Työkkäristä yritetty soittaa tänään 4 kertaa minulle
Oma asioinnissa ei ole ilmoitettu, että tänään muka soittelisivat. Olen ollut vuoden työkkärin asiakkaana ja ei heitä ennen ole minun työnhakuni liiemmin kiinnostanut. On riittänyt, kun olen sinne heidän sivuilleen päivittänyt, mitä olen hakenut. Lähettivät myös tekstiviestin, että työllistymissuunitelmaa pitäisi päivittää.
Teen osa-aikatyötä ja tänään oli täysimittainen päivä, joten en ole kerennyt puhelintani päivystämään. Se on heillä varsin hyvin tiedossa, että käyn osa-aikatöissä.
Mitä ihmeen pelleilyä tämä nyt on, että eivät etukäteen ilmoita, että soittelevat tänään ja sekin, että 4 kertaa yrittää soittaa muutaman tunnin aikana?
Kommentit (32)
Työnhakusuunnitelman päivittämistä varten se puhelu oli tarkoitettu. Mistä ne tietääkin soittaa osa-aikatyöläiselle juuri sellaisella hetkellä, kun olet töissä, etkä pysty vastaamaan?
Kannattaa heti huomen ja olla yhteyksissä, ja selittää tilanne. Kun asiallisesti selität tilanteen, etkä ala kiukuttelemaan, ei sinua purematta niellä.
t. saman kokenut
Vastaa tai soita takaisin. Muuten saat vain kirjeen että yrityksistä huolimatta emme ole saaneet päivitettyä suunnitelmaasi joten katkaisemme sovitellun päivärahasi. Ihan oma valinta.
Huono provo sillä työkkäristä soitetaan vain kerran ja jos ei vastaa lähetetään tekstari koska soitetaan seuraavan kerrran ja jos silloinkaan ei vastaa loppuu tuet.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, sinua pidetään TE-toimiston rekisterissä vaikka olet työssä, onko sinulla lääkitys oikein määritelty?
Ap. Kesi taas uden jututn.Työtä ei ole nähnytkään.Liekkö latvasta eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne viesti oman asioinnin kautta, että et pystynyt vastaamaan työpäivän aikana.
Kannattaa laittaa myös päivä ja/tai kellonaika, jolloin pystyt vastaamaan.
Itse pystyin osa-aikatyössä nopeasti vastaamaan, että nyt ei ole sopiva hetki puhua, ja seuraava vapaapäiväni on torstaina. Torstaina sitten soitti uudestaan, ja saatiin asia selvitettyä.
Mutta jos ei ollenkaan pysty vastaamaan, kannattaa laittaa viesti, missä kertoo, milloin on puhelimitse tavoitettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, sinua pidetään TE-toimiston rekisterissä vaikka olet työssä, onko sinulla lääkitys oikein määritelty?
V'tun urpå. Ap on osa-aikatyössä. Silloin yleensä on työkkärin reksiterissä, samoin kuin määräaikaiset, kaikki työllistetyt jne. Ota se kultalusikka pe'rseestäsi ja ota asioista selvää.
Ei ole ihme, että tuollaisille soitellaan vaikka 5 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V'tun urpå. Ap on osa-aikatyössä. Silloin yleensä on työkkärin reksiterissä, samoin kuin määräaikaiset, kaikki työllistetyt jne. Ota se kultalusikka pe'rseestäsi ja ota asioista selvää.
Vidun Urpo, vain Urpot joutuvat ylipäätään olemaan tekemisissä TE-toimiston kanssa, ei siellä ammattitaitoiset osaajat pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Kun en vastannut puhelimeen, työkkäri laittoi tekstiviestin tunnin aikahaarukasta, jolloin seuraavana päivänä soittavat.
Jos et työsi takia voi vastata, ilmoita siitä puhelinpalveluun tai laita viesti Oma asioin nin kauttta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on raju ehdotus. Mitäpä jos soittaisit takaisin?
Ja maksaisit siitä? Miksi ihmeessä? Se maksaa, jolla on asiaa.
Soita sinne ja pyydä soittamaan saman tien takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Kysy sitä TE-toimistost äläkä täältä. Ei ole ihme, että soittelevat sinulle 4 kertaa, haluavat kuulla, mitkä tällä kertaa on sinun kootut selitykset. Onko puhelimen käyttö osa-aikaisessa kiellettyä?
Sun kannattaisi mennä jonnekin vihanhallintakurssille.
Ei pysty, tällä palstalla tulee murhanhimo.
Eivät kyllä soita neljää kertaa. Kerran soittavat ja sitten tulee tekstari että seuraavana päivänä on vastattava puhelimeen. Aloittaja valehtelee niin että korvat heiluu,
Mulle ilmoitetaan aina.