Mikä on mottosi?
Itselläni "Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Kommentit (809)
Kirjoitettu lause alkaa isolla kirjaimella ja päätyyy pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin. Kysymysmerkkiä käytetään vain kysymyslauseen loppussa. Kysymyslauseessa pitää olla kysymyssana.
Työt hoidetaan mutta muuten ollaan kun Ellun kanat!
Vierailija kirjoitti:
"Trust no one"😉
Kai sinulla on myös tämä tatuoituna johonkin? Kai siinä on myös kuva jossa käärme puree kädestä?
Ahdistuneena teininä minä kysyi äidiltäni : onko elämä aina tälläistä paskaa.
Äiti tokaisi, siihen tottuu.
Mottoni on "Elämä on paskaa, mutta siihen tottuu." Pitänyt kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä japanilaisesta kirjasta oleva japanilainen lause: "Shinzou wo Sasageyo!"
Jos ette osaa japania yhtä hyvin kuin minä, niin voin suomentaa tuon teille. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä japanilaisesta kirjasta oleva japanilainen lause: "Shinzou wo Sasageyo!"
Jos ette osaa japania yhtä hyvin kuin minä, niin voin suomentaa tuon teille. M28
Ei siis ole supporttia japanialaisille kirjoitusmerkeille.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitettu lause alkaa isolla kirjaimella ja päätyyy pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin. Kysymysmerkkiä käytetään vain kysymyslauseen loppussa. Kysymyslauseessa pitää olla kysymyssana.
Aika pitkä motto (tunnuslause) sinulla.
Eikö pelkkä Kielioppinatsi riittäisi?
Se mikä ei tapa minua saattaa viedä minut pyörätuoliin loppu iäksi.
Opeta poikasi olemaan pelkäämättä itseään älykkäämpiä naisia, niin saatat saada itseäsi viisaampia lapsenlapsia.
I am who I am - your approval is not needed...
Vierailija kirjoitti:
Helvetti, meikäläinen on niin mystinen että päätän joka lauseen kysymysmerkkiin? Älä tule mulle mussuttamaan mistään huutomerkistä? Käypä sulla kovasti kateeksi kun et ole yhtä raju tyyppi kun meikä? Et vaan tajuu? Kato mulla riittää vienti? Ei ainuttakaan yötä tarvii yksin olla?
Vierailija kirjoitti:
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Siinä sulle, helvetin äidinkielen ällän ylioppilas???????????????????????????
Kuka ensin ampuu, se parhaiten nauraa!