Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tapasin livena sellasen aidin, joka valitti kaikesta, paivahoidosta naapureihin ja mikaan ei ollut tarpeeksi hyvaa hanen lapselleen.

Vierailija
24.11.2006 |

Ärsyttävä tyyppi! Päiväkodista jaksoi valittaa ummet ja lammet, siis ihan normaaleiusta asioista. Kaikki oli huonosti. Naapureista valitti miten hirveitä ovat. Ja piti niin kun jotain puhetta ettei toisille tullut suun vuoroa, Kauhisteli ja hirvitteli. Onneksi sitten puheen päätteeksi sai palautetta...

Just sellanen äiti joka tuo esim lapsen kipeenä tarhaan ja sitten valitti meille miten hoitohenkilökunta ei ollut valmis antamaan lapselle erityispalveluita sinä päivänä. Tarhassa oli kaikki huonosti, vaikka oikeesti taitaa ihan pikkasen vikaa olla äidissäkin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän harmittaa nämä aloitukset joissa ruoditaan kolmatta osapuolta.

Helppohan tässä on lähteä sinun kelkkaasi haukkumaan, mutta pitäisi ehkä kuulla toistakin osapuolta ennen kuin tuomitsee.

Vähän pidempää pinnaa ja suvaitsevaisuutta kehiin sinulle ja aurinkoista mieltä.

:-)

Vierailija
2/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse lähteä minun kelkkaan tai kenenkään muunkaan kelkkaan. Ideani tällä alotuksella oli lähinnä yhden esimerkin avulla tuoda esille että täälläkin kun aina haukutaan päiväkoteja ja ties mitä niin vähän varauksella suhtaudun, koska nyt huomasin että aika subjektiivisia kuvauksia sitä tulee.

Vai onko teistä huonon päiväkodin merkki se, että kipeät lapset eivät saa erityishuomiota (tarkottaen, että yksi hoitaja mm jää sisään lapsen kanssa kun tämä ei saa mennä ulos).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos...ja unohda mitä olet kuullut.

Vierailija
4/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä asia todellakaan minua vaivaa, mietin vaan sitäkin miten saisin tälle henkilölle ystävällisesti tuotua ilmi, että ei kaikki ole hänen lastaan vastaan tai ylipäätään heidän perhettään vastaan JA että ei hänen lastaan valitettavasti voida ottaa jotenkin enemmän huomioon kun muita lapsia.

Joka viikko samat vanhat laulut ja pari uutta kamaluutta.

Vierailija
5/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää, tiedän! Mutta sellainen minä olen, se on minun luonteeni. Yritän muistaa aina joskus sanoa siitä läheisilleni, että asiat eivät välttämättä ole aina niin huonosti, miten sen saatan antaa ymmärtää. No can do!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan