Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v lapsi rikkaalle isälle vai köyhälle äidille?

Vierailija
14.03.2023 |

Siinäpä se kysymys. Ollaan erottu 5v sitten, asutaan 500km päässä toisistamme. Lapsi asunut äidillään, mutta nyt lapsen kasvaessa alkanut mietityttämään, olisiko lapsella parempi sittenkin isän luona. En pysty tarjoamaan juurikaan harrastusmahdollisuuksia ja ex ei maksa siis mitään elareita tms. Isän luona asuu naisystävä ja tämän poika, lapsi tulee heidän kanssaan loistavasti toimeen ja uusi naisystävä on ihan fiksu tapaus. Olen alkanut pohtimaan, menettääkö lapsi jotain tässä minun kanssa kaksistaan asuessaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapsetkin voi tuoda enemmän kun viedä. Riippuu keissistä.

Vierailija
42/43 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luuletteko, että se 200€/kk oikeasti tuo jotain älyttömästi lisää köyhän elämään, jos se menee laskuihin ja ruokaan ja saat lapselle muutaman rääsyn ostettua? Ihan turhaan te ap:lle huudatte, voishan se isäkin ne maksaa ihan oma-aloitteisesti

Siitä olen samaa mieltä ettei se ole pelkästään ap:n syy ettei ole elareita vaatinut. Väkivaltaisesta exästä erotessa sitä ei herkästi halua alkaa riidellä kunhan vaan pääsee eroon. Mutta ilman muuta nyt kannattaa kasvattaa selkäranka ja alkaa niitä elareita vaatia ihan tosissaan. Eihän se nyt niin voi mennä, että voi jättää oman lapsensa elättämättä, koska on iso talo ja uuden puolison (?) lapset asuu siellä myös. Isä voi tinkiä jostain muusta että saa elarit maksettua, niinhän ap:kin joutuu tinkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän omistamassa talossa asuu 2 vanhempaa, aikuista lasta, joten ajateltu että menee kuluja heistä sen verran, että en ala elareita pyytämään. Eivät siis maksa asumisesta mitään. Ja ei en elarit nyt niin suuria ole, että ne meidän elämistä tässä kummoiseksi muuttaisi.

t.ap

Kyllä ne elarit kuuluu maksaa. Minun ex maksaa reilun 500 euroa kuussa elareita. Olisi aika tiukkaa rahasta jos ei maksaisi.