Ahdistus lääke?
Kommentit (15)
Yhdyssanojen opetteleminen näin aluksi ainakin.
Diapam ei jostain syystä toimi itsellä, tai on suht turha joten miksi söisin. Opamox toiminut hyvin, muista bentsoista ei kokemusta. Mielialalääkkeet olleet vain ja ainoastaan haitaksi.
Omalla kohdallani se on ollut aina ruoka. Onneksi päihteistä olen sentään pysynyt aina kaukana.
Se on potilaskohtaista. Tosin onhan jotkut lääkkeet parempia kuin toiset melkein kaikissa vaivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani se on ollut aina ruoka. Onneksi päihteistä olen sentään pysynyt aina kaukana.
Minä otan lääkkeen ja kun olen saanut lääkkeen jälkeen ruokaa niin voin nukkua, jos en saa lääkkeen jälkeen ruokaa nii ahdistaa. Onneksi tänään on valmista ruokaa jääkaapissa.
Kannattaa hengittää 3-5min nenästä sisään mahdollisimman paljon ja puhaltaa suusta ulos, toistaa samaa 3-5min. On erilaisia hengitysharjoituksia. Hengitysharjoituksella voi poistaa lääkkeenkin vaikutuksen elimistöstä jos tekee sen oikein ja tarpeeksi kauan.
Mulla Escitalopram Actavis 10mg. Auttaa hyvin.
Oikea kommunikaatio lääkärin ja potilaan välillä on avain tekijä oikeaan lääkitykseen, oli vaiva mikä tahansa.
Jos on esim. joku hoito on rahoitettu enemmän ja kipeä potilas saa sairaalahoidossa oikean lääkkeen ja oikean määrän lääkettä ilman odottamista tai väärää reseptiä niin silloin kommunikaatio lääkärin ja potilaan välillä on onnistunut.
Lääkäri ei enää uusinut reseptiäni niin kokeilin luontaistuotteita ja KSM66 tuntui parhaalta yhdessä l-teaniinin ja kärsimyskukan kanssa.
Bentsoja ei kannata ruveta käyttämään, niiden kanssa tulee sama efekti kuin alkoholin kanssa: Ensin helpottaa, mutta kun vaikutus on ohi niin olo on vielä kamalampi.
Kuulostaa tylstältä, mutta liikunta, ulkoilu, hengitysharjoitukset, kylmä lasi vettä, kamomillatee. Nämä ovat kestäviä keinoja ja toimivat paremmin kuin mitkään napit. Ei ole mitään taikanappia. joka veisi ahdistuksen pois. Ihmisen pitää itse tehdä töitä itsensä kanssa.
Viina