Onko jotain sellaista asiaa, minkä sait tietää läheisestäsi vasta ollessasi aikuinen?
Itse sain tietää vasta nyt aikuisena, että kaverin isä ei olekaan tämän biologinen isä.
Kommentit (4)
Montakin asiaa. Esimerkiksi että isälläni oli yhteensä neljä veli- ja sisarpuolta, joista luultavasti kaikilla oli eri isä. Tai että äitini vanhemmat menivät naimisiin vasta äitini syntymän jälkeen (tämä tapahtui sotien välissä, joten luultavasti sota esti vihkimisen aiemmin).
Vanhemmat olisivat saaneet vielä kuopuksen meidän kahden lisäksi, mutta äiti teki abortin. Meillä olisi pikkuveli. Tuntuu haikealta.
Mun velipuoli ,,löytyi,, vasta isäni kuoltua. Tämä uusi veli soitti ovikelloa ja sanoi nähneensä kuolinilmoituksen lehdessä. En tiennyt hänestä mitään, hän tiesi minusta paljon. Mitään epäiystä asiasta ei koskaan ole ollut sillä hän on ällistyttävästi isän näköinen. Mitään rahoja ei tullut vaatimaan - hyvin vähän mitään olisi ollutkaan. Olin 39 Ja tämä uusi veli 42 kun kaikki tämä tapahtui.
Meillä on hyvät välit.
Sama. Isäni ei voinut saada biologisia lapsia. Hän oli jo kuollut kun sain tietää.