Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen hieronta - pettämistä vai ei

Vierailija
15.03.2023 |

Omasta mielestäni pettämistä on se, että kumpi tahansa parisuhteen osapuoli käy eroottisessa hieromnassa.
En pystyisi enää koskaan luottamaan sellaiseen ihmiseen.

Eroottinen hieronta - pettämistä vai ei

Vaihtoehdot

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka nainen suhteessa pihtaa niin miehen täytyy eturauhasia hoitaakseen saada tyhjennettyä kassinsa tavalla tai toisella .

Pätee myös toisin päin jos mies pihtaa niin naisella on oikeus käydä hakemassa nautintonsa muualta. Joten kannatan.

Jos kaikki ne naiset kävisivät eroottisessa hieronnassa, joitten miehet eivät pihtaa, mutta ovat muuten surkeita räplääjiä (kaikista saamistaan ohjeista ja pyynnöistä huolimatta), hierojille olisi vuosien jonot.

Vierailija
22/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä on kaikki mitä et tekisi kumppanisi läsnä ollessa.

En kävisi pytyllä kumppanin läsnäollessa.

Ai, kyllä mä vaan käyn niin että hän on paikalla ja tietää mitä teen. Vessan ovi toki kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi vaan että noissa Thai hieronnoissa käy 90% VARATTUJA MIEHIÄ.

Ukkomiesten irstas harrastus.

Miehet ajattelee munillaan?

🤣...Todellakin...

Aivotoiminta alapäässä....

Vierailija
24/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi että ne miehet on noloja jotka käy "eroottisilla" hierojilla. Eli miestenkin mielestä miesten pohjasakkaa.

Tosi mies ei maksusta naisen kosketusta tarvi vaan tosi miehet saa ilmatteeks ;)

Vierailija
25/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä on kaikki mitä et tekisi kumppanisi läsnä ollessa.

En kävisi pytyllä kumppanin läsnäollessa.

LOL. Miksi muuten et?

Ja mulla muuten oli poikaystävä joka ihan pokkana kävi kakalla vieressä kun olin kylppärissä meikkaamassa. Hämmentävä tilanne mutta eipä siinä sitte, jatkoin pokkana kajalin sutimista. Ei mikään kulttuurierojuttu, ihan suomalainen oli ja muutenkin normaali, vähän juntti vaan.

Vierailija
26/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka nainen suhteessa pihtaa niin miehen täytyy eturauhasia hoitaakseen saada tyhjennettyä kassinsa tavalla tai toisella .

Pätee myös toisin päin jos mies pihtaa niin naisella on oikeus käydä hakemassa nautintonsa muualta. Joten kannatan.

Jos kaikki ne naiset kävisivät eroottisessa hieronnassa, joitten miehet eivät pihtaa, mutta ovat muuten surkeita räplääjiä (kaikista saamistaan ohjeista ja pyynnöistä huolimatta), hierojille olisi vuosien jonot.

Opettakaa ne miehenne heti alkuun toimimaan sängyssä oikein . Ja harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
27/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tai mies ei saa seksiä kumppaniltaan niin minun mielestä se on oikein että jos menee hierontaan niin antaa luvan hierojalle antaa eroottisen kokovartalo hieronnan

Vierailija
28/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Thai paikat Suomessa ovat täysin Seksi paikkoja.

Lehdissä on ollut näistä paljon juttuja.

Jos mies asiakas ei "älyä" pyytää täyttä palvelua.... niin Thai-hieroja kyllä sitä ehdottaa ihan suoraan.

Thai hieronta paikkoja on ihan pikkukaupungeissa ympäri Suomea.

Tiedän että Thai hierontapaikkojen lähistöllä asuvat ihmiset ovat jopa KERÄNNET NIMIÄ ADRESSIIN että ko.Thai paikka pitää poistaa siitä ympäristöstä.

En tiedä poistettiinko sitten...

Mutta seksillä siellä homma pyörii.

Vierailija
29/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kauheeta olla tavallinenkin hieroja ku kaiken maailman kiimaset finniselkä ja visvakyrpä ukot tulis kosketuksen puutteessa hierotuttaan hikisiä kankkujaan.. Jos oisin nais hieroja hieroisin vaan naisia. Epätoivoista hommaa hieroa ukkojen kankkua rahasta.

Vierailija
30/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi että ne miehet on noloja jotka käy "eroottisilla" hierojilla. Eli miestenkin mielestä miesten pohjasakkaa.

Tosi mies ei maksusta naisen kosketusta tarvi vaan tosi miehet saa ilmatteeks ;)

Minä olen mies ja saisin naisia maksusta mutta en ole kertaakaan hommanut maksusta elämässäni. Tyhmää maksaa seksistä.

Vierailija
31/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tai mies ei saa seksiä kumppaniltaan niin minun mielestä se on oikein että jos menee hierontaan niin antaa luvan hierojalle antaa eroottisen kokovartalo hieronnan

Tuollaisissa parisuhteessa on jo miehessä JOTAIN VIKAA , tai miehen käytöksessä, jos vaimo ei anna.

Mies voi katsoa peiliin jos pystyy.

Mut, ainahan pettäjä miehillä on se ikivanha klisee "vaimoni ei ymmärrä minua" .

Ja sit se oikeuttaa pettämiseen.

Suomalaiset miehet eivät osaa keskustella parisuhteessaan. Ja vaimo saa tarpeekseen urposta.

Vierailija
32/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa ne miehenne heti alkuun toimimaan sängyssä oikein . Ja harjoitus tekee mestarin.

Voi kuule... Totuus on se, että hyvässä uskossa miestä yrittää neuvoa ja ihan kädestä pitäen näyttää. Sitten olettaa, että kyllä se pikkuhiljaa oppii. Vaan kun ei opi. Kun ei kiinnosta muuta kuin oma nautintonsa.

Vierailija
33/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt riippuu ihan siitä, mitä on parisuhteessa sovittu ja puhuttu pettämisen rajoiksi.

Tämä. En menisi eroottiseen hierontaan kertomatta puolisolle. En tosin ole menossa muutenkaan.

Meillä on kyllä keskusteltu rajat läpi suhteen alussa ja keskustelua voi aina tarvittaessa jatkaa.

Vierailija
34/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... säälittäviä ja viimeiseen asti vältettäviä miehiä ovat ne jotka : käyvät Thai hierojalla , Venäjän vastaavissa seksipisteissä ( ennen sotaa siis ), Thaimaassa tai Vietnamissa .

Jätä sellaiset miehet alimpaan kastiin.

No ehkä heille löytyy ( 🤮 )joku suomalainen , samalla tasolla oleva Bubi-ruusu.

Vierailija
35/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi vaan että noissa Thai hieronnoissa käy 90% VARATTUJA MIEHIÄ.

Ukkomiesten irstas harrastus.

Kerran näin sellaisen kaljun, ihonmyötäisesti pukeutuneen bodarin tulevan ulos thai-hieronnasta. Oli kaverikin mukana. Siis 🤢...

Vierailija
36/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm... säälittäviä ja viimeiseen asti vältettäviä miehiä ovat ne jotka : käyvät Thai hierojalla , Venäjän vastaavissa seksipisteissä ( ennen sotaa siis ), Thaimaassa tai Vietnamissa .

Jätä sellaiset miehet alimpaan kastiin.

No ehkä heille löytyy ( 🤮 )joku suomalainen , samalla tasolla oleva Bubi-ruusu.

Näitä on nykyään ihan kantaväestössä. Ei enää thaikkuja. Ovat Peite nimellä seksuaalineuvoja tms.

Vierailija
37/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni yllättäisi kertomalla että on käynyt eroottisessa hieronnassa niin kyllä se keskustelun paikka olisi. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko päin naamaa.

Vierailija
38/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei isommin olisi kyllä ymmärrystä puolisoa kohtaan. Saattaa olla, että puhuisin ihan asiallisesti. Mutta kalvamaan jäisi kyllä loppuiäksi. Voi olla, että kun aikani pohtisin, laittaisin lopulta välit poikki.

Vierailija
39/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni yllättäisi kertomalla että on käynyt eroottisessa hieronnassa niin kyllä se keskustelun paikka olisi. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko päin naamaa.

Sama. Ja alkujärkytyksen jälkeen miettisin että mikähän meidän parisuhteen tila mahtaa olla, jos mies tuollaiseen kokee tarvetta.

Vierailija
40/109 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt riippuu ihan siitä, mitä on parisuhteessa sovittu ja puhuttu pettämisen rajoiksi.

Tämä. En menisi eroottiseen hierontaan kertomatta puolisolle. En tosin ole menossa muutenkaan.

Meillä on kyllä keskusteltu rajat läpi suhteen alussa ja keskustelua voi aina tarvittaessa jatkaa.

Olettaisin tietysti että jos puoliso voi käydä eroottisessa hieronnassa niin se ois sit hänelle ok jos minäkin hommaan jonkun hieromaan itseäni eroottisesti. Sinänsä olen aika avoin tällaisille asioille, mutta pitäisi kyllä sopia ja miettiä ne rajat kunnolla ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi