Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"

Vierailija
15.03.2023 |

Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831

t. Ikisinkku 58 v.

Kommentit (953)

Vierailija
41/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta:

Tutkijat: yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

No shit Sherlock

Kyllä sen naamasta näkee miksi on sinkku - rumuus 🤣😂

Harvoin se on puhtaasti ulkonäöstä kiinni. Tärkeimmät syyt lienee vaikeusjärjestyksessä autismin kirjo, vaikeat mt-ongelmat kuten paha sosiaalinen fobia, olemattomat sosiaaliset taidot ja kotiin linnoittautuminen, huonon ulkonäön korostaminen epäsiisteydellä ja epäpukevalla hiusmallin ja parran valinnalla.

Mulla ei oo mitään noista ja silti taustalla vain yksi lyhyehkö tapailusuhde koko ikäni aikana.

N26

Olet vielä nuori, ehkä se oikea ei vain ole tullut vastaan. Sattumallakin on iso rooli näissä asioissa. Loppujen lopuksi harvassa ihmisessä on ainesta elämänkumppaniksi. Minäkin olen elämäni aikana tavannut vain muutaman. Onneksi yksi heistä kiinnostui minusta.

No nuori ja Nuori. Olen jo monta vuotta haaveillut suhteesta mutta kun ei löydy. Joka päivä miettii mistä kiikastaa.

N26

Eikö sulla ole mitään käryä? Onko normaalit ystävyyssuhteet ja työelämä?

Vierailija
42/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuota tarvitse avata, riittää kun seuraa mediaa. Nainen kelpaa pyrstö pystyssä. Ripset, letti, tissit ja pylly tuunattuna, muuten ei Tinderissä mätsää. Mies taas, mätsää jos on massia. Vanhana vauhti vaan paranee, jos on sitä massia riittää. Tyhjätaskuilla ei ole mitään tekoa, valitettavasti. Kylmää peliä, jossa rakkaus vilahtaa ehkä jossain, mutta nykyään yhä harvemmin, koska naiset pariutuvat keskenään heti kun lapsiasiast on kunnossa.

Eikö naisille kelvannutkaan vain vankilassa olevat köyhät rikolliset?

Se on muuten käsittämätöntä, että murhamies on parempi vaihtoehto kun esim. varastomies. Ihminen joka tekee edes jonkinlaista rehellistä työtä on mälsempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutku siellä puussa pitää rakentaa pesä ja ottaa riski että se tippuu puusta ja kantaa sinne ruokaa ja kaikkii ihan tyhmii aikuisten juttuja, yäk.

Kyllähän se pohjimmiltaan juuri näin on. Vaivaa joutuu näkemään, ehkä saa seksiä, ehkä ei, riippuu irrationaalisista tekijöistä. Panos/tuotos -suhde ei ole minun mielestä riittävä, joku toinen toki kokee asiat toisin.

Vierailija
44/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kolmannesta suomalaisista on parisuhteessa.

Siis kaksi kolmesta miehestä on parisuhteessa. Jos nyt oletetaan että ihmisten pärstät ja persiit asettuu Gaussin käyrälle, on suurin osa ihmisistä hyvin keskimääräisen näköisiä ja onnellisesti parisuhteessa, toisten hyvin keskimääräisten näköisten kanssa. Käykää siellä Prismassa katsomassa. Naiset ottavat parisuhteisiin miehikseen täysin tavallisia tallaajia.

Mutta tämähän ei ole se palstamiesten ongelma, koska heille ei kelpaa mikään parisuhde tavisnaisen kanssa vaikka olisivat itse kuinka taviksia. Ei, he ansaitsevat paljon parempaa. He vaativat laajan valikoiman nuoria kauniita naisia, joita voi valikoida kunkin päivän halujen mukaan sellaiseen seksiin kuin haluaa ilman mitään vastuuta ja velvollisuuksia. Siihen heillä on oikeus, koska he tahtoo!

Ja kun he eivät sitä saa, he kiukuttelevat kuin kolmevuotias karkkihyllyllä, mä haluu-uun! Sä oot ihan tyhmä!

1/3 on siis vain nirsoja?

Vierailija
45/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heli Vaaranen nostaa esiin valokuvien merkityksen deittisovelluksissa.

- Muista, ettei kukaan anna mahdollisuutta pelkän kuvan perusteella, jos kuvasi esittää koiraasi, aurinkolaseja tai suurta kalanvonkaletta. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, Vaaranen vinkkaa."

No niin, yksi artikkelin lukenut osui paikalle. :)

Minua ei haittaisi profiilikuvassa oleva koira, jos koira siis on hyvinhoidetun ja reippaan näköinen. Ihmisen ulkonäölle en pane painoa niin paljon, että kuvattomuuskaan haittaisi. Kalojen ja aurinkolasien kuvat olisivat outoja. Mutta en minä toisaalta ole treffipalveluja käyttänytkään.

Mitä muita syitä ikisinkkuuteen annetaan? Tuntuu siltä, että ongelma nähdään samanlaisena kuin työnhaussa: ei osata mainostaa oikein. Ei kai se ainoa syy ole?

ap

Vierailija
46/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimmäinen syy ikisinkkuuteen varmaan on se, ettei parisuhde ole mikään itseisarvo niille ihmisille, jotka omasta tahdostaan elävät yksin.

Itse olen ollut sinkkuna 8 vuotta ja se ei johdu siitä, että en tapaisi hyviä miehiä tai että olisin nirso vaan ihan siitä, etten halua seurustella. Se ei toisi mitään lisäarvoa mun elämääni, kun en kuitenkaan halua perustaa perhettä tai mennä naimisiin. Elän täyttä elämää eikä mulla olisi edes aikaa parisuhteelle, koska ne nyt vaativat enemmän aikaa kuin kaverisuhteet, joissa voidaan mennä kuukausia edes näkemättä toista.

En usko, että tuossa artikkelissa nyt sen moninaisempia ja mullistavampia syitä/ratkaisuja asiaan löytyy. 

Vierailija
47/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina

Mies jää sinkuksi, jos ei tee aloiteta. Outo jäänne menneisyydestä, vaikka eletään feminismin kulta-aikaa ja nainenkin voi olla rohkea.

Jos on oikein nössö, uskallus ei riitä myöskään siihen että sanoo kyllä toisen aloitteesen. Uskon että paljon pakkeja annetaan uskalluksen puutteen vuoksi. Nämä myös olivat vanhempaa polvea

Vierailija
48/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kolmannesta suomalaisista on parisuhteessa.

Siis kaksi kolmesta miehestä on parisuhteessa. Jos nyt oletetaan että ihmisten pärstät ja persiit asettuu Gaussin käyrälle, on suurin osa ihmisistä hyvin keskimääräisen näköisiä ja onnellisesti parisuhteessa, toisten hyvin keskimääräisten näköisten kanssa. Käykää siellä Prismassa katsomassa. Naiset ottavat parisuhteisiin miehikseen täysin tavallisia tallaajia.

Mutta tämähän ei ole se palstamiesten ongelma, koska heille ei kelpaa mikään parisuhde tavisnaisen kanssa vaikka olisivat itse kuinka taviksia. Ei, he ansaitsevat paljon parempaa. He vaativat laajan valikoiman nuoria kauniita naisia, joita voi valikoida kunkin päivän halujen mukaan sellaiseen seksiin kuin haluaa ilman mitään vastuuta ja velvollisuuksia. Siihen heillä on oikeus, koska he tahtoo!

Ja kun he eivät sitä saa, he kiukuttelevat kuin kolmevuotias karkkihyllyllä, mä haluu-uun! Sä oot ihan tyhmä!

1/3 on siis vain nirsoja?

Noin puolet sinkuista haluaa parisuhteen. Puolet haluaa elää sinkkuina.

Suhteeseen haluavista puolesta varmaan osa on nirsoja ja osalla on asiassa joku oikea ongelma.

Vierailija
49/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta:

No shit Sherlock

Harvoin se on puhtaasti ulkonäöstä kiinni. Tärkeimmät syyt lienee vaikeusjärjestyksessä autismin kirjo, vaikeat mt-ongelmat kuten paha sosiaalinen fobia, olemattomat sosiaaliset taidot ja kotiin linnoittautuminen, huonon ulkonäön korostaminen epäsiisteydellä ja epäpukevalla hiusmallin ja parran valinnalla.

Mulla ei oo mitään noista ja silti taustalla vain yksi lyhyehkö tapailusuhde koko ikäni aikana.

N26

Olet vielä nuori, ehkä se oikea ei vain ole tullut vastaan. Sattumallakin on iso rooli näissä asioissa. Loppujen lopuksi harvassa ihmisessä on ainesta elämänkumppaniksi. Minäkin olen elämäni aikana tavannut vain muutaman. Onneksi yksi heistä kiinnostui minusta.

No nuori ja Nuori. Olen jo monta vuotta haaveillut suhteesta mutta kun ei löydy. Joka päivä miettii mistä kiikastaa.

N26

Ystäviä on jonkin verran mutta mitenkään kovin aktiivista ei sosiaalinen elämäni ole . Olen käynyt amk: n ja teen tällä hetkellä keikkatyötä. Töissä olen ollut monta vuotta.

Vierailija
50/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutku siellä puussa pitää rakentaa pesä ja ottaa riski että se tippuu puusta ja kantaa sinne ruokaa ja kaikkii ihan tyhmii aikuisten juttuja, yäk.

Kyllähän se pohjimmiltaan juuri näin on. Vaivaa joutuu näkemään, ehkä saa seksiä, ehkä ei, riippuu irrationaalisista tekijöistä. Panos/tuotos -suhde ei ole minun mielestä riittävä, joku toinen toki kokee asiat toisin.

Tekstistä näkee että sinun kannattaa suosiolla ostaa se seksi. Mutta katso ettei ole liian nuori tai ihmiskaupan uhri. Juuri oli lehdessä juttu nuoresta seksityöläisestä joka oli aluksi kovinkin tyytyväinen rahan tuloon mutta päätyi lopulta itsetuhoiseksi.

Vierailija
51/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta:

No shit Sherlock

N26

N26

Ystäviä on jonkin verran mutta mitenkään kovin aktiivista ei sosiaalinen elämäni ole . Olen käynyt amk: n ja teen tällä hetkellä keikkatyötä. Töissä olen ollut monta vuotta.

Eikö aika ilmeinen ratkaisu ole lisätä sosiaalista elämää? Käytkö salilla?

Vierailija
52/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koska en kaipaa sitä niin paljon.

Vierailija
53/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta:

No shit Sherlock

N26

N26

No mitä se auttaisi kun olen käynyt ennen paljon harrastuksissa ja baareissa? Salilla en käy.

Vierailija
54/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä vanhoilla päivillä ruveta vaikka paloittelijamurhaajaksi. Ainakin takuuvarmasti saisin naisilta vastauksia jos tapauksesta tulisi julkinen. Olette kyllä outoja. Pöksyt kostuu ihan oudosti.

Joku aika sitten Perjantai-ohjelmassa oli 42-vuotias ikisinkku autistisen oloinen mies kertomassa naisettomuudestaan. Ei mennyt monta viikkoa niin oli löytänyt naisen. Miksi? Siksi että naiset jotka viehättyivät hänestä tulivat tietoiseksi hänen olemassaolostaan. Huomaatko nyt miten väärässä olet? Ja mitä tästä pitäisi seurata esim ajatellen viikonloppusuunnitelmiasi?

Vierailija
55/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....

Mieti asiaa evoluutiobiologian näkökulmasta. Mies jolla on hyvät sosiaaliset taidot pystyy todennäköisemmin pitämään jälkeläiset hengissä.

Mieti sinäkin sitä, että nainen joka on nuori, kaunis ja alistuva, synnyttää todennäköisemmin terveitä lapsia eikä ala tapella miehen kanssa siitä, että kumpi päättää asioista.

Vai että kaunis ja alistuva synnyttää todennäköisemmin terveitä lapsia :D. Nuoren kohdalla toki pitää paikkansa.

Vierailija
56/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä vanhoilla päivillä ruveta vaikka paloittelijamurhaajaksi. Ainakin takuuvarmasti saisin naisilta vastauksia jos tapauksesta tulisi julkinen. Olette kyllä outoja. Pöksyt kostuu ihan oudosti.

Joku aika sitten Perjantai-ohjelmassa oli 42-vuotias ikisinkku autistisen oloinen mies kertomassa naisettomuudestaan. Ei mennyt monta viikkoa niin oli löytänyt naisen. Miksi? Siksi että naiset jotka viehättyivät hänestä tulivat tietoiseksi hänen olemassaolostaan. Huomaatko nyt miten väärässä olet? Ja mitä tästä pitäisi seurata esim ajatellen viikonloppusuunnitelmiasi?

Ei vaan siksi, että hänestä tuli julkkis.

Vierailija
57/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta:

No shit Sherlock

N26

N26

No mitä se auttaisi kun olen käynyt ennen paljon harrastuksissa ja baareissa? Salilla en käy.

Jos et vihaa liikuntaa kokeile sitä salia? Crossfit on yhteisöllisempää ja esim padel. Ala harrastaa high altitude -patikointia jos on varaa :D.

Vierailija
58/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....

Tottakai huumori puree, et sinäkään tylsää tosikkokumppania halua.

Vierailija
59/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikisinkku, en siis ole koskaan seurustellut ja ikää 34 v. Olen naamasta ruma ja tissit a-kuppia. Miehet eivät vilkaise päinkään.

Vierailija
60/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siksi, että hänestä tuli julkkis.

Julkkis my ass :DDDDD. Siihen ei yksi Perjantai-dokkarissa esiintyminen riitä. Mutta ymmärrän että et halua lähteä sieltä kaljan äärestä yhtään mihinkään oikeasti. Teet jo sitä mitä oikeasti haluat tehdä. Kännätä/pössytellä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme