Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitatteko vieraita sairauksista?

Vierailija
13.03.2023 |

Mitä mieltä?
Olen ollut mm. synttäreillä joissa kengät jalasta saatuani kerrottiin että koko perhe ollut vatsataudissa juuri, mutta tervetuloa ja ota kakkua!
Ajattelin, että oli poikkeustapaus, mutta kun keskustelin asiasta kavereiden kanssa niin kuulemma ihan normaalia. Logiikka menee jotenkin niin, että voihan sen taudin saada muualtakin ja ei voi juhlia sen takia perua ja jos etukäteen varoittaa niin kukaan ei tule!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan kaikki, mitä just sairastettu/sairastetaan. Minusta on outoa, ettei kerrota.

Vierailija
2/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon huomannut, että lapsiperheelliset ei varoita. Pitävät selviönä, että kaikki sairastaa. "Kiva" sitten töissä kuulla, että "meillä kaikki ripuloi ja oksentaa, mutta tulin töihin, kun vaikka aamulla ripuloin, nyt on jo ok olo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivoisin et talon emäntä/isäntä on sentään osannu desinfioida kosketuspintoja ja vessan.

Vierailija
4/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon huomannut, että lapsiperheelliset ei varoita. Pitävät selviönä, että kaikki sairastaa. "Kiva" sitten töissä kuulla, että "meillä kaikki ripuloi ja oksentaa, mutta tulin töihin, kun vaikka aamulla ripuloin, nyt on jo ok olo".

Joo muakin on lapsellinen kouluttanut, että näin se vaan menee ja kaikki tätä tekee kun tärkeintä on, ettei lapsille tule paha mieli jos juhlat peruuntuu. Eli vieraiden terveys on uhrattavissa tosta noin vaan. Tuntuu kohtuuttomalta oksentaa 48h putkeen sen vuoksi että toisten lapsilla olis hyvä mieli..

Vierailija
5/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin kerrotaan perheen sairaushistoria. On ollut ripulia, koronaa, flunssaa, skitsofreniaa ja psykoosia sekä vesikauhua. Jokainen on silti tervetullut ja yhdessä on aina hauskaa.

Vierailija
6/6 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastaisia kokemuksia: lapsiperheet nimeen omaan varoittavat, koska itsekin toivovat - ja saavat - muilta lapsiperheiltä varoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi