Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin mittauttamassa rasvaprosenttini, oli 34.

Vierailija
14.03.2023 |

Luulin, että olisi ollut enemmänkin kun tuntuu, että keho on nykyisin enemmän löllöä kuin lihasta. Tosin, en ole koskaan ollut mitenkään lihaksikas.

pituus 166, paino 57.

Millaisia lukemia teillä muilla on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus noin vuonna 2006 olin juuri aloittanut salilla käymisen ja mittasin rasvaprosentin (perinteisellä tavalla, PT:n kanssa) ja se oli noin 17.

Nyt olen käynyt salilla erittäin aktiivisesti useamman vuoden, vartalo on hyvässä kunnossa ja sain tulokseksi 21%. Tosin en tiedä oliko mittari miten luotettava, sellaine vaa'n näköinen. Odotin kyllä parempaa tulosta.

Luulen että inbody on ainoa oikea paikka, sekin minulta on mitattu joskus 2008. Tulosta en muista, mutta se oli ihan hyvä.

Painoindeksi on 19.

Vuodesta 2006 on kuitenkin pitkä aika - ehkä aineenvaihduntasi toimi paljon tehokkaammin silloin nuorempana kuin nyt.

Vierailija
22/24 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias 160cm 57kg hoikka nainen, mutta rasvaprosenttini on 31,2%.. en tiedä, miten se on edes mahdollista, kun olen silti todella vahva ja treenaan useamman kerran viikossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli rasvaprosentti 3,5 joskus 20 vuotta sitten, kun harrastin kilpailumielessä 400 metrin juoksua.

Nyt ehkä 10 tienoilla.

Sulla ei ole ikinä ollut rasvat 3,5 eikä ole nytkään lähelläkään 10:iä.

Katso googlella mitä todellinen 3,5 vaatii ja miltä se oikeassa elämässä näyttää. Ilman pitkää clenbuterol+dnp+nesteenpoistokuuria jonka aikana syöt lähinnä kanaa ja vettä et pääse edes kympistä alas. Ja silloin suonet ja lihassäikeet näkyvät kuin IFBB:n ammattinostajalla joilla pää kestää olla noissa rasvoissa vain muutaman päivän ennen kisoja.

Vierailija
24/24 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19-vuotias 160cm 57kg hoikka nainen, mutta rasvaprosenttini on 31,2%.. en tiedä, miten se on edes mahdollista, kun olen silti todella vahva ja treenaan useamman kerran viikossa 

Olet ns. laihaläski, eli ulkoisesti näytät hoikalta mutta sinulla on olematon määrä lihasmassaa verrattuna rasvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi