Pska nordean nettipankki ei taaskaan toimi
Jotain meni vikaan. Taas. Yllättäen.
Pitäisi saada laskut maksettua. Ei tässä ole aikaa koko päivää rynkyttää näitä tunnuksia.
Miksi? Aina. Miksii?? Ja tästä palvelusta saan maksaa pankille. Kuka maksaa menetetystä ajasta minulle? Entä viivästyskulut, kun en enää jaksa maksaa näitä laskuja, kun ikinä niitä ei saa maksettua silloin kun ehtii!?!
Kommentit (44)
Kohta menee pankki vaihtoon. Jatkuvasti ongelmia Nordealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, laskun maksua ei ole pakko jättää sinne eräpäivään.
Haluan laittaa kaikki tulevat laskut maksuun palkkapäivänä tai seuraavana. Joka saamarin kerta sama ongelma. Pitääkö kysyä Nordealta mikä päivä heille mahtaa sopia, että maksan laskuni?
Laita verkkopankkiin maksut sisälle reilusti ennen eräpäivää. Maksun eräpäiväksi se oikea eräpäivä niin menee automaattisesti tililtä silloin kun pitääkin.
Varmaan voi tehdä noin, jos on jatkuvasti tuhansia euroja ylimääräistä tilillä. Mutta jos elää tiukemmalla budjetilla, joka vaatii säännöllistä seurantaa, ei onnistu. Itse haluan, että raha lähtee tililtä silloin, kun laskun sinne nakutan (varsinkin nykyään, kun ei sille rahalle saa korkoakaan). Silloin tiedän aina, paljonko minulla on käytettävissä eikä tapahdu tilinylityksiä vahingossa, tai sitä ettei olekaan eräpäivänä tilillä katetta niihin laskuihin. Taloudenhallinta on helpompaa, kun maksaa isot laskut aina tilipäivänä heti lainojen jälkeen pois.
Taloudenhallinta on helpompaa kun on erillinen laskutili jonka kautta laittaa laskut automaattimaksuun. Laskee vaan vuoden laskut yhteen ja jakaa 12:lla. Sitten joka kk se 1/12 (ja varmuudeksi vielä osa lomarahoista) sinne laskutilille jolla muutaman kuukauden jälkeen on aina tarpeeksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, laskun maksua ei ole pakko jättää sinne eräpäivään.
No ei olekaan. On vaan aika rasittavaa järjestää aikaa, avata kone, kaivaa milloin mistäkin sähköpostiin tulleet laskut ja paperilaskut esiin. Kirjautua verkkopankkiin, monesti pääsee jopa siihen vaiheeseen, että ehdit naputtelemaan viitteen jne., mutta sitten kun pitäisi vahvistaa niin ohops ulos lensit. Huoh.
Mulla on viimeisen vuoden aikana tullut KAKSI paperilaskua, ambulanssikyydistä ja poliklinikkamaksu sairaalasta, ja niistä sairaalan laskut ohjasin sen jälkeen tulemaan suoraan nettipankkiin.
Nuo sinun ongelmasi vaikuttavat siltä, että sinulla on epävakaa nettiyhteys. Pankki-istunnot kestävät pienet pätkäisyt, mutta jos netti on huono, niin ne lopulta katkaisevat istunnon. Pankki ei voi parantaa nettiyhteyttäsi.
Varmaan voi tehdä noin, jos on jatkuvasti tuhansia euroja ylimääräistä tilillä. Mutta jos elää tiukemmalla budjetilla, joka vaatii säännöllistä seurantaa, ei onnistu. Itse haluan, että raha lähtee tililtä silloin, kun laskun sinne nakutan (varsinkin nykyään, kun ei sille rahalle saa korkoakaan). Silloin tiedän aina, paljonko minulla on käytettävissä eikä tapahdu tilinylityksiä vahingossa, tai sitä ettei olekaan eräpäivänä tilillä katetta niihin laskuihin. Taloudenhallinta on helpompaa, kun maksaa isot laskut aina tilipäivänä heti lainojen jälkeen pois.