Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko narsisti vai mistä käytökseni johtuu?

Vierailija
13.03.2023 |

Olen tapaillut elämäni aikana muutamia miehiä. Olen jälkeenpäin tajunnut, että he eivät ole olleet yhtään mun tyylisiä ja olen tapaillut heitä vain siksi että he ovat ensin osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Kahden lyhyen tapailusuhteen päättyessä olen ollut erittäin masentunut kun mies on lopettanut yhtäkkiä puhumisen, mutta jos tapailu kestää yli puoli vuotta, kyllästyn ja jätän miehen ja menen vain kylmästi eteenpäin. Tuntuu aika hirveältä nyt kun miettii. Minulle myös tulee kamalia flashbackeja siitä kun olen ollut ns. fyysisessä kontaktissa näiden miesten kanssa, ja tekisin mitä tahansa että saisin ne asiat pyyhittyä pois menneisyydestäni. Inhottaa se että olen ollut läheisissä tunnelmissa sellaisten ihmisten kanssa joita kohtaan en ole tuntenut mitään. Ihastun erittäin harvoin aidosti ja jos niin käy, niin en edes uskalla puhua mitään sille ihastuksen kohteelle ja menen ihan lukkoon. En tiedä miltä molemminpuolinen ihastuminen tuntuu.

Lupaan aina itselleni etten koskaan enää koske miehiin joista en oikeasti ole kiinnostunut, mutta silti aina niin vaan tapahtuu ja löydän jälleen itseni tapailemasta jotain miestä jota kohtaan on vain kuviteltuja tunteita. Tällä hetkellä ei onneksi ole meneillään yhtään mitään. Olenko ihan sekopää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä.

Vierailija
2/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan tunnista omia tunteitasi ja ole rehellinen itsellesi, jolloin pääfyt ihmissuhteisiin joissa et halua olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa suussa on, mutta narsisti ei välttämättä kärsi traumoista fläsäreihin saakka.

Epävakaa/läheisriippuva tmv. ehkä.

Vierailija
4/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuulostaa siltä, että olet epävarma, kun kerran menet lukkoon niiden miesten kanssa, jotka aidosti kiinnostaa.

Mulla oli nuorena vähän samaa. Mun kohdalla hylätyksi tulemisen pelko oli niin voimakas, etten uskaltanut ryhtyä mihinkään niiden kiinnostavien miesten kanssa. Ja muutaman kerran ajauduin suhteeseen miesten kanssa, jotka ei herättäneet juuri mitään tunteita. Kai se jotain läheisyydenkaipuuta oli.

Vierailija
5/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku aleksitymia testi.

Vierailija
6/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan läheisriippuvaisuus.

Vierailija
7/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta ja siltä että haet hyväksyntää. Huono itsetunto. Tuskin mitään diagnooseja. Yritä kuunnella itseäsi paremmin ja sitä mitä oikeasti haluat, älä tartu jokaisen miehen syöttiin.

Vierailija
8/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanhempasi rajattomia, läheisriippuvaisia, epäkypsiä tai narsistisia? Minusta tuo kertoo siitä, että et ole kosketuksissa omien halujesi ja tunteidesi kanssa. Haluat ehkä miellyttää toista tai kaipaat jotain hyväksytyksi tulemisen tunnetta. Tuollaiset tarpeet johtaa yleensä juurensa turvattomaan lapsuuteen, jossa lapsi ja hänen tarpeensa ei ole tullut nähdyksi omana itsenään.

Vierailija
9/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämisen, alistumisen ja hyväksynnän haun tunnelukot päällä? Minulla hylkäämisen tunnelukko on niin vahva, että estän itteäni kehittämästä vahvoja tunteita.