Kannattaako lapsia haluavan 39v miehen tapailla 43v naista?
Tarkoitus olisi hankkia ensimmäinen lapsi kun parisuhde on vakiintunut, eli ehkä parin vuoden jälkeen...Naisen ikä pohdituttaa minua tässä asiassa melko paljonkin.
Onko täällä kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (58)
Ei kannata. Ehkä sitten, jos aloittaa "lapsenteon" heti, on _pieni_mahdollisuus saada lapsi kyseisen naisen kanssa. Etsi joku noin 35-vuotias, niin mahdollisuus vielä on.
Et ole ap saanut pidempään suhteeseen naista koskaan. Tosi teoreettisia nämä sinun kyselysi. Ehkä joku rahan vuoksi avioituva thainainen sinut huolisi.
Sinuna lähtisin etsimään puolisoa ikähaarukassa 32-37v. Olen itse 43v, enkä tunne yhtään oman ikäluokan naista, joka suostuisi enää hankkimaan lapsia.
Voi toki, kunhan et tuon naisen kanssa niitä lapsia ole hankkimassa.
Aikaa ei kannata yhtään tuhlata jos hänet haluat lastesi äidiksi . Heti vain peitto heilumaan .
Haluaako nainen lapsia? Monet naiset ovat hedelmällisiä vielä tossa iässä. Mahdatkohan edes oikeasti rakastaa naista? Mietit onko siitä enää tekemään sulle lapsia.
40+ ikäisen naisen on vaikeaa tulla raskaaksi. Kannattaa vaihtaa max 36-37-vuotiaaseen naiseen.
Mikset tehnyt lasta silloin kun olit itse n. 25-29v?
No nyt kumit pois ja rajua ajoa! Mitä enää jahkaatte?
Kiire tulee, mutta ei ole mahdotonta että saatte lapsia. Kunhan ette jää nyt enempää jahkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
39 v mies on myös vanha isäksi. Jos olisi aikanaan tehnyt lapsia, niin ei joutuisi miettimään tapailuja 43 vuotiaiden naisten kanssa. Nyt ei näköjään muuta ole tarjolla.
Voi luoja no ei ole liian vanha :D mä oon 26v mies ja uskon et mulla on vielä ainakin 15v aikaa etsiä itselleni kumppani ja hankkia myöhemmin lapsia. Voin ihan hyvin 40-vuotiaana esim ottaa 25-vuotiaan naisen ja tehä hänen kanssaan lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39 v mies on myös vanha isäksi. Jos olisi aikanaan tehnyt lapsia, niin ei joutuisi miettimään tapailuja 43 vuotiaiden naisten kanssa. Nyt ei näköjään muuta ole tarjolla.
Voi luoja no ei ole liian vanha :D mä oon 26v mies ja uskon et mulla on vielä ainakin 15v aikaa etsiä itselleni kumppani ja hankkia myöhemmin lapsia. Voin ihan hyvin 40-vuotiaana esim ottaa 25-vuotiaan naisen ja tehä hänen kanssaan lapsia
Sori vaan mutta oot nyt jo myöhässä, eikä sua kukaan kaksvitonen enää halua. Olisit ollut säkin asialla siinä max 25 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että mahdollisuutesi saada 25-vuotias, lapsia haluava nainen, on hankalampaa nelikymppisenä. Yhtäkkiä huomaat, että jäljellä on enää kolmi-nelikymppisiä yh-mammoja, joista valita.
Vierailija kirjoitti:
taiataa moni mies ajatella samalla tavalla. Mäkin olen kuullut kolmekymppisten miesten kommentteja, että "kyllä mä luotan siihen, että mä voin vielä 40-50-vuotiaanakin saada lapsia". Voi toki, mutta voi olla vaikeaa löytää ainakaan lähemmän 5-kymppisenä alle 40-vuotiasta naista lasten tekoon.
Vierailija kirjoitti:
[
Paitsi että mahdollisuutesi saada 25-vuotias, lapsia haluava nainen, on hankalampaa nelikymppisenä. Yhtäkkiä huomaat, että jäljellä on enää kolmi-nelikymppisiä yh-mammoja, joista valita.
Ei kaikkia miehiä haittaa, jos naisella on jo ennestään lapsia.
No onko sinulla 10 v nuorempia naisia jonossa emännän paikalle? Jos on, niin siitä vaan valkkaamaan. Jos ei, niin tee tarvittavat johtopäätökset.
Miehen lisääntymiskyky alkaa huonontua samoihin aikoihin kuin naisenkin, mutta hitaammin. 39 vuotias ei enää ole lisääntymisessä parhaimmillaan.
Ennen vanhaan muuten naisetkin hankkivat viimeiset lapsensa lähempänä viittäkymppiä. Kun lapsia oli tehty paljon, lisääntymiskyky säilyi paremmin.
Ensimmäisen lapsen saamiseen 50 alkaa kuitenkin olla tosi paljon, ja liikaa miehilläkin.