Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero mielessä, käytöstavat ällöttää..

Anonyymi
14.03.2023 |

Olen seurustellut vasta vähän aikaa (muutamia kuukausia) henkilö X kanssa kaukosuhteessa jossa välimatkaa on yli 400km. Olemme molemmat alle 30 vuotiaita.

X on todella ihana, huomioonottava ja suojeleva mutta se jokin puuttuu.. en tunne sitä intohimoa häntä kohtaan mitä haluan kumppanin kanssa tuntea. Lisäksi hänessä on puolia joista en niinkään välitä, mm. epäsoveliaita ja ällöttäviä käytöstapoja (jatkuva nenän ronkkiminen, jopa ruokapöydässä piereskely), huono hygienia (ei pese hampaita, käy suihkussa erittäin harvoin, ei käytä dödöä ja peittää hienhajun hajuvedellä, pukee kissankusisia vaatteita vaikka tietää siinä olevan sitä..) jne. Olen näistä hänelle useasti maininnut mutta muutosta ei tapahdu. Joka kerta kun tapaamme niin tulee uusia ällöttäviä ja toisistamme erkaannuttavia tapoja esiin.

Olen ajatellut eroa jo hetken mutta jokin estää eroamasta, hän kuitenkin kohtelee mua hyvin ja oikeesti välittää musta, se tästä vaikeaa tekeekin. Tiedän että olisin onnellisempi yksin. Miten kerätä rohkeutta ja nostaa kissa pöydälle? Mitä ottaa huomioon keskustellessa?

En tarvitse ilkeitä kommentteja, en ole ennen ollut tällaisessa tilanteessa, vain yksi suhde takana jossa ero tapahtui toisen osapuolen toimesta viestitse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme