miten naurettava olin. Tuon jälkeen hävettää liikaa lähteä baariin tai lähestyä naisia enää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt. Jos olisin ollut blackpilled yläasteelta lähtien, olisin säästynyt paljolta surulta ja nöyryytykseltä.

Vierailija
2/3 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset epätoivon haista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskenut rakkauslaskurilla rakkausprosenttia :D