Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopein tapa petrata enkussa?

Vierailija
14.03.2023 |

Mulla on 2vk päästä haastattelu unelmaduuniin ja siinä vaaditaan sujuvaa englanninkielen taitoa. En oo tietenkään koronavuosina edes matkustellut minnekään, eikä nykyisessä työssä ole yhtään englanninkielisiä asiakkaita.

Just nyt en keksi edes ketään ulkkiskaveria, jonka kanssa voisin puhua englantia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joitain vuosia sitten TOEFL-kokeen. Valmistauduin tekemällä pitkiä kävelyitä kuunnellen asiapitoisia podcasteja. Esimerkiksi TED Talks Daily tai TED How to be a better human Spotifystä on hyvä, vaikka aiheet ei hirveästi kiinnostaisikaan.

Vierailija
2/5 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin asioita voi oppia harjoittelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joitain vuosia sitten TOEFL-kokeen. Valmistauduin tekemällä pitkiä kävelyitä kuunnellen asiapitoisia podcasteja. Esimerkiksi TED Talks Daily tai TED How to be a better human Spotifystä on hyvä, vaikka aiheet ei hirveästi kiinnostaisikaan.

Kiitos vinkeistä! Menee kuunteluun nyt. 

Vierailija
4/5 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskella enkkua on nopein tapa

Vierailija
5/5 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PodCasteja on nyt kuunneltu ja paljon. Olen myös kuunnellut työnhakuun liittyviä youtube - videoita enkuksi. Paljon on vielä petrattavaa, mutta paljon on jo tapahtunut. Joka päivä oon käyttänyt pari tuntia aikaa noihin enkunkielisiin podcasteihin. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi