Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus lääke?

Vierailija
13.03.2023 |

Mikä paras lääke? Kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina

Vierailija
2/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanojen opetteleminen näin aluksi ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citalopraami

Vierailija
4/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam ei jostain syystä toimi itsellä, tai on suht turha joten miksi söisin. Opamox toiminut hyvin, muista bentsoista ei kokemusta. Mielialalääkkeet olleet vain ja ainoastaan haitaksi.

Vierailija
5/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani se on ollut aina ruoka. Onneksi päihteistä olen sentään pysynyt aina kaukana.

Vierailija
6/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on potilaskohtaista. Tosin onhan jotkut lääkkeet parempia kuin toiset melkein kaikissa vaivoissa.

Vierailija
7/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se on ollut aina ruoka. Onneksi päihteistä olen sentään pysynyt aina kaukana.

Minä otan lääkkeen ja kun olen saanut lääkkeen jälkeen ruokaa niin voin nukkua, jos en saa lääkkeen jälkeen ruokaa nii ahdistaa. Onneksi tänään on valmista ruokaa jääkaapissa.

Vierailija
8/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hengittää 3-5min nenästä sisään mahdollisimman paljon ja puhaltaa suusta ulos, toistaa samaa 3-5min. On erilaisia hengitysharjoituksia. Hengitysharjoituksella voi poistaa lääkkeenkin vaikutuksen elimistöstä jos tekee sen oikein ja tarpeeksi kauan.

Vierailija
9/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Escitalopram Actavis 10mg. Auttaa hyvin.

Vierailija
10/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kommunikaatio lääkärin ja potilaan välillä on avain tekijä oikeaan lääkitykseen, oli vaiva mikä tahansa.

Jos on esim. joku hoito on rahoitettu enemmän ja kipeä potilas saa sairaalahoidossa oikean lääkkeen ja oikean määrän lääkettä ilman odottamista tai väärää reseptiä niin silloin kommunikaatio lääkärin ja potilaan välillä on onnistunut.

Vierailija
11/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu.

Vierailija
12/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agomelatiini

Vierailija
13/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön chiileä

Vierailija
14/15 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei enää uusinut reseptiäni niin kokeilin luontaistuotteita ja KSM66 tuntui parhaalta yhdessä l-teaniinin ja kärsimyskukan kanssa.

Vierailija
15/15 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsoja ei kannata ruveta käyttämään, niiden kanssa tulee sama efekti kuin alkoholin kanssa: Ensin helpottaa, mutta kun vaikutus on ohi niin olo on vielä kamalampi. 

Kuulostaa tylstältä, mutta liikunta, ulkoilu, hengitysharjoitukset, kylmä lasi vettä, kamomillatee. Nämä ovat kestäviä keinoja ja toimivat paremmin kuin mitkään napit. Ei ole mitään taikanappia. joka veisi ahdistuksen pois. Ihmisen pitää itse tehdä töitä itsensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän