Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauspahoinvoinnista eri raskauksissa

Vierailija
16.05.2008 |

Minulla on takana 3 raskautta, joissa kaikissa tosi raju aamupahoinvointi tai itse asiassa ihan koko päivän kestävä pahoinvointi ekat 3 kk. Näistä kaikista oli tuloksena terve poika.

Nyt olen taas raskaana, mutta minulla ei ole minkäänlaista pahoinvointia. Raskaudesta kielii ainoastaan positiivinen testi ja ajoittain iskevä väsymys. Voiko raskaus olla tosiaan niin erilainen vaikka kaikki olisi hyvin? Vai onko tämä nyt oire jostain tulevasta keskenmenosta tai kohdunulkopuolisesta raskaudesta, tuulimunasta tms.?

Kokemuksia... auttakeehan nyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin täysin päinvastainen tilanne!!! Kaksi onnistunutta raskautta takana ja terve poika kummastakin. Ja ei yhtään pahoinvointia, vain lievä väsymys alussa riesana ja kahvia ei tehnyt mieli. Muutenkin todella helpot raskaudet.

Nyt sit kolmas raskaus rv11 ja voi kiesus, oksettaa, pyörryttää, etoo, ällöttää, yököttää you name it!!! Ja väsyttää niin, että nukun yöt kuin tukki heräten aamulla ihan väsyneenä, nukun päiväunet ja silti eilen nukahdin kaupan parkkipaikalla autoon...

Että sellasta, kyllä ne vaan vaihdella voi ja paljon! Eikä se mitään merkkaa!

Vierailija
2/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmista poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että kun on ikää tullut ja nämä edelliset pojat jo tässä vipeltävät että mun pitäisi olla ihan koomassa ja halailemassa tuota vessanpönttöä.

Eiks yleensä sanota että tytöstä oireet on vielä rajummat joten sekään ei tulisi sitten kysymykseen. On kyllä kummaa ja koko ajan mietin että jospa se vauva ei olekaan lähtenyt kasvamaan :(

Vierailija
4/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla on tasan toisin päin. Tämä raskaus oli tosi iso yllätys (hoitojen jälkeen) ja mun on ollut tosi vaikea uskoa olevani raskaana. Kunnes tämä pahoinvointi ja väsymys iski. Mä nauroin ultrassakin lääkärille, että ei voi kyllä erehtyä, nyt olo on niiiiiiiin kurja. Lääkäri sanoikin, että hyvä niin, se muistuttaa mua vallitsevasta tilanteesta ja antaa mielenrauhaa.

Joten ymmärrän hyvin, että oireettomuus pelottaa koska olet niihin rajumpiin raskausoireisiin tottunut. Voimia ja tsemppiä, eiköhän kaikki kuitenkin ole ihan hyvin.

T 2

Vierailija
5/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo ollut suht hyvä ja pirteä, pienen pientä kuvotusta silloin tällöin, rinnat kipeinä vaan ihan alussa. Eli neljä täysin samanlaista raskautta, joista tuloksena neljä poikaa.

Nyt tämä viides raskaus on ollut kamala, oksensin monta kertaa päivässä rv 17 asti, nukuin jatkuvasti, rinnat vieläkin kipeät ja nyt odotankin tyttöä.

Eli mulla ainakin poika ja tyttöraskaudet täysin erilaisia.

Vierailija
6/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus alkoi hirveänä pahoinvointina ja oksenteluna. Oksentelin viikolle 20 saakka. Mikään ei pysyny sisällä ja sain nestettä suoneen. Tästä raskaudesta syntyi tyttö. Seuraava raskaus meni ilman minkään näköistä pahoinvointia. Olo oli kuin normaalisti. Tästä syntyi poika. Seuraava oli taas sairaalassa makoilua tiputuksessa oksentelun takia, poika oli sekin. Neljäskerta oli taas pahoinvointia, mutta onneksi vain lievää sellasta, joka loppui rv. 13 tietämillä. Jälleen syntyi poika. Nyt on menossa rv. 12 ja edelleen oksentelen ja päässä pyörii. Mikään ei pysy sisällä, kaikki tuoksut etoo . Olo on mitä kamalin.

Vierailija
7/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmmillaan 13-15 kertaa päivässä.

poikaa odottaessa vain kun sdöin itseni ylitäyteen. Muuten ei ollut pahoinvointia.

että voi olla raskaudet erilaisia, sukupuoletkin erit

Vierailija
8/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytöstä ei mitään?

Toisinpäin kyllä olen kuullut useasti mutta entäs näin?