Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleminen näyttää aivan hirveältä.

Vierailija
14.03.2023 |

Monet kaverit (jotka käynyt läpi monet suhteet) useimmiten vain valittaa suhteistaan.
parhaimmillaan se on vain tavallista elämää - mitä voisi ihan hyvin elää sinkkunakin.
Monilla on ikävä/kamala/ ihan eri maailmannäkemys/ kyseenalaiset näkemykset yms kumppani.

Sitä minä vain ihmettelen että miksi vieläkin parisuhteita myydään kuin se olisi elämäntarkoitus?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa se on

t.parisuhteessa

Vierailija
2/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sopii tosiaan ihmetellä. Eivät osaa elää yksin? Saavat parisuhteessa kitumisesta masokistista nautintoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Samaa ihmetellyt.

Vierailija
4/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa olla yksin. Parisuhdetta tosiaan tunnutaan pitävän jotenkin itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, töissä on pari naista jotka aina puhuvat eksistään. Näissä eksissä aina ollut kamalasti vikaa ja eivät osanneet sitä ja tätä ja muutenkin olivat kamalia. Pari kertaa kysynyt, että miksi sitten edes lähdit suhteeseen. 

Vierailija
6/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille ihmiselle se on itsestäänselvyys... jotkut eivät vain osaa valita oikein vaan hyppivät kukasta kukkaan. Ja sitten on niitä jotka valittavat aivan kaikesta. Eivät ole onnellisia ihmisiä.

Vierailija
7/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalille ihmiselle se on itsestäänselvyys... jotkut eivät vain osaa valita oikein vaan hyppivät kukasta kukkaan. Ja sitten on niitä jotka valittavat aivan kaikesta. Eivät ole onnellisia ihmisiä.

Ei kaikki edes löydä/saa suhdetta.

Vierailija
8/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elinpiirissäni on pääosin ihan hyviä parisuhteita, mutta en silti ole kovin kiinnostunut parisuhteesta tai näe oikein mitään ideaa parisuhteessa itsessään. Parisuhteiden dynamiikat vaikuttaisivat usein olevan sellaisia, ettei itseäni kiinnosta ollenkaan sellaiseen hankkiutuminen - suorastaan päinvastoin kammoksuttaa aivan. 

Näin ainakin maailmaa havainnoimalla, siis muuta maailmaa kuin omia läheisiäni. Pelkästään omasta kuplasta kun ei voi päätellä paljoa, kun se on vain se oma kupla (ja itselläni ilmeisen hyväosainen ja tasa-arvoinen kupla).

- ikisinkku

Vierailija
9/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein hyvä lähtökohta, ettei näe parisuhdetta välttämättömänä. Jos löytää ihmisen, jonka kanssa on oikeasti hyvä yhteensopivuus, parisuhde on ilman muuta iso plussa elämässä, mutta pysy ap vain reippaasti sinkkuna niin kauan kuin hyvää ei osu kohdalle.

Vierailija
10/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei osaa olla yksin. Parisuhdetta tosiaan tunnutaan pitävän jotenkin itsestäänselvyytenä.

Jep. Itse saan puolitutuilta sellaista ihme tuputtamista, että nyt miehen hankintaan jne. En kehtaa sanoa, että suurin osa miehistä on täysin epäkiinnostavia, enkä ymmärrä miksi pitäisi yrittää hankkia sellainen :D 

Ei vain kerta kaikkiaan ole minkäänlaista kiinnostusta esim. deittailla jotain "ihan jees"-tyyppejä ja kuluttaa aikaa sellaiseen. 

Vierailija
11/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on katkera incel nainen joka ei saa miestä.

Vierailija
12/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ei osaa olla yksin. Somessa näytellään, että kaikki on hienosti, mutta monesti totuus on toinen. Eräskin tuttavapariskunta laittaa someen sellaisia päivityksiä ja kuvia joista saa kuvan harmoniasta. Varmasti heillä rakkautta onkin, mutta pinnan alla toinen kärsii toisen mustasukkaisuudesta ja toinen kärsii toisen alkoholinkäytöstä.

Vierailija
13/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään parisuhteessa jos se olisi pahempaa kuin yksinolo. Mulla ainakin jää rahaa vähemmän käteen ja vaivaakin on, kompromisseja pitää tehdä jne., mutta moninkertaisesti saan onnea ja iloa puolisosta. Olen introverttikin, mutta puoliso ei näännytä ollenkaan vaan päinvastoin, toisin kuin oikeastaan kaikki muut ihmiset.

Vierailija
14/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on haitallista keholla, yhtä paha kuin polttaisi 15 tupakkaa päivässä.

Vierailija
15/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, töissä on pari naista jotka aina puhuvat eksistään. Näissä eksissä aina ollut kamalasti vikaa ja eivät osanneet sitä ja tätä ja muutenkin olivat kamalia. Pari kertaa kysynyt, että miksi sitten edes lähdit suhteeseen. 

Saatat kokemattomana yllättyä, että ihmiset eivät tutustuessaan ja parisuhteen alussa näytä huonoja puoliaan. Naiset saattavat siis olla vain huonon suhteen traumatisoimia. Mies on ollut ns. normaali hyvä mies avioliittoon tai lapsien syntymään asti, sitten mies on laskenut todellisen minänsä valloilleen. Aitoa miestä on sitten kestetty aivan turhan pitkään, kun nainen on kuvitellut kyseessä olevan jonkun kriisin. Eron jälkeen, kun nainen ymmärtää koko kuvion, viha eksää kohtaan puskee pitkään puheessa esiin.

Eivät nämä yleensä uutta miestä kaipaa.

Vierailija
16/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin töissä käyminen. 

Vierailija
17/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on haitallista keholla, yhtä paha kuin polttaisi 15 tupakkaa päivässä.

Eihän sinkkuus tarkoita yksinäisyyttä? Yleensähän sinkuilla on perhettä/sukulaisia, ystäviä, tuttavia jne. Osa sinkuista ei edes asu yksin.

Vierailija
18/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinkkuus tarkoita yksinäisyyttä? Yleensähän sinkuilla on perhettä/sukulaisia, ystäviä, tuttavia jne. Osa sinkuista ei edes asu yksin.

En niin väittänyt. Sinkulla on paljon isompi riski joutua masennuksen kynsiin.

Vierailija
19/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin väittänyt. Sinkulla on paljon isompi riski joutua masennuksen kynsiin.

Kyllä mä masentuisin niissä paskoissa suhteissa, joita oon todistanut. Omassa rauhassa on hyvä olla.

Vierailija
20/62 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin oleminen ja yksinäisyys on kaksi eri asiaa.

Yksinelävä ihminen ei välttämättä koe yksinäisyyttä.

Itse olen valinnut yksin elämisen. Olen aina ollut onnellisin ilman parisuhdetta. En näe parisuhdetta jonain tavoiteltavana asiana elämässä. Toki tämä elämäntapa tulee kalliimmaksi, koska ei ole ketään kenen kanssa jakaa kuluja. Mutta ei tulisi mieleenkään vain taloudellisista syistä etsiä kumppania.

Tiedän tällaisia naisia, jotka pysyvät huonoissa parisuhteissa sen takia, että miehen tulot mahdollistavat keskiluokkaisen elämän. Tiedän eräänkin joka tosissaan mietti eroa miehestään. Mutta, kun tajusi joutuvansa muuttamaan vuokrataloalueelle tavallisten kuolevaisten sekaan, niin siihen loppui eron miettiminen. Siinäpähän sitten kärvistelee kylmässä parisuhteessa. Mutta onpa ainakin materiapuoli kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän