Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan vaunut autoilijan kohteeksi

Vaunujen kanssa turvatonta
15.03.2023 |

Eräs talvi-ilta pari vuotta sitten, kun vauvamme oli noin 5kk vanha, minä ja aviomieheni päätimme lähteä kävellen kauppaan. Matkalla yksi auto otti meidän silmätikukseen ja ohitti meidät monta kertaa. Jokaisella ohituskerralla auto kiihdytti kohdallamme vauhtia ja luisutti auton perää niin, että auton perä oli aivan rotvallissa, meissä ja vaunuissa kiinni.

Kaupassa käynnin jälkeen autoilija edelleen jatkoi samaa käytöstään, ja jouduin soittamaan hätänumeroon. Hätäpuheluun vastannut henkilö vain vittuili minulle. Ei poliisi kuulemma ehtinyt tulemaan, ainahan talvella nuoret kuskit autojen perää luisuttaa. Lisäksi antamaani sijaintia ei kuulemma ole olemassa, sillä käytin virheellisesti termiä 'kevyen liikenteen väylä' kävelykadun sijaan.

Tilanne oli erittäin uhkaava !! Jokaisella ohituskerralla pelkäsin, että auton perä osuu meihin. Kotiin päästyäni olin aivan shokissa. Päätin tehdä netissä rikosilmoituksen, sillä saimme auton rekisterinumeron ylös, mutta lopulta en kuitenkaan uskaltanut puhua poliisille. Heräsi pelko, että oma henkilöllisyyteni paljastuu, ja että kuski lopulta vahingoittaisi minua ja vauvaani, jos vielä tulisi vastaan kadulla.

Nyt kun asiasta on kulunut pari vuotta, edelleen toivon, että sekä kuski että hätänumeroon vastannut, olisivat joutuneet vastuuseen käytöksestään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitpa olla häkelle entuudestaan tuttu...

Vierailija
2/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan oksensit tähän aamuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Olisit vain ilmoittanut poliisille tapahtuneesta.

Vierailija
4/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vauvat ja kersat nostetaan jalustalle, ei ihme että ihmisiltä menee hermot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi