Kumpi on parempi elokuva Pretty woman vai Englantilainen potilas?
Olen menkoissani haikealla mielellä enkä löydä netflixistä mitään katseltavaa. Nämä leffat on dvd:nä mutta en ole ikinä katsonut. Nyt kaipaan ysärin nostalgiaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere on komeampi kuin Ralph Fiennes.
Kauneus on katsojan silmässä ja kyllähän Gere joskus valittiinkin maailman komeimmaksi mieheksi. Itse en ole eläessäni nähnyt yhtä komeaa miestä kun Fiennes oli Jutun lopussa. Sen jos löydät jostain ap niin on parempi kun kumpikaan mainitsemasi leffa!
Jutun loppu oli kuuma kun köyrivät menemään Julianne Mooren kanssa. Heillä oli kemiaa keskenään. Mistäköhän tämän näkisi?
Jutun loppua en ole nähnyt mutta Sunshine katsottiin vähän aikaa sitten. Hyvä elokuva mutta kyllä mulle jäi parhaiten mieleen Fiennesin silmät ja munat😍
Miten noilla näyttelijöillä riittää pokkaa? Toinen on riemurasia paljaana ja Fiennes tunkee naamansa sinne.
Jos liksa on kunnossa, niin kyllä riittäisi omakin pokkasi. Bonuksena, ettei tarvitse oikeasti tehdä mitään. Riittää, että näyttelee ja hyvässä lykyssä joku palkattu malli tekee puolestasi alastonkohtaukset.
Vierailija kirjoitti:
Conan Barbaari on paras.
Onko siinä pääosassa Conan O'Brien?
Katsoin molemmat. Englantilaisen potilaan tulen varmaan vielä joskus katsomaan uudestaan.
Ap
Miten noilla näyttelijöillä riittää pokkaa? Toinen on riemurasia paljaana ja Fiennes tunkee naamansa sinne.